On hienoa huomata että joku ymmärtää asian ilman mitään draamaa. Pointsit siitänäinhän se on
miehilllä ei ole mitään väliä
On hienoa huomata että joku ymmärtää asian ilman mitään draamaa. Pointsit siitänäinhän se on
miehilllä ei ole mitään väliä
Paitsi että tietysti miehet on äideilleen parhaita poikia maalimassa! Parhaiden poikien vaimot on kamalia! Paitsi omat tyttäret ne on upeita naisia ja vaimoja sika miehineen
Koetahan saada nukutuksi ennen työrupeamaa...ja pidä huolta itsestäsi :hug: :kiss:Minun pitää alkaa pitkälleen vielä kun ehtii ennen töihin lähtöä. Tosiaan on ihan kauheeta aamu-ja ilta ällötystä ilmassa. Aina jos on syömättä TAI syönnin jälkeen.. Unohdin ne sokeritkin mitata. Pitää koittaa tänään muistaa. Mut mä alan voida pahoin nyt, heippa ja ei sitten itketä lauantaina!!
Kiitos, jos vaan sinne pääsis Vuokrasopimus on ollu jo voimassa alku kuusta lähtien mutta siellä ei oo ku jotain laatikoita ja sohvaMetikselle onnea uuteen kotiin, muuttaminen on hanurista.
Tuunaaminen on muotia. Tyttärelle sitten vaan Miranol-purkit käteen.
Meillä oli muksulla eka fillari sellainen läskitenkainen ketjuvetoinen retrofillari, se oli ihana mutta rumanvärinen. Meinasin maalata sen punaiseksi. Onneksi en maalannut, se melkein puoliväkisten ostettiin pois, tuskin olisi kelvannut maalattuna.
Jestas, vai muuttopuuhissa sitä ollaan? Roppakaupalla sitä pitkää pinnaa, se muuttaminen on aivan kerpeleestä :kieh:. Kummoseen mimmoseen te muutatte, saako udella?Kiitos, jos vaan sinne pääsis Vuokrasopimus on ollu jo voimassa alku kuusta lähtien mutta siellä ei oo ku jotain laatikoita ja sohva
Minä ja lapset muutetaan tonne vähän matkan päähän kolmioon, omaa kamaa ei tästä kämpästä paljoa löydy eikä mulla onneks oo niitten kanssa mikään kiire ku on kyse vasta asumuserosta mutta noi huonekalut kyrsii!Jestas, vai muuttopuuhissa sitä ollaan? Roppakaupalla sitä pitkää pinnaa, se muuttaminen on aivan kerpeleestä :kieh:. Kummoseen mimmoseen te muutatte, saako udella?
Niin - ja onnittelut uuteen kotiin :flower: :kiss:
Uusi alku :hug:Minä ja lapset muutetaan tonne vähän matkan päähän kolmioon, omaa kamaa ei tästä kämpästä paljoa löydy eikä mulla onneks oo niitten kanssa mikään kiire ku on kyse vasta asumuserosta mutta noi huonekalut kyrsii!
:hug: voimia sinulle kaiken keskelle, johan se nyt elämä koettelee...mutta kaikki järjestyvät kyllä, ne huonekalutkinMinä ja lapset muutetaan tonne vähän matkan päähän kolmioon, omaa kamaa ei tästä kämpästä paljoa löydy eikä mulla onneks oo niitten kanssa mikään kiire ku on kyse vasta asumuserosta mutta noi huonekalut kyrsii!