The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="vierailija";29667843]kannattaisikohan perustaa joku oma suljettu foorumi

luulette varmaan, että tähän ketjuun kirjoittamanne jutut on jotenkin turvattuja ja "pienen piirin saatavilla".[/QUOTE]

Mitä sä tollasia kuvittelet? Täällä käy moni pelkästään lukemassa meidän tekstejä. Tiedän sen.

Mutta ei tuo ole paha idea kuitenkaan.

Huomenta!! Suljettu foorumi?? Itse en kirjoita tänne enkä muihinkaan ketjuihin mitään, mitä en voisi paljastaa esim.facessa. Minulle on muutenkin ihan sama tunnistaako joku tai ei.. Ive got nothing to hide ;)

Tästä alkaa sitten seitsemän päivän työrupeama. Onneks on vasta iltaan meno kun Kela päätti että mulle ei makseta viimeiseltä harkalta rahaa (vaikka kuuluisi kyllä). On aikaa jonottaa sinne koko aamu puhelimella että saa inttää asiasta jonkun tovin.. :headwall:

• Tykkää
Reactions: LIEN
Huomenta!! Suljettu foorumi?? Itse en kirjoita tänne enkä muihinkaan ketjuihin mitään, mitä en voisi paljastaa esim.facessa. Minulle on muutenkin ihan sama tunnistaako joku tai ei.. Ive got nothing to hide ;)

Tästä alkaa sitten seitsemän päivän työrupeama. Onneks on vasta iltaan meno kun Kela päätti että mulle ei makseta viimeiseltä harkalta rahaa (vaikka kuuluisi kyllä). On aikaa jonottaa sinne koko aamu puhelimella että saa inttää asiasta jonkun tovin.. :headwall:
7päivää? En ole kade.

:wave:

Uskallanko kirjautua?

Eilinen kääntyi kännin puolelle, eikä mulla ole aavistustakaan mitä olen mahtanut rölötellä. Tost harrastepalstastani tiedän, et mun vissiin kandee pitää turpani pari viikkoa kiinni, mut jos olen jollekin sanonu pahasti, niin pyydän hirveesti anteeksi. Ei kuulu tapoihini edes juovuksissa.

Aasinsilta tähän erotetun miehen syndroomaan. Ei muuten riitä, et eroaa vaimostaan. Eroaa myös lapsistaan. Perhetutuista, kyläyhteisöstä ja oikeastaan kaikesta mitä on ollut. Äitiä, isää, systereitä tai vanhoja koulukavereita lukuunottamatta.

Sit vaan löytää ittensä lähiöbetonibunkkerinukkumaluukusta yksin. Sosiaalisena seurana nurkkabaarin hyvänpäiväntutut, joista kaikki ei o seurana parhautta. Kokopäivätoimisia, osa- aikaisia tai satunnaisia juoppoja kuten ittekin olen, siis tuota viimeksimainittua. Mut hirveen hyviä tarinoita siel kuulee. Tän päivän paras oli parikytävuotta vanha vakuutuspetos (puhuttiin duudsoneista ja heidän tempuistaan) mis kundi ajoi rekan kuuskytsenttiä liian matalan sillan alta 80 km/h. Kontti kuulemma jäi sillan alle, mut nupin alaosa tuli kuskeineen läpi. Korvat kuulemma soi viikon, mut sai neljä tonnia etumaksuna silloista rahaa. (melko halpa hinta potentiaalisesta itsemurhasta)

Mua ei o tehty betoniluukku - nurkkabaariyhdistelmään, vaik mä tähänkin sopeudun. Elinajanodoite vaan jää turhan huonoksi.

Ihmisasumusta mä kaipaan. Ja kissaa. Tai koiraa. Ehkäpä naisen ihoa, mut se olis jo liikaa vaadittu, eikä välttämättä toimivin juttu.
:hug: :hug:
Huomenta jokaiselle :wave:
Olis taas perjantai ja viikonloppu.

Asiointi on ihanata! Suorastaan riemastuttavaa. Kelalla sanotaan että oi, olemme katkaisseet kaikki tukesi, mutta se on työkkärin vika. Työkkäri sanoo että tämähän on koulun vika. Koulu sanoo että ei kyllä paperit on täältä lähteneet, tämä on kuitenkin työkkärin vika ja kun soitan työkkäriin uudelleen niin se ehkä onkin heidän vika mutta asiaa ei voi nyt tarkistaa kun koneeton kaatuneet... Im loving it! :heart:

Asiointi on ihanata! Suorastaan riemastuttavaa. Kelalla sanotaan että oi, olemme katkaisseet kaikki tukesi, mutta se on työkkärin vika. Työkkäri sanoo että tämähän on koulun vika. Koulu sanoo että ei kyllä paperit on täältä lähteneet, tämä on kuitenkin työkkärin vika ja kun soitan työkkäriin uudelleen niin se ehkä onkin heidän vika mutta asiaa ei voi nyt tarkistaa kun koneeton kaatuneet... Im loving it! :heart:
:hug: ikävä homma, toivottavasti selviää äkkiä.

[video=youtube;VBIR5zV4Nlg]http://www.youtube.com/watch?v=VBIR5zV4Nlg[/video]

Hyvää perjantaita ja viikonlopun alkua kaikille!!!

Lähden poijan kanssa pyöräilemään ennenkuin viskaan sen hoitoon. Ehdin vielä heseen lounaalle parhaassa seurassa, eli itseni kanssa :heart: :D

Moi! :wave:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: LIEN
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä