Aika outo. Liekö nimi jollain toisella kielellä?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29687970:Hmmm... Mitäs olette mieltä nimestä Nikanora?
Eikös se ole jonkinlainen urheilija?Kuka kumma muuten on Jani Sievinen?
uimari..Eikös se ole jonkinlainen urheilija?
Voi apua mie oon vanha ja sie tosiaan nuori :snotty:Kuka kumma muuten on Jani Sievinen?
Mitäs siellä tippa nekussa oot?tsih :snotty:
Tai tuotos viinipönikällisen jälkeen :saint:.Aika outo. Liekö nimi jollain toisella kielellä?
:| ota kisu kainaloon :hug:No ei auta kun toivoa ettei Jani kommentistani pahastu jos sattuu ketjua lukemaan.
Kukahan mun kanssa tulis nukkumaan, tylsää ja yksinäistä on.
Se on jo tossa, mut ihmiskontaktia olis ikävä. Tänään on ollu taas päivä liikojen ajatuksien kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29688079::| ota kisu kainaloon :hug:
Milläs myö siun ajatukset saatas nyt yöksi tasaantumaan : /Se on jo tossa, mut ihmiskontaktia olis ikävä. Tänään on ollu taas päivä liikojen ajatuksien kanssa.
Käy hakemassa keksiäFirst world problem;
Oliko pakko pestä jo hampaat, tekis ihan sikana mieli suklaakeksejä jotka tuolla kaapissa huutelee ja kutsuu.......
Keksi kehiinFirst world problem;
Oliko pakko pestä jo hampaat, tekis ihan sikana mieli suklaakeksejä jotka tuolla kaapissa huutelee ja kutsuu.......
Puspus :kiss:pusihalei, hyvät yöt
HY kännikala :kiss:pusihalei, hyvät yöt
Onkohan sirahveilleMuttaku en taho pestä toista kertaa hampaita, se on mitä vastenmielisintä puuhaa :'(
Kehittelispä joku ihmisille semmosia denta sticksejä, siirtyisin heti semmosiin.
Sais joku kehitellä, mä en oo ikinä tykänny hampaiden pesemisestä ja raskausaikana se vaan paheni ja aiheutti välittömän oksennusrefleksin ekat 20 viikkoa. Nykyäänkin jo pelkkä hammastahnan maku on ihan järkky. Mut pakko pestä kun ei oo tikkuja eikä ne leegot iteksiinkään puhdistu :'(Onkohan sirahveille
Mää olen (vasta) viime aikoina ihastunut sähköhammasharjaan, sillä saa jotenkin niin paljon puhtaammaksi hampaat.Sais joku kehitellä, mä en oo ikinä tykänny hampaiden pesemisestä ja raskausaikana se vaan paheni ja aiheutti välittömän oksennusrefleksin ekat 20 viikkoa. Nykyäänkin jo pelkkä hammastahnan maku on ihan järkky. Mut pakko pestä kun ei oo tikkuja eikä ne leegot iteksiinkään puhdistu :'(
:mussuttaa sittenkin keksiä: