kahvikirahvi
Kuulostais kivalta mut mulla on toi pieni räkänokka täällä :|Lähetään ottaa yhet:xmas:
Kuulostais kivalta mut mulla on toi pieni räkänokka täällä :|Lähetään ottaa yhet:xmas:
niin se on täälläki kun en oo viikkoon saanu pilluaeläpä kiusaa,muutenkin vaikee olo.
lähemmä toisen kerran sittenKuulostais kivalta mut mulla on toi pieni räkänokka täällä :|
eipä osunu korviin tuommonen kohta vaikka aamulypsyä monesti kuuntelenkinkuulosteliko ruutis aamulypsyä yks aamu kun jaajo puhu jostain juutuubi pätkästä missä joku äijä kertoo panojuttuja...jollain savon tms murteella. pienen näytteen soitatti siinä ja kuulosti hauskalta...nyt yritin ettii sitä tuubista mut en muista millä nimellä se löytyy.
no voi hitto,mistä mää sen nyt löydän: /eipä osunu korviin tuommonen kohta vaikka aamulypsyä monesti kuuntelenkin
Kuulostaa oivalta suunnitelmalta. Mie taidan vetää jälkkäriksi kohta jäätelöä. Iski nostalgia fiilis kaupassa pitkästä aikaan tämän. Juhlatuutti, Lakka - JäätelöStroganoffit syöty, seuraavaksi browniet tulille. Vois sitä kai ton hattarakoneenkin korkata tänään, jos sitä vaikka House of Cardsia kattelisi ja nautiskelisi.
mä kattelen sitä Copperia minkä Lispetti neuvoStroganoffit syöty, seuraavaksi browniet tulille. Vois sitä kai ton hattarakoneenkin korkata tänään, jos sitä vaikka House of Cardsia kattelisi ja nautiskelisi.
Täällä perinteisemmin rapulapitsaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29697209:
*Mussuttaa hangover eväitä*
Eli tortilloja ja piimää .
Paas pussi kiertää, nami maistuisiMulla on hopea toffee huulilla. Mmmmmm...