Tohvelieläin
En ollut minä,enkä oo martin selkää tutkinutJoku karvaselkä tais olla....
En ollut minä,enkä oo martin selkää tutkinutJoku karvaselkä tais olla....
kirjota lista niin mää annan niille rahaa niin saavat tuoda tullessaansamalla kun lähetät ne mukelot tänne niin laita iso satsi ruokaa mukaan niin pysytään hengissä!
sori, perjantaina ei tuu töllöstä mitäänEhtoota.
Tuleeko tänään jotain kattomisen väärttiä töllöttimestä, vai käännänkö kännin puolelle?
Kaks jallua ja laatikko kaatamattomia karhuja puhuu kännäyksen puolesta ja niil on kova ääni.
"Karhulaatikko on jo hiukkasen vajaa"
Mitäs jos muutama karhu janoon ja 23.50 ykköseltä tämä?Ehtoota.
Tuleeko tänään jotain kattomisen väärttiä töllöttimestä, vai käännänkö kännin puolelle?
Kaks jallua ja laatikko kaatamattomia karhuja puhuu kännäyksen puolesta ja niil on kova ääni.
Miten sulla vetää nykysin niin usein kännin puolelle? eikait sulla mitään ongelmaa oo sen suhteen...Ehtoota.
meinaatkö sä et mä joudun kokkaamaan niille...sitten me ei kyllä selvitä hengissä.kirjota lista niin mää annan niille rahaa niin saavat tuoda tullessaan
isoin poika osaa jo kokata että eipä hätäämeinaatkö sä et mä joudun kokkaamaan niille...sitten me ei kyllä selvitä hengissä.
Mää joutuin ostaan vaakaan uuden pariston kun siltä loppui voimat mua punnitessatuo vaakajutun jannu on kuulemma vieläkin teholla...
IHANA!:heart:[video]http://m.youtube.com/watch?list=PL6572AFF1E516A650&v=pOb9UTRSqZA[/video]
On. Tai siis on ollu.Miten sulla vetää nykysin niin usein kännin puolelle? eikait sulla mitään ongelmaa oo sen suhteen...
joor velkamKiitti vinkistä Ruutis. The Blacklist on lisätty katsottavien listalle.
mää oon niin samaa mieltä...ihan perseestä sellanen:kieh:Teijän piti ratkaista mun ongelma. Aika kohtuutonta että itse pitää elämästään päättää |O
No kerro mitä mä teen ni mä kerron sullemää oon niin samaa mieltä...ihan perseestä sellanen:kieh:
vanhainkodin kolmivuorotyön ottaisin noista kahesta.toisaalta en ikinä tekis kolmivuoroa mutta jos tekisin niin noilla perusteilla ja noista kahesta ottaisin ton.No kerro mitä mä teen ni mä kerron sulle
Mä luen hyvin savoa (juupas eipäs) eli ymmärsin hyvin, kiitos. Vanhainkoti vs kotihoito 3/0 kuvernaattori äänesti yllättäin sitä missä eniten tienaa..vanhainkodin kolmivuorotyön ottaisin noista kahesta.toisaalta en ikinä tekis kolmivuoroa mutta jos tekisin niin noilla perusteilla ja noista kahesta ottaisin ton.
ota tästä sit selvää
Mä olen kauheen laiska, eli en jaksa kahlata sivuja taappäin.Teijän piti ratkaista mun ongelma. Aika kohtuutonta että itse pitää elämästään päättää |O