Jos on joskus ollut huoran maine...

• Viestiketjun aloittaja Sani-Marianna
  • Ensimmäinen viesti
ap.
[QUOTE="vieras.";29690773]Mene nyt jumalauta jo sinne terapiaan. Oulun keikka meni vissiin taas perseelleen ja asut taas kotona? Joko nyt olis aika kokeilla sitä hoitoa kun olet nyt huomannut, että se oma apu ei enää riitä ja nuo pakkoajatukset muuttavat mukana. Tai sitten jatka täällä tarinointia vielä seuraavatkin vuodet, samapa se oikeastaan mulle on.[/QUOTE]

Onko vaikea joidenkin käsittää, että minä en ole sama henkilö? :D

Mainitsin jo sen heti alussa ja sanoin että tiedän kyllä senkin tytön joka joskus tänne palstalle on kirjotellut mutta minä en ole sama.

Eiköhän ne oo kuitenkin aika yleisiä nämä jutut että nainen joutuu huoritelluksi. Satunnaisen huorittelunhan sitä kestää, mutta ei mitään maineita..

"vieras."
Onko vaikea joidenkin käsittää, että minä en ole sama henkilö? :D

Mainitsin jo sen heti alussa ja sanoin että tiedän kyllä senkin tytön joka joskus tänne palstalle on kirjotellut mutta minä en ole sama.

Eiköhän ne oo kuitenkin aika yleisiä nämä jutut että nainen joutuu huoritelluksi. Satunnaisen huorittelunhan sitä kestää, mutta ei mitään maineita..
Juujuu, leikitään vaikka niin. Mutta mene nyt jo sinne terapiaan.

ap.
En minä ihan oikeasti halua kokea pahaa oloa aika mitättömistä asioista jota olen tehnyt joskus ala-ikäisenä. Kerta en ole edes sieltä pahimmasta päästä edes teoillani mielestäni ollut.

Joten ei mulle voi tokaista että kerran huora, niin aina huora!

Mulle myös kun huora meinaa käsitteenä tässä iässä maksullista naista. Ei enää semmosta teini huoraa, you know.

Eikä mun lapsillani ole todellakaan äitinä HUORAA! tai miehellä vaimonaan huoraa.

ap.
[QUOTE="vieras.";29690852]Juujuu, leikitään vaikka niin. Mutta mene nyt jo sinne terapiaan.[/QUOTE]

En koe terapiaa tarvitsevani. Olen ne ajat jo joskus elämässäni läpi käynyt.

"hmh"
No enpä osaa sanoa oletko huora tai oletko ollut, kun en ihan tarkkaan koko sanaa edes tunne tai tajua...

Mutta ihan tämän ketjun perusteella sulla ei kyl oo kaikki inkkarit kanootissa. Olet todella outo, räyhäävä ja pelottava, kummallinen ja mahdollisesti hullu. Että kyllä juu, olisin minäkin vähän huolissani että mimmoinen äiti lapsillasi oikein on.

Hae apua hyvä ihminen, lastesi vuoksi.

JOS ON ALA-IKÄISENÄ TEHNYT POIKIEN KANSSA JOTAIN PERKELEEN TYHMÄÄ JA KÄYTTÄYTYNYT PASKASTI, ONKO SE KOKO ELÄMÄ?
Jos olisit alaikäisenä käynyt koulua jatkuvan jyystämisen sijaan, tietäisit, että sanaa "alaikäinen" ei kirjoiteta väliviivalla.

Toiseksi, kukapa ei olisi teininä rajojaa kokeillut. Taitaa nyt asia olla niin, että ainoa joka menneisyydestä eroon ei pääse olet sinä itse. Mikset ole vaihtanut maisemaa? Miksi olet kertonut asiasta kaikille, vai oletko? Miksi vatvot sitä edelleen?

Itse olen sekoilllut ihan koko rahan edestä teinivuosina, eikä mulla ole mitään kiinnostusta palata niille kulmille. Mutta jos palaisin, en pelkäisi, eikä minulla olisi mitään hävettävää. Miksi olisi? Seksiä se vaan on. Jos itse häpeät itseäsi etkä hyväksy omia tekojasi aikuisuuden valossa, mene terapiaan äläkä syytä muita pahasta olostasi.

vierras jäljillä
[QUOTE="vieras.";29690773]Mene nyt jumalauta jo sinne terapiaan. Oulun keikka meni vissiin taas perseelleen ja asut taas kotona? Joko nyt olis aika kokeilla sitä hoitoa kun olet nyt huomannut, että se oma apu ei enää riitä ja nuo pakkoajatukset muuttavat mukana. Tai sitten jatka täällä tarinointia vielä seuraavatkin vuodet, samapa se oikeastaan mulle on.[/QUOTE]

Niinpä. Luepa säkin tuo Meidän koulussa kiusataan yhtä tyttöä huoraksi - Kiusaaminen - Suomi24

:D

vierasa
Joo, ihan hirveän yleistä on, että ihmisellä on pakkoajatuksia siitä, että joku ala-asteen huoran maine seuraa perässä maan toiselle puolelle :headwall: Kaikkihan sen huomaa, että olet sama ihminen. Hanki apua. Huoran maine ei sun elämää tuhoa vaan sun omat pakkoajatukset.

ap.
Joo, ihan hirveän yleistä on, että ihmisellä on pakkoajatuksia siitä, että joku ala-asteen huoran maine seuraa perässä maan toiselle puolelle :headwall: Kaikkihan sen huomaa, että olet sama ihminen. Hanki apua. Huoran maine ei sun elämää tuhoa vaan sun omat pakkoajatukset.
Menee taas tälläseks eipäs juupas keskusteluksi. Olisihan se hyvä jos aikuista ihmistä voitaisiin suoraan uskoa, että jos sanoo että ei ole sama niin sitten ei ole!

vierasvaionko
Sori, mutta et sä vaan oikein osaa kolmikymppistä esittää. Paremmin sulta sujuu teinin esittäminen. Kai se on niin että sitä ikää mitä ei ole elänyt ei voi näytellä tai jotain.

säpäle harmaana
En minä ihan oikeasti halua kokea pahaa oloa aika mitättömistä asioista jota olen tehnyt joskus ala-ikäisenä. Kerta en ole edes sieltä pahimmasta päästä edes teoillani mielestäni ollut.

Joten ei mulle voi tokaista että kerran huora, niin aina huora!

Mulle myös kun huora meinaa käsitteenä tässä iässä maksullista naista. Ei enää semmosta teini huoraa, you know.

Eikä mun lapsillani ole todellakaan äitinä HUORAA! tai miehellä vaimonaan huoraa.
No tässähän se pointti onkin. Miehesi ei pidä sinua huorana. Lapsesi eivät pidä sinua huorana. Tuskin pitävät työkaverisi ja naapurisikaan. Miksi ihmeessä kuvittelet, että joku ilkeä ja lapsellinen kommentti baarissa romuttaisi kaiken, mitä heille tällä hetkellä olet? Mitä itse ajattelisit, jos joku tulisi miehestäsi sanomaan jotain yhtä ilkeää?

ap.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29691281:
No tässähän se pointti onkin. Miehesi ei pidä sinua huorana. Lapsesi eivät pidä sinua huorana. Tuskin pitävät työkaverisi ja naapurisikaan. Miksi ihmeessä kuvittelet, että joku ilkeä ja lapsellinen kommentti baarissa romuttaisi kaiken, mitä heille tällä hetkellä olet? Mitä itse ajattelisit, jos joku tulisi miehestäsi sanomaan jotain yhtä ilkeää?
Ja sinun kanssasi en rupea enää väittelemään näitä juupas eipäs keskusteluja. Että turhaan älä anteeksi pyytele.

"ehkä"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29691382:
Enää? Juupas eipäs? Anteeksi? Nyt putosin? :O Yritin vain auttaa ja puhua järkeä, mutta ei sitten.
Jos sä oot joskus aiemmin sortunut väittelemään. Tuo tyttöhän on kirjoittanut tänne jo vuosia.

säpäle harmaana
[QUOTE="ehkä";29691390]Jos sä oot joskus aiemmin sortunut väittelemään. Tuo tyttöhän on kirjoittanut tänne jo vuosia.[/QUOTE]

No monesti olen kyllä sortunut väittelemään, mutta tätä henkilöä en kyllä tunnista. Tämä ketju on muutenkin ihan outo. Ihan kuin kaikki muut tuntisivat ap:n. Ja mielestäni en tässä ketjussa ole sanonut mitään pahaa. Pitäköön ap sitten ongelmansa, jos ei haluakaan siitä keskustella. Ei ole minun asiani.

vierras jäljillä
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29691413:
No monesti olen kyllä sortunut väittelemään, mutta tätä henkilöä en kyllä tunnista. Tämä ketju on muutenkin ihan outo. Ihan kuin kaikki muut tuntisivat ap:n. Ja mielestäni en tässä ketjussa ole sanonut mitään pahaa. Pitäköön ap sitten ongelmansa, jos ei haluakaan siitä keskustella. Ei ole minun asiani.
Tämä on se 18-19-vuotias tyttö, joka koko ajan pohti viime vuonna tällä palstalla että seuraako sen entiset kiusaajat sitä Ouluun jos se muuttaa sinne. Ja sitä oli kiusattu huoraksi, kun oli pokaillut varattuja poikia yms. seiskalla, vaikka oli vielä neitsyt yms. Sitten oli ilmeisesti alkanut käyttäytyäkin huoran lailla myöhemmin teini-iässä ja se on jäänyt vaivaamaan sitä. Joskus aiemmin se on kirjoittanut tänne juttuja joissa oli muka teini ja sitä just kiusattiin, eli kertoo netissä omaa tarinaansa eri ikäisenä, mutta se tarina on aina lähes sama ja pohjimmainen pointti eli se että kiusajissa on vika. Oli jossain vaiheessa menossa terapiaan kun pääsee Ouluun, mutta ilmeisesti on unohtanut sen nyt sitten.

Yhteistyössä