mites se sulhasen esittely on sujunuttsih tsih
mun elämä|O ei ihan helppo nakki ratkaistavaksi.Mä luen hyvin savoa (juupas eipäs) eli ymmärsin hyvin, kiitos. Vanhainkoti vs kotihoito 3/0 kuvernaattori äänesti yllättäin sitä missä eniten tienaa..
Tikun ongelma? Laitan sulle ratkaisun
Kuinka paljon toi palkkaero vaikuttais teidän talouteen? Ja paljonko on matkaa naapurikuntaan? Millaset työajat kolmivuorotyössä?Ongelma oli että pitää päättää kahdesta kivasta työpaikasta. Vanhainkoti ja kotihoito. Vanhainkodilla noin 200-300 parempi palkka koska kolmivuorotyö. Samassa kaupungissa. Kotihoito naapurikunnassa, kaksi vuoroa, pienempi palkka mut kevyempi työ ja kilometrikorvaukset maksaa kunta työssä ajetuissa kilometreistä.
No elähän nyt. :hug:mun elämä|O ei ihan helppo nakki ratkaistavaksi.
Ihan samanlailla jahkailet kuin minä enempi rahaa on aina enempi, mutta ei kaadu talous pariin sataan. Toisaalta kolmessa vuorossa kertyy vapaita.. Valvominen on mulle helppoa ja osaan nukkua päivälläkin. Naapurikunnan on vaan vartin matka motaria pitkin. Toiseen paikkaan menee sinnekin kymppi minsa, eli..Kuinka paljon toi palkkaero vaikuttais teidän talouteen? Ja paljonko on matkaa naapurikuntaan? Millaset työajat kolmivuorotyössä?
Vaikee valinta, kaksvuorotyö houkuttelis enemmän kun kolmivuorotyö, ja vois olla mukavampaa käydä monessa paikassa eikä viettää työpäivää aloillaan, mut työmatkakulut ja pienempi palkka vois tehdä nounoun. Toisaalta ehkä siinä olis enempi aikaa perheelle? Äh, en tiiä.
Mut vastaan varmaan että työpaikka lähellä ja isompi palkka.
Wow.
Toi on niinkutsuttu FirstWorldProblem, johon mä en taatusti ota kantaa.Ongelma oli että pitää päättää kahdesta kivasta työpaikasta.
hyvä valinta lajitoveriltaToi on niinkutsuttu FirstWorldProblem, johon mä en taatusti ota kantaa.
joor velkam
mitäs tarjoot vaihtariksi?
öitä ihqu, muista kampitusMie meen nyt pois. Möhöilen hetken ja rasvaan naaman ja muut, sit nukkumaan.
Aamulla uimakoulua ja lasten kans mennään miun vanhemmille, vissiin yökylään. Mies saa nukkua yövuorojen jälkeen rauhassa
Öitä!
Jos työmatka naapurikuntaan on noinkin nopsa niin ottaisin kaksvuorotyön.Ihan samanlailla jahkailet kuin minä enempi rahaa on aina enempi, mutta ei kaadu talous pariin sataan. Toisaalta kolmessa vuorossa kertyy vapaita.. Valvominen on mulle helppoa ja osaan nukkua päivälläkin. Naapurikunnan on vaan vartin matka motaria pitkin. Toiseen paikkaan menee sinnekin kymppi minsa, eli..
Kerrankin lyhyt ja ytimekäs vastaus. Oikeasti.hyvä valinta lajitoverilta
kiitti lipsukka, pannaampa korvan taaTää vaikutti hyvältä. Areenaltakin näkyy.
Copper (TV Series 2012 ) - IMDb
No, me ollaan sama ukkomieskoulu käyty, niin kait me joskus voidaan olla samaa mieltäkin?hyvä valinta lajitoverilta
niimpä, hyvä pointtiNo, me ollaan sama ukkomieskoulu käyty, niin kait me joskus voidaan olla samaa mieltäkin?
millon mää oon saarnannu?Kerrankin lyhyt ja ytimekäs vastaus. Oikeasti.
Just olin kehasemassa että on jo neljäs ilta kun puolikas menee nätisti ja kiukuttelematta nukkumaan, mutta nyt kun se on ollu 45min hiljaa huoneessaan, alko kauhee huutoo että "leikataan minun kynsiä!" Huoh.
En mää sua tarkottanu.millon mää oon saarnannu?
vastaan aina ruutismaisen lyhyesti
sori, olin taas ulkona kuin tamppoonin naruEn mää sua tarkottanu.