[video=youtube;nKhN1t_7PEY]http://www.youtube.com/watch?v=nKhN1t_7PEY[/video]
lähetä tänne!Toi lapsi..................................................................................
:kieh:
saako lähettää 4?lähetä tänne!
Wanha, mutta aina kun kuulen tän niin mietin että (mielikuvitus)miesparka. Onko mahtanu selvitä hengissä tommosesta tempauskesta.Aviomiehelle tuli kauheat paineet kun hä oli unohtanut hääpäivän!!
Pahalla päällä vaimo sanoi: Minä toivon että huomenna seisoo lahja autotallin edessä joka menee nollasta sataan alle 5 sekunnin.
Seuraavana päivänä löysi vaimo pienen paketin autotallin edestä....hän aukaisi paketin ja siellä oli aivan uusi vaaka.....
Noin neljä mennyt joAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29694242::wave:
Mitäs porukka meinaa tänään tehdä? Pitäsikö sitä yhtään sihautella?
kaitpa sitä perjantain kunniaksi kestäis yks pienonen pökylä sihhauttoaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29694242::wave:
Herranen aika!! Kenen saunaan mää sit eksyin:OAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29694251:Löysikö tinku saunaa? Ei näkynyt ainakaan
Ei ainakaan tääl sihautella yhtään mitään. Tai no oli mies ostanu vissyvettä kaupastaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29694242::wave:
samalla kun lähetät ne mukelot tänne niin laita iso satsi ruokaa mukaan niin pysytään hengissä!prkl, pitäs toimeutua ja tehä näpätä moukeimille iltanen
ne vaatii aina perjantaisin saman eli "keltastakannaa"
Et kai helevetti sentäs naapuri Martin luo eksynyt? Voi Eeva emäntä siellä kulmat kurtussa nyt ollaHerranen aika!! Kenen saunaan mää sit eksyin:O
Joku karvaselkä tais olla....Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29694296:Et kai helevetti sentäs naapuri Martin luo eksynyt? Voi Eeva emäntä siellä kulmat kurtussa nyt olla
mikä kone siinä oli? paljo ajettu?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29694270:Kukahan mulle kävisi kaupassa?? Ite ei mitenkään jaksaisi lähteä. Niin ja nyt meni hermot tuohon V70!!! Kansiremppa tiedossa, oli perhana menny sekaamaan nesteet ja öljyt.. Mä taidan seuraavaksi siirtyä takas lantikkaan!