Jos on joskus ollut huoran maine...

  • Viestiketjun aloittaja Sani-Marianna
  • Ensimmäinen viesti
Sani-Marianna
Niin miks sitä joidenkin aikuisten ihmisten mielestä pitäisi elää aina jotenkin häpeillen, kyyryillen ja peläten!?

JOS ON ALA-IKÄISENÄ TEHNYT POIKIEN KANSSA JOTAIN PERKELEEN TYHMÄÄ JA KÄYTTÄYTYNYT PASKASTI, ONKO SE KOKO ELÄMÄ?

Mulla meni nyt hermo vittu kokonaan tollaseen PASKAAN! fucking what ever. Kyllä, koskee itteeni. Ja mähän elän just tänä päivänä niinku mä haluan...

Mä en oo enää 30v+ se sama 13-vuotias tyttö.

Ja muhun _ei_ saa enää yhdistää mitään likaisia sanoja. Jotka satuttaa.

Ja ne jotka haukkuivat ja tekivät mulle vaikka mitä. MISSÄ ON HEIDÄN VASTUU? omista teoistaan, kanssa myös? tajuaako ne minkälaisia jälkiä tuollanen jättää, vai oliko se juuri se tarkoituskin? saatana.
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Aika rientää;29682377:
Vastahan sinä olit just täyttäny 18 : O
En nyt ole varmaan sama henkilö...

Tuolta AV:ltä tulin. Siellä on jotkut horo päivät ilmeisesti menossa. Ja jotkut niinku jauhaa että suomessakaan ei niinku pääse huoran maineista eroon vaikka muuttas minne!?!?!? niin minulla meni nyt hermot tuollaseen perättömään paskaan..

EIHÄN TOSSA OLE JUMALAUTA MITÄÄN JÄRKEÄ, et tollaset ala-ikäsenä tehdyt töppäykset pilais ihmisen KOKO elämän!

Siis. Vittu.

Minä vihaan osittain ihmisiä.
 
Missä junttilassa sä oikein elät, jos ja kun tuollainen on sinulle todellisuutta?

Ikinä ole kuullut ketään huoriteltavan, saati jollain olevan jokin "huoran maine".
Tai no palstalla näitä toki kuulee, mutta irl ei. Ehkä mulle on sattunut normaalijärkeviä ihmisiä ympärilleni?
 
ap.
[QUOTE="eeva";29682387]Huora on huora vaikka voissa paistais.[/QUOTE]

Kuinkahan niin!?

JA MÄ EN OLE JUMALAUTA HUORA, jos mä oon ala-ikäsenä jotain poikien kanssa sähläillyt... vaikka en ois ees nussinut. Olisi pitänyt tehdä pikkuisen jotain pahempaakin ja myydä itseään vaikka oikeasti. Ei kukaan ala-ikäinen mikään huora ole, vaikka saatana mitä tekisi! jos vaikka myiskin itseään, ois hyväkskäytetty lapsi. Vastuu on ostajalla. Ja jos molemmat ala-ikäisiä, sillon ei kyllä kummallakaan lapsella ole kaikki kohdallaan.
 
vierass
Sä oot joltain pieneltä paikkakunnalta. Itsekin olen kotoisin ja voi niin monia tyttöjä yläasteellla huoriteltiin. En ymmärrä sitä kaksinaismoralismia varsinkaan pojilta. Heidänhän pitäisi olla vaan sitä onnellisempia, mitä vapaamielisempiä tytöt on.
 
ap.
Sä oot joltain pieneltä paikkakunnalta. Itsekin olen kotoisin ja voi niin monia tyttöjä yläasteellla huoriteltiin. En ymmärrä sitä kaksinaismoralismia varsinkaan pojilta. Heidänhän pitäisi olla vaan sitä onnellisempia, mitä vapaamielisempiä tytöt on.
Oikein arvattu. No mulla huorittelijoita oli pojat sekä tytöt.

Teinhän minä paljon väärin. Seurustelin monen kanssa, säädin, särjin sydämmiä, olin kiinostunut varatuista ja en osannut peittää sitä, epäsuorannaisesti koitin flirttailla ja iskeä. Jälkimmäinen on sitä mitä kadun eniten ja haluaisin jättää tekemättä jos pystyisin. Mut oikeuttaako tämä jos ihminen on ala-aste ikänen tai just täyttäny 13v niin järjestelmälliseen elämän tuhoamiseen ja kiusaamiseen? vittuilun olisin varmaan ansainnut eli jotain ilkeitä sanoja ja sitten esim. että minut jätetään sen porukan ulkopuolelle, mutta ihan päivittäistä kaikkee paskaa... maineita.

Olenko kohtuuton kun vaadin tällästä tai sanon?

Yritänkö teidän mielestä pönkittää vain omaa asemaani vai otanko huomioon molemmat osapuolet realistisesti?
 
vierass
Oikein arvattu. No mulla huorittelijoita oli pojat sekä tytöt.

Teinhän minä paljon väärin. Seurustelin monen kanssa, säädin, särjin sydämmiä, olin kiinostunut varatuista ja en osannut peittää sitä, epäsuorannaisesti koitin flirttailla ja iskeä. Jälkimmäinen on sitä mitä kadun eniten ja haluaisin jättää tekemättä jos pystyisin. Mut oikeuttaako tämä jos ihminen on ala-aste ikänen tai just täyttäny 13v niin järjestelmälliseen elämän tuhoamiseen ja kiusaamiseen? vittuilun olisin varmaan ansainnut eli jotain ilkeitä sanoja ja sitten esim. että minut jätetään sen porukan ulkopuolelle, mutta ihan päivittäistä kaikkee paskaa... maineita.

Olenko kohtuuton kun vaadin tällästä tai sanon?

Yritänkö teidän mielestä pönkittää vain omaa asemaani vai otanko huomioon molemmat osapuolet realistisesti?
13-vuotiashan on ihan lapsi ja murkkuna nyt tekee kaikenlaista itse kukin. Jos ne samat ihmiset, jotka 13-vuotiaana sua haukkuivat, haukkuvat sua edelleen kolmekymppisenä samasta asiasta, mitä teit silloin 13-vuotiaana, niin johan on naurettavaa. Se on eri asia, jos et ole edelleenkään tapojasi muuttanut, mutta siitä tuskin on kyse?
 
viera.s
Huorittelijat on juntteja, mutta vikansa on niissäkin, jotka moisesta loukkaantuu. Pettämistä ja varattujen iskemistä toki voi paheksua, kun tekijänä on aikuinen ihminen, mutta huorittelu ei ole koskaan mitään aikuisen käytöstä. Seksuaalisesti vapaamielinen käytös taas sinänsä on aivan yhtä lailla sallittua miehille kuin naisillekin.

Ihanko tosissasi sinä aloittaja sinä tunnet syyllisyyttä jostain tuollaisista lapsena tekemistäsi jutuista? Vai miksi sinua joidenkin junttien nimittelyt loukkaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
Mun mielestä todella kummallista jos huorittelusta ei saisi loukkaantua, on siihen huoritteluun sitte syynsä tai ei. Huorittelu on yksi pahimpia tapoja haukkua naista ja kyllä sellainen ainakin mua loukkaa vaikka en ole koskaan käyttäytynytkään niin, että olisi aihetta pitää mua huorana.
 
viera.s
Mun mielestä todella kummallista jos huorittelusta ei saisi loukkaantua, on siihen huoritteluun sitte syynsä tai ei. Huorittelu on yksi pahimpia tapoja haukkua naista ja kyllä sellainen ainakin mua loukkaa vaikka en ole koskaan käyttäytynytkään niin, että olisi aihetta pitää mua huorana.
Sulla on selkeästi hyvin konservatiinen ja seksistinen ajattelutapa, samanlainen kuin niillä huorittelijoilla. Siksi loukkaannut.
 
ap.
13-vuotiashan on ihan lapsi ja murkkuna nyt tekee kaikenlaista itse kukin. Jos ne samat ihmiset, jotka 13-vuotiaana sua haukkuivat, haukkuvat sua edelleen kolmekymppisenä samasta asiasta, mitä teit silloin 13-vuotiaana, niin johan on naurettavaa. Se on eri asia, jos et ole edelleenkään tapojasi muuttanut, mutta siitä tuskin on kyse?
Juu ei, muutin jo ala-ikäisenä ennen täysi-ikää.
 
ap.
Huorittelijat on juntteja, mutta vikansa on niissäkin, jotka moisesta loukkaantuu. Pettämistä ja varattujen iskemistä toki voi paheksua, kun tekijänä on aikuinen ihminen, mutta huorittelu ei ole koskaan mitään aikuisen käytöstä. Seksuaalisesti vapaamielinen käytös taas sinänsä on aivan yhtä lailla sallittua miehille kuin naisillekin.

Ihanko tosissasi sinä aloittaja sinä tunnet syyllisyyttä jostain tuollaisista lapsena tekemistäsi jutuista? Vai miksi sinua joidenkin junttien nimittelyt loukkaa?
Kyllä.

Tunnen syyllisyyttä. Jostain syystä.

Liekkö se on sitten se kun mulle toitotettiin niin paljon sitä mitenkä huora ja likainen olen, niin se on jäänyt tuonne takaraivoon.
 
ap.
Mun mielestä todella kummallista jos huorittelusta ei saisi loukkaantua, on siihen huoritteluun sitte syynsä tai ei. Huorittelu on yksi pahimpia tapoja haukkua naista ja kyllä sellainen ainakin mua loukkaa vaikka en ole koskaan käyttäytynytkään niin, että olisi aihetta pitää mua huorana.
Jep. Justiinsa näin! musta ois enemmän epänormaalia olla loukkaantumatta... ihan ymmärrettävää siis jos tuollanen loukkaa.
 
ap.
[QUOTE="moimoi";29682895]Niin, kyllä sä taidat se sama tyttö olla :) Eikä se haittaa, ole oma itsesi vaan :) Mites siellä isommassa kaupungissa sujuu?[/QUOTE]

Mitä väliä sillä on kuka mä olen? mutta kyllä tiedän kyseisen tänne kirjotelleen tytön, mutta en tiennyt sitä että hänet tietää näin moni että aina jos on jotain samaa aihetta koskeva keskustelu niin päätyy jotkut hänet tietävät ihmiset samanlaisiin keskusteluihin kommentoimaan että se on hän? eli en ole hän, minä olen vain minä.
 
"moimoi"
Sun pitää jättää nuo asiat taaksesi ja antaa elämän viedä. Millään teininä tehdyillä poikieniskemisjutuilla ei ole mitään merkitystä, ei mitään. Miksi noi vanhat jutut vaivaa sua edelleen?
 
ap.
[QUOTE="moimoi";29682918]Sun pitää jättää nuo asiat taaksesi ja antaa elämän viedä. Millään teininä tehdyillä poikieniskemisjutuilla ei ole mitään merkitystä, ei mitään. Miksi noi vanhat jutut vaivaa sua edelleen?[/QUOTE]

Mä en tiedä. Tuli vaan mieleen, kun luin av:ltä ketjuja. Missä jotkut kertoivat että eivät ole maineestaan päässeet eroon koko suomessa. Se on minusta jotain aivan käsittämättömän järkyttävää...

Se oli joku sellainen teini-iän sekoilu ketju.
 

Yhteistyössä