lähemmä uuelleenAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29672503:Sauna vielä lämmin,niin lähetäänpä uusiks
Ota vermeet ja vempeleet taas mukaas
lähemmä uuelleenAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29672503:Sauna vielä lämmin,niin lähetäänpä uusiks
Ota vermeet ja vempeleet taas mukaas
Ja mulla juomat sullekinlähemmä uuelleen
Jep,mennäänAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29672525:Ja mulla juomat sullekin
Nyt menoks
En mie tiiä miksi kaikilla on just nyt menoa :|, mutta nyt kun siulla on aikaa palstailla voisit jakaa parhaan kasvispihvien reseptisi .Miks just tänään kaikilla kavereilla on IRL niin voimakkaana ettei kukaan lähe mun kaa minnekään. HÖH sanon minä.
Siinä ruokahaasteessa jonka aiheena oli pihvi, jonka voitin (elämäni saavutus), oli punajuuripihvejä fetajuustotäytteellä Suosittelen niitä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29672549:En mie tiiä miksi kaikilla on just nyt menoa :|, mutta nyt kun siulla on aikaa palstailla voisit jakaa parhaan kasvispihvien reseptisi .
Kuukkelilla löytyi nopeasti tuo ohjekkin . Kiitos :flower:. Täytyypä kokeilla tehdä näitä .Siinä ruokahaasteessa jonka aiheena oli pihvi, jonka voitin (elämäni saavutus), oli punajuuripihvejä fetajuustotäytteellä Suosittelen niitä.
Hengaa meijän kanssa.mäkään en lähe minnekkään,eilen olin yökylässä ja tänää ehkä saan yökyläilijän.Miks just tänään kaikilla kavereilla on IRL niin voimakkaana ettei kukaan lähe mun kaa minnekään. HÖH sanon minä.
Myttynen :hug:.Terveisia Hong Kongista. Kotimatka on siis puolessa valissa.
:wave:Terveisia Hong Kongista. Kotimatka on siis puolessa valissa.
no johan oli nopea käyminen.Oho pitaa menna ettei kone jata
älä laita sekasin, laita joko erillisiin pitsoihin tai eri sektoreihinkinkku
jauheliha
broilerin suikaleet
näistä pitäs pitsoja tehdä mutta teenkö noin vai sopiiko noista jotkut yhteen? äkkiseltään itse ajateltuna itse en yhdistelis....entä te?
En laittaisi sekaisin.kinkku
jauheliha
broilerin suikaleet
näistä pitäs pitsoja tehdä mutta teenkö noin vai sopiiko noista jotkut yhteen? äkkiseltään itse ajateltuna itse en yhdistelis....entä te?
erillisiä meinasin tehdä. ja en itsekään menis ja yhdistelis mut ajattelin et kysyn mielipiteitä.älä laita sekasin, laita joko erillisiin pitsoihin tai eri sektoreihin
hjuvaerillisiä meinasin tehdä. ja en itsekään menis ja yhdistelis mut ajattelin et kysyn mielipiteitä.
Onkos siulla mitä juustoja käytettävissä? Broilerin kanssa voisi sopia hyvin feta. Se on pizzassa hyvää .erillisiä meinasin tehdä. ja en itsekään menis ja yhdistelis mut ajattelin et kysyn mielipiteitä.
Taidankin tehä itellekin iltapalaksi tänään pizzaakinkku
jauheliha
broilerin suikaleet
teen jämistä.....on siellä avaamaton salaattijuusto purkki joka on mennyt vanhaks 2 päivää sitten mut kai se sopii. mut en tiedä kun sit juustoraastettakin laittaa et tulee liikaa juustoinen.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29672627:Onkos siulla mitä juustoja käytettävissä? Broilerin kanssa voisi sopia hyvin feta. Se on pizzassa hyvää .