nähnyt niin monta kertaa et nyt katson Voffia.Livillä tulee kumman kaa.
Minä en.nähnyt niin monta kertaa et nyt katson Voffia.
ne on kyllä niin hauskoja!Minä en.
Niin on.ne on kyllä niin hauskoja!
ne on kyllä niin hauskoja!
No nyt ne ehtii kunnon miestä lavatansseista.Livillä tulee kumman kaa.
No nyt ne ehtii kunnon miestä lavatansseista.
Minunki pitäis mut en jaksa. Huomennakin ehtii.Ja nyt suihkuun. :xmas:
kyllä tuommosessa sopis pannatässä on mun tuleva sohvani,tosin eri värisellä kankaalla.
siinä toisessa olis ollut vielä parempi mitä katoin kun oli leveempi, mutta siinä oli irtotyynyt niin nehän tippuis siinä vaiheessa kun kävis kiihkeekskyllä tuommosessa sopis panna
nakkaat sisäreiden selkänojalle ja toisen jalan lattialle niin luulis mahtuvansiinä toisessa olis ollut vielä parempi mitä katoin kun oli leveempi, mutta siinä oli irtotyynyt niin nehän tippuis siinä vaiheessa kun kävis kiihkeeks
varsinkin jos on isokokonen vastapelurinakkaat sisäreiden selkänojalle ja toisen jalan lattialle niin luulis mahtuvan
no valitse se...se eka oli myös parempi astua ja...
päätös on kyllä jo tehty mutta mietinn vielä,maanantaihin asti se tarjous voimassa.no valitse se
mitä tuota tyhjään miettimään, paneskeltavuus ratkaiseepäätös on kyllä jo tehty mutta mietinn vielä,maanantaihin asti se tarjous voimassa.
enhän mä sinne kauppaan voinut mennä panee ja testaa:stick:mitä tuota tyhjään miettimään, paneskeltavuus ratkaisee
Ei siellä ollu komeita myyjiä?enhän mä sinne kauppaan voinut mennä panee ja testaa:stick: