Onks ketjun miehet saaneet jo steikkii ja BJ:tä vai oottaako moinen hyvyys iltaa?
Mä en käytä mitään dödöä tai partavettä kummempaa kosmetiikkatuotetta. Ja mäntysuopa on hyvä vartalon- ja hiustenpesuaine.meikä ei suostu naamaansa levittämään muita ko Diorin tuotteita
muista bodypartseista nyt mitään puhumattakaan
Steakkia pannulla jo tulossa ja bj:tä ehkä illemmalla. Tiiä sitOnks ketjun miehet saaneet jo steikkii ja BJ:tä vai oottaako moinen hyvyys iltaa?
En taida osallistua päivään vain puolinaisesti, joten taidan laittaa kasvisruoan. Wokkivihannespannu.Onks ketjun miehet saaneet jo steikkii ja BJ:tä vai oottaako moinen hyvyys iltaa?
Voi:hug:Ääh, pitäs olla jo nukkumassa, mutta pakkaan vaan hermona. Huomenna on edessä paluu Suomeen, yksin : /
Vanhaan tönööni sähköä toimitti Vihdin Vilkku. Ei se ny muuten haitannu, mut vuosituhannen vaihteessa laitoin vesikiertoisen pellettilämmityksen. Sille polttimelle pätkäsähkö oli täyttä myrkkyä, kas kun aina kun sähkö tuli hetkeksi takaisin, niin poltin starttasi alusta, lataamalla arinalle starttipanoksen. Ei hyvä juttu ollenkaan, joten suunnittelin akku, tai aggeraattivarmennusta, mut en ehtiny toteuttaa, kun vetivät kylälle maakaapelin ja toi ongelma poistui.kannattaa syrjäisillä seuduilla asuvien varata vettä ja katastella taskulampu ja kynttilät valmiiksi
saattaa tulla taas katkoksia
provosit liikaa...Dioria,mai ääspöh, leidit ei tarttunu mun kauneudenhoitoaineprovoon
kahvis väitti että sillä kannattaa mennäprovosit liikaa...Dioria,mai ääs
:kiss:
Just meinasin sanoa vaan ettei miul oo varaa mihinkään tommosiin hienoihin merkkiaineisiin..meinasin pyörtyä jo tuon bodishopin hinnoista - on pitäny nassu ja muukin kroppa totuttaa ihan markettimömmöihin nii katotaan tapahtuuko mitään kun nyt vähän hinnakkaammat tökötit.pöh, leidit ei tarttunu mun kauneudenhoitoaineprovoon
Meillä syötiin makaronilaatikkoa ja salaattia miehen omasta toivomuksesta. =)Taisin äsken torkahtaa hetkeks. Hups..no, mies oli sillä aikaa keittäny päiväkahveet
Meillä ei tuota steak&bj-päivää vietetä, tai no sanoin tuolle että saapi miun luvalla käydä pihviä kaupasta ja vaikka sitten kaljaa sen toisen sijasta.
voit sanoo sille et tinkul on hyvä hajuaisti....haistaa nää jututkahvis väitti että sillä kannattaa mennä
eiks fru krut tuu kotiin?epätoivoon vaipuneena taijjan minäki laittaa kanan koipinuijia uuniin
pakko kai noi kersat on jollain ruokkia
:hug: ikävää, millonkas sit seuraavan kerran näätte ?Ääh, pitäs olla jo nukkumassa, mutta pakkaan vaan hermona. Huomenna on edessä paluu Suomeen, yksin : /
Mie käytän yleensä yves rocherin tököttejä, toimii mulla hyvin.Just meinasin sanoa vaan ettei miul oo varaa mihinkään tommosiin hienoihin merkkiaineisiin..meinasin pyörtyä jo tuon bodishopin hinnoista - on pitäny nassu ja muukin kroppa totuttaa ihan markettimömmöihin nii katotaan tapahtuuko mitään kun nyt vähän hinnakkaammat tökötit.