Mistä tunnistat pelimiehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 933
19 190
113
Nonnii ja tämmöinen varoittava ketju teille, arvon naiset. :D (tietty joitakin naisia ei selkeän pelimiehen kanssa pelehtiminen haittaa mutta hekin voivat antaa kullanarvoisia vinkkejä semmoisen miehen tunnistamiseen)

Mistä tunnistat pelimiehen? Onko heillä joitain yhteisiä piirteitä vai perustuuko se tieto naisen vaistoon tai intuitioon?

Krut: mun mielestä pelimieheydessä on eri asteita. On semmoisia selviä tapauksia mutta sit on niin taitavia että sen huomaa vasta sit kun on vahinko tapahtunut. :D

[QUOTE="vieras.";29674378]Älä viitsi. Olet parisuhteessa elävä uskovainen.[/QUOTE]

Miski ap ajattelee miehiä ja peniksiä!? Hän ei koskaan tule koskettamaan ketään muuta kuin omaa puolisoa.

Nyt ottamaan aikaa kauanko kestää ennen kuin ap ilmoittaa milloin viimeksi on harrastanut seksiä.
Ja ap, sitä tietoa ei oikeasti kukaan halua jiten pidäthän sen itselläsi niin tässä kuin muissakin ketjuissa.

[QUOTE="vierailija";29674434]Tunnistatko perunan?[/QUOTE]

Joo koska syön perunoita ja viime vuonna viljelin sinisiä perunoita omassa pellossa. Keksitkö lisää asiaanliittymättömiä kysymyksiä

Pari vierasta ja Peyote: kyllä täällä voi pohtia sellaisiakin asioita jotka ei kosketa omaa elämää.

Paitsi, kyllä jonkin verran koskettaa, mulle tulee pari tuttua, raamikasta miestä mieleen jotka ovat pelimiehiä. Tietävät kyllä että mun kanssa olisi mahdottomuus mitään säätöä aloittaa, mutta varuillaan täytyy olla silti, toiselle kun erehdyin olemaan liian iloinen ja ystävällinen niin meinasi mennä jo turhankin pitkälle.

Valitettavasti toinen niistä on uskovainen joka on ollut kova naistenkaataja ennen uskoontuloa. Uskoontulo auttoi karsimaan herran vehkeilyistä ehkä 90 % mutta se 10 % vielä jossakin väikkyy. :D

[QUOTE="huoh";29674433]Nyt ottamaan aikaa kauanko kestää ennen kuin ap ilmoittaa milloin viimeksi on harrastanut seksiä.
Ja ap, sitä tietoa ei oikeasti kukaan halua jiten pidäthän sen itselläsi niin tässä kuin muissakin ketjuissa.[/QUOTE]

Mä olen seksikeskustelut aika hyvin käynyt, siis ne asiat jotka on pyörineet mielessä jo vuosia. Sattuivat vaan tämän vuoden puolelle molemmat aktivoitumaan mun päässä, ja toisessa niistä oli kyse mun provosoitumisesta yhden harmaan aloittamaan ketjuun.
Mutta siis sit kun jokin asia on käsitelty niin olen tyytyväinen ja lakkaan sitä miettimästä.

Viimeksi muokattu:
En tiedä miksi pelimiehet pitäisi oppia tunnistamaan, mutta ihastumista heihin voi välttää opettelemalla tuntemaan itsensä ja sen mitä parisuhteelta tai miehiltä haluaa, onko se että haluan kuulla kohteliaisuuksia vai onko se sittenkin jotakin muuta.

Juu en mä sitä. Meinaan vaan että itse en paljoo mieti tai tunnista jonkun miehen motiiveja miks on esim. ystävällinen.

Sinänsä sitä voi pitää jollain lailla pienenä osoituksena vielä -ikävuosien runneltua omaa olemusta- jonkinlaisesta vetovoimasta itsellä, kun munkin jopa pitää vielä näitä miettiä.
Asiassa ei ole mitään ongelmaa silloin kun käyttäytyy asiallisesti kaikille miehille, antaa siis itsestään perus-perheenäidin vaikutelman. Ketään äijää ei silloin kiinnosta.
Mutta jos yhtään on itsellä taipumusta ylimääräiseen ja vähän levottomanluonteiseen hilpeyteen niin osa miehistä pysyy käytökseltään ennallaan, toiset innostuvat vähän liikaa. Kun mä toivoisin että kaikkien miesten kanssa voi heittäytyä hilpeäksikin välillä kuten naistenkin kanssa, mutta eipä onnaa.

Ei mun tarvi niitä tunnistaa, ei tämmönen vanha täti kiinnosta pleijereitä enää :D

Äläs nyt. Silloin kun vähiten sitä elämässäsi odotat niin olet yhtäkkiä jonkun komistuksen saalistuksen kohteena. :rolleyes:

Sinänsä sitä voi pitää jollain lailla pienenä osoituksena vielä -ikävuosien runneltua omaa olemusta- jonkinlaisesta vetovoimasta itsellä, kun munkin jopa pitää vielä näitä miettiä.
Asiassa ei ole mitään ongelmaa silloin kun käyttäytyy asiallisesti kaikille miehille, antaa siis itsestään perus-perheenäidin vaikutelman. Ketään äijää ei silloin kiinnosta.
Mutta jos yhtään on itsellä taipumusta ylimääräiseen ja vähän levottomanluonteiseen hilpeyteen niin osa miehistä pysyy käytökseltään ennallaan, toiset innostuvat vähän liikaa. Kun mä toivoisin että kaikkien miesten kanssa voi heittäytyä hilpeäksikin välillä kuten naistenkin kanssa, mutta eipä onnaa.
Eikö tuo sitten ole pelinaisen käytöstä?

Yhteistyössä