muutto auttaa
Ei oo mahdollista että maine seuraa koko Suomeen. Sun pitää vaan muuttaa sieltä sun pikkkupaikkakunnalta pois, niin eiköhän jutut lopu siihen.
No siis olen jo muuttanut. Ihmettelen vaan ihmisiä jotka vielä 40-vuotiaanakin joutuu olemaan maineensa kanssa tekemisissä, mikä oli joskus ala-ikäisenä.Ei oo mahdollista että maine seuraa koko Suomeen. Sun pitää vaan muuttaa sieltä sun pikkkupaikkakunnalta pois, niin eiköhän jutut lopu siihen.
Sulla näyttää olevan ajattelutapana, että kaikki haukkuminen pitää hyväksyä eikä mistään saa loukkaantua. Harva ihminen on niin terästä, että mikään ei satuta.Sulla on selkeästi hyvin konservatiinen ja seksistinen ajattelutapa, samanlainen kuin niillä huorittelijoilla. Siksi loukkaannut.
Oikeasti? ootko tuota mieltä että suurimmalla osalla teineistä on järkeä?No sitten sitä ois kannattanut silloin alaikäisenä ajatella että mitä puuhaa ettei saa moista mainetta. Kyllä suurimmalla osalla kuitenkin sitä järkeä teininä jo on.
Enkä rupea tuollaista enää pohdiskelemaan, kun ei muhun tuollaista maine sanaa saa enää yhdistääkään.No sitten sitä ois kannattanut silloin alaikäisenä ajatella että mitä puuhaa ettei saa moista mainetta. Kyllä suurimmalla osalla kuitenkin sitä järkeä teininä jo on.
Kyllä sen verran järkeä että tyttö osaa olla huoraamatta, mutta tämä edellyttää että kasvatus ja kotiolot ovat kunnossa.Oikeasti? ootko tuota mieltä että suurimmalla osalla teineistä on järkeä?
No juoruilu on esim. joidenkin ihmisten huvi?No juurikin näin. Mietipä AP oikeasti, että miten tuo toimisi. Marjo näkee kaupungilla Pirjon, joka on joskus alaikäisenä sekoillut. Marjo kertoo asiasta ja ehkäpä jopa huorittelee Pirjoa Päiville, joka ei tunne Pirjoa. Miksi Päiviä kiinnostaisi ihan yhtään Pirjon maine jostain parinkymmenen vuoden takaa?
No mikähän mun kohtalo sitten on??Sä voisit aloittaja mennä neuvomaan tuohon ketjuun tuota 13-14-vuotiasta tyttöä miten elää niin että ehtii vielä pelastaa maineensa ja kiusaaaminen loppuu, ettei se joudu kärsimään samaa kohtaloa kuin sinä. Tai voit siis kertoa miten ei ainakaan kannata toimia tai maine seuraa koko elämän (eli miten itse toimit kun sulle kävi noin)
Meidän koulussa kiusataan yhtä tyttöä huoraksi - Kiusaaminen - Suomi24
Hieno homma!itelläni oli huoran maine,poistuni kuvioista ja poltin sillat nyt on enää muistot
Minä mielestäni pyörin ihan normaalejen ikäisteni seurassa..Kannattaa katsoa minkälaisessa seurassa liikkuu. Huorittelu tai muu haukkuminen ei tietääkseni kuulu kuin teini-ikäisten sanavarastoon ja silloinkin huumorilla.
No kun se voi näyttää olevan aivan mahdollista...Minusta tuntuu että nämä "hurja maineeni kulkee perässäni ympäri Suomea" -tyypit kuvittelevat turhan paljon itsestään.
Oikeastiko luulette että 3kymppiset jaksavat jauhaa siitä mitä joku täysin turha luokkakaveri on tehnyt ala-asteella? Ihan kuin heillä ei olisi muuta tekemistä?
Et oo penaalin terävin horo.No sekstistinen ihminen mie oonkii. Pitäskö mun luopua sit koko loppuiäks seksikkyydestäni koska olen saanut joskus huoran maineen?? pitäiskö mun lopettaa myös seksin harrastus? enkö saisi nauttia enää asioista?
Jos sinulla on mies ja todennäköisesti muitakin tuttavia uudella paikkakunnalla, heille todennäköisesti merkitsee enemmän se, mitä olet nyt, kuin se, mitä joku nuoruuden toilailuistasi kännissä baarissa selittää. En kyllä keksi yhtään aikuisiällä tapaamaani ihmistä, josta olisin jälkikäteen muuttanut käsitystäni baarijuorujen perusteella. Varsinkin, jos ne baarijuorut koskevat henkilön tekemisiä 13-vuotiaana.No juoruilu on esim. joidenkin ihmisten huvi?
Jos inhoaa minua oikeen paljon ja haluaa vaan kiduttaa eli mustamaalata, sen kummemmin ajattelematta että mitä mulle vieläkin voi siitä seurata ja että minuun voi sattua hyvin paljon? yhtä paljon kun sillon ala-ikäsenä ja teini-ikäsenä tyttönä.
Esim. baarissa vois olla hyvin todennäkösesti tuollanen tilanne. Jos samaan aikaan satutaan. Kännissä höpöttelee että toi on se ja jos mulla on joku mies mukana, niin tokasee vaikka ilkeästi että onko tuo joku hoito vai oma...
Sit jos mulla on lapsia niin niiltä vois hajota niiden juorujen takia perhe ja kaikki. Onko se ihan oikein niitä lapsiakaan kohtaan?