tulee mutta ko se ei kokkaaeiks fru krut tuu kotiin?
tulee mutta ko se ei kokkaaeiks fru krut tuu kotiin?
Joo no tuo olis ollut seuraavana matkallaMie käytän yleensä yves rocherin tököttejä, toimii mulla hyvin.
Eikö kokkaa? Sit sun varmaan täytyy vaihtaa ja ottaa mut :kiss:ruutillassa semmosta saa ootastella maailman tappiin
ensinnäkään fru krut ei kokkaa
no puolitiehen vastaan...tee sä pihvit niin fru tekee sit jotain muuta..tulee mutta ko se ei kokkaa
se kyllä kävis mulle kun mä tykkään kokkaamisesta ja bj:stäno puolitiehen vastaan...tee sä pihvit niin fru tekee sit jotain muuta..
no niin,sovittaa et teette noin:heart:se kyllä kävis mulle kun mä tykkään kokkaamisesta ja bj:stä
yksin on paha sopia ylipäätään mitäänno niin,sovittaa et teette noin:heart:
määkin tykkään siitä..antaa ja saada.
no justhan me sovittiin mää sopisin fru krutin puolesta.yksin on paha sopia ylipäätään mitään
:wave: Joko on parempi mieli?Törö vaan teillekkin
Eläpä kehtaa syytellä, mää tiedän kosmetiikasta vähintäänkin ihan yhtä vähän kun sää.kahvis väitti että sillä kannattaa mennä
näin on näppylät. mitäs me tytöt keksitään?No jopas on kuollu paikka.
Mää syön aamupalaa ja alottelen kännäämistä. Tavoitteena sammua ja oksentaa vessaan tai herätä putkasta.näin on näppylät. mitäs me tytöt keksitään?
Reipasta toimintaaMää syön aamupalaa ja alottelen kännäämistä. Tavoitteena sammua ja oksentaa vessaan tai herätä putkasta.
:| älä nyt sammu tai oksenna. tai päädy putkaan.Mää syön aamupalaa ja alottelen kännäämistä. Tavoitteena sammua ja oksentaa vessaan tai herätä putkasta.
ai jaahas|OAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29669949:Kävin saunomazsa
No jaa, kunhan uhoon. Luultavasti juon kotona pari ja oon jo niin kännissä etten ees pääse kaupungille asti:| älä nyt sammu tai oksenna. tai päädy putkaan.
Koitan ens kerralla muistaa kysyä saunaseuraksai jaahas|O
sun pitäs ryypätä vain ruutiksen isällisessä valvonnassaNo jaa, kunhan uhoon. Luultavasti juon kotona pari ja oon jo niin kännissä etten ees pääse kaupungille asti
paree oisAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29669959:Koitan ens kerralla muistaa kysyä saunaseuraks
Tuu tänne:hug:Tylsää. Miksei lempiystävä nyt oo tavoitettavissa kun mulla on jo juomat kylmässä |O
Huomenna jo uusiksparee ois