The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..vaan nyt otan tämän päivän hetkeni...eli ämpärillinen kahvia ja aamun sanomalehti.

..ja heti lehdestä iski silmiini, että kuinkakohan monella meneväisellä pikkuipanalla onkaan tämän kevään ja kesän aikana allansa magee AngryBirds- fillari :)...(joka paikassa nuita tipusia sitten onkin :D)

...joo, fillareiden hankintakeskusteluita sitä ollaan meijenkin pöydän ääresä pidelty - nuille velloksille pitäs vissiin jostain hommata heidän käyttöänsä kestävät kynkelit,hoh hoijaa!

Esikoisella kait pitää olla jo vähintään se 26" :O - ja tietty siinä pitää olla sitten asiaan kuuluvat hilavitkuttimet mukana :p.

Meijen tyttö meinas että hänelle ei tartte hommata uutta pyörää, hän vain tuunaa sen pikkasen paremmaksi eli "mä maalaan siihen lieskat kylkeen!"....:D meidän pinkkiin unelmaan

Minun pitää alkaa pitkälleen vielä kun ehtii ennen töihin lähtöä. Tosiaan on ihan kauheeta aamu-ja ilta ällötystä ilmassa. Aina jos on syömättä TAI syönnin jälkeen.. Unohdin ne sokeritkin mitata. Pitää koittaa tänään muistaa. Mut mä alan voida pahoin nyt, heippa ja ei sitten itketä lauantaina!! :D

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Tuunaaminen on muotia. Tyttärelle sitten vaan Miranol-purkit käteen.
Meillä oli muksulla eka fillari sellainen läskitenkainen ketjuvetoinen retrofillari, se oli ihana mutta rumanvärinen. Meinasin maalata sen punaiseksi. Onneksi en maalannut, se melkein puoliväkisten ostettiin pois, tuskin olisi kelvannut maalattuna.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Minun pitää alkaa pitkälleen vielä kun ehtii ennen töihin lähtöä. Tosiaan on ihan kauheeta aamu-ja ilta ällötystä ilmassa. Aina jos on syömättä TAI syönnin jälkeen.. Unohdin ne sokeritkin mitata. Pitää koittaa tänään muistaa. Mut mä alan voida pahoin nyt, heippa ja ei sitten itketä lauantaina!! :D
Koetahan saada nukutuksi ennen työrupeamaa...ja pidä huolta itsestäsi :hug: :kiss:

Tuunaaminen on muotia. Tyttärelle sitten vaan Miranol-purkit käteen.
Meillä oli muksulla eka fillari sellainen läskitenkainen ketjuvetoinen retrofillari, se oli ihana mutta rumanvärinen. Meinasin maalata sen punaiseksi. Onneksi en maalannut, se melkein puoliväkisten ostettiin pois, tuskin olisi kelvannut maalattuna.
:D

...josko saisin jollain ilveellä ipanaisen ajatukset siitä maalaamisesta toisaalle, riittää että torpasta löytyy kaksi tuhertajaa, jotka saavat paikan kuin paikan (ja vaatteet) lisätyöstämisvaiheeseen

Jestas, vai muuttopuuhissa sitä ollaan? Roppakaupalla sitä pitkää pinnaa, se muuttaminen on aivan kerpeleestä :kieh:. Kummoseen mimmoseen te muutatte, saako udella?

Niin - ja onnittelut uuteen kotiin :flower: :kiss:
Minä ja lapset muutetaan tonne vähän matkan päähän kolmioon, omaa kamaa ei tästä kämpästä paljoa löydy eikä mulla onneks oo niitten kanssa mikään kiire ku on kyse vasta asumuserosta mutta noi huonekalut kyrsii!

Minä ja lapset muutetaan tonne vähän matkan päähän kolmioon, omaa kamaa ei tästä kämpästä paljoa löydy eikä mulla onneks oo niitten kanssa mikään kiire ku on kyse vasta asumuserosta mutta noi huonekalut kyrsii!
:hug: voimia sinulle kaiken keskelle, johan se nyt elämä koettelee...mutta kaikki järjestyvät kyllä, ne huonekalutkin :)

Pikkuhiljaa laittelette yhdessä kotianne...

Ei auta, on se vaan mentävä säätämään ja sähläämään - kun ei noi askareet näemmä ymmärrä hoitaa itse itsiään vaikka kuinka pahasti tässä mulkaisisi..:D

Nautinnollista lauantaita teille kaikille :)!

"vieras."
Mainosmiehet- ja naiset osaavat asiansa. He osaavat loihtia kuolemattomia iskulauseita, jotka jäävät ikuisiksi ajoiksi elämään.
IS keräsi mainoslauseita, jotka kaikki muistavat, mutta joista monestakaan ei enää muista, mitä ne mainostavat.

Osaatko yhdistää mainoslauseen oikeaan tuotteeseen?

Mitä slogan mainostaa?

2 meni väärin.

[QUOTE="vieras.";29671388]Mainosmiehet- ja naiset osaavat asiansa. He osaavat loihtia kuolemattomia iskulauseita, jotka jäävät ikuisiksi ajoiksi elämään.
IS keräsi mainoslauseita, jotka kaikki muistavat, mutta joista monestakaan ei enää muista, mitä ne mainostavat.

Osaatko yhdistää mainoslauseen oikeaan tuotteeseen?

Mitä slogan mainostaa?

2 meni väärin.[/QUOTE]

1 väärin. Muutaman kohdalla meni kyllä hiukan arvaamiseksi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä