The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ehtoota.

Tuleeko tänään jotain kattomisen väärttiä töllöttimestä, vai käännänkö kännin puolelle?

Kaks jallua ja laatikko kaatamattomia karhuja puhuu kännäyksen puolesta ja niil on kova ääni.

"Karhulaatikko on jo hiukkasen vajaa"

Ehtoota.

Tuleeko tänään jotain kattomisen väärttiä töllöttimestä, vai käännänkö kännin puolelle?

Kaks jallua ja laatikko kaatamattomia karhuja puhuu kännäyksen puolesta ja niil on kova ääni.

"Karhulaatikko on jo hiukkasen vajaa"
Miten sulla vetää nykysin niin usein kännin puolelle? eikait sulla mitään ongelmaa oo sen suhteen...

Heippa.
Mie ainakin hörpin pari siideriä tänään, eka juotu.
Kymmeneltä tais tulla joku kauhukomedia ja kauhuleffa :)

Miten sulla vetää nykysin niin usein kännin puolelle? eikait sulla mitään ongelmaa oo sen suhteen...
On. Tai siis on ollu.

Ekaks tuli masennus, jost mut komennettiin sairaslomalle vuodeksi. Opin ittelääkittemään itteäni kaljalla. Toi yhdistelmä oli ex- rouvakullalle mahdoton kestää, joten sit tuli ero. Eron jälkeen käytin pari vuotta yrittäessäni ryypätä itteäni hengiltä, eikä siin ihan kaljalla pärjää, joten sit kannettiin kaupasta muutakin kuin vettä. Mut joko en osannu, jaksanu tai kärsivällisyyteni petti. Totesin, et täst ei tu mitään, joten laitoin korkin käytännössä kiinni.

Mut en mä absolutistiksi alkanut. Nykyään ryyppään jos se mua sattuu huvittamaan ja se on hirveen kaukana itsetuhomeiningistä. Ja jos mua sattuu huvittamaan, niin ketäpä se kiusais?

Mut toi aine on hirveen vahva, joten huvittamisen jälkeen korkin kiinni kiertäminen on kerta kerralta hankalampaa.

vanhainkodin kolmivuorotyön ottaisin noista kahesta.toisaalta en ikinä tekis kolmivuoroa mutta jos tekisin niin noilla perusteilla ja noista kahesta ottaisin ton.
ota tästä sit selvää:D
Mä luen hyvin savoa (juupas eipäs) eli ymmärsin hyvin, kiitos. Vanhainkoti vs kotihoito 3/0 kuvernaattori äänesti yllättäin sitä missä eniten tienaa..

Tikun ongelma? Laitan sulle ratkaisun :D

Teijän piti ratkaista mun ongelma. Aika kohtuutonta että itse pitää elämästään päättää |O
Mä olen kauheen laiska, eli en jaksa kahlata sivuja taappäin.

Semmoinen pikakertaus olis poikaa?

Vaik itte itteäni kehunkin, niin mä olen ihan hirveen hyvä ongelmanratkaisija ja vielä parempi mörönkarkoitin, mut...

Jos sä et tahdo ongelmaan ratkaisua vaan kuuntelijan, tai jos muut möröt lähtee vuoteen alta sen vuoksi, et pahempi mörkö saapui paikalle, ni ei se ehkä oo mitä toivot...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä