The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltoja :wave:

Me avattiin tänään grillikausi, muuten ihan kiva mut tuo pohjoistuuli pyöri vähän pahasti ja jokseenkin viilensi menoa.

Eilen meille tuli tuorein vauva taloon ja nyt enää tuon vanhin kiroilee moista temppua, keskimmäinen leikkii jo ihan täyttä päätä vauvan kans - tosin yllättävän hyvin suhteuttaa kokoeroaan ja leikkii varovasti tuon pienen kans.

Iltoja :wave:

Me avattiin tänään grillikausi, muuten ihan kiva mut tuo pohjoistuuli pyöri vähän pahasti ja jokseenkin viilensi menoa.

Eilen meille tuli tuorein vauva taloon ja nyt enää tuon vanhin kiroilee moista temppua, keskimmäinen leikkii jo ihan täyttä päätä vauvan kans - tosin yllättävän hyvin suhteuttaa kokoeroaan ja leikkii varovasti tuon pienen kans.
Vauvasta kuvaa ja heti :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29672631:
Alkuiltaa :wave:

Ison siivousurakan ja kipeiden lihasten palautusta ajattelin tänään. Joten TSIH!

Huomenna pitäis alottaa uudelleen painojen kanssa leikkiminen, tuli pidettyä vähän taukoa ja nyt uudella inspiksellä .

Sovittelin taas tänään pitkästä aikaa, mun tanssikenkiä, olis pakko päästä pian kokeilemaan, vieläkö jalka taittuu samalla lailla kuin ennen ;) Luulen kyllä , että saattais taittua mut väärällä tapaa, kun on nuo kymmensenttiset korot niissä :D
Mie oisin noilla koroilla varmaan turvallani välittömästi :D.

IhQ
mä katon mustia leskiä kun en viikolla nähnyt
Mie katoin eilisen tVoFin just. Taitaa olla uudempi jakso menossa parhaillaan vaan meillä kun on nää lasten iltatoimet aina tähän aikaan niin turha yrittää mitään telkasta kattoa silloin. Helpompi laittaa nauhalle ja kattoa myöhemmin..

Hitto kun alkaa jo nyt jänskättää maanantai ja työkokeilu. Oikeestaan vielä tiistaikin, mies kun on just noi viikon ekat päivät aamussa ja miulla lasten aamutoimet ja eskarilaisen vienti kävellen ja itekin pitäis vielä suht ihmisen näkösenä päästä liikkeelle jne.:kieh:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä