The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Miul ei tänään muuta ohjelmaa ku neulominen, tosin siitäkin pitää välillä taukoa pitää ku jumii hartiat. Ruokaa kuulemma voisin kyl laittaa että sitä varmaan alan suunnittelemaan seuraavaks...vaikka onhan tuo aika aikasta viel.

Tänä aamuna esikoinen soitti koulutaksistaan itku kurkussa että äiti, en ehtinyt sinua aamulla tarpeeks halimaan ennen lähtöä : /
Sanoin että halittiinhan myö ja iltapäivällä koulun jälkeen ehtii vielä halimaan paljon lisääkin :)

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Terjens heinähatut :wave:! (mä oon suosiolla se villasukkanen :D)

Mä oon aamupalalla - hätäseen hotkasen tässä kaurapuuron jämät ja kahvit rinnuksille - ja kohta taas lähden juoksemaan ympäri kyliä eskarilaisen hakemisesta aloittamalla.

Voi terva, mitä juoksemista ollutkin, kello kaulassa menemistä ja asioiden hoitamista ja puhelinpalaveria ja -terapeuttina olemista. Mutta - niin vain saatiin tänään tytönpirpana valokuvattavaksi, vaikka ihan kamalasti näytti tilanne jännittävän :). Sinänsä hauska nähdä tuokin reaktio tytöltä, kun on hurjan reipas ja valmis tilanteisiin kuin tilanteisiin, että nyt sitten tulikin tuollainen enempi pureskeltava juttu. Kasvunpaikka ja hyvin selätti sen, iloisesti hymyillen ja silmät tuikkien ponnarit heilahdellen tuli muiden kavereidensa kanssa kuvauksista pois :).

Torstain toivorikkaudesta en sitten mene mitään sanomaan, vaikka kovasti eilen sen perään huutelinkin...taitaa olla viisautta mun osalta se, että laitan jesarin tiukasti tuohon turpavärkin kodalle. Tuntuu olevan näemmä nyt ränni auki kaiken maailman hyppyloikkijoitten synnyttämisille :snotty: :p :D

*muoks*...hemmetti soikoon, sehän on vilttitossu :O :snotty:...ja niin monesti oon nuitakin kirjoja lukenut ja heti meni kommentointi keturalleen :D

Viimeksi muokattu:
Helou helou:wave:

Mää pesin tänää auton,oli yltä päältä niin paskanen et oli pakko tehdä välipesu,kehannut enää ajaa sillä muuten. Nyt mietinnässä taas et mikähän automerkki olis hyvä...tolla on jo ajettu niin paljon, että pitäs kuulemma ruveta miettii vaihtoa....

Mää pesin tänää auton,oli yltä päältä niin paskanen et oli pakko tehdä välipesu,kehannut enää ajaa sillä muuten. Nyt mietinnässä taas et mikähän automerkki olis hyvä...tolla on jo ajettu niin paljon, että pitäs kuulemma ruveta miettii vaihtoa....

mullaki pitäs pestä tai pikemminkin käydä pesukoneessa

automerkeistä ruukaan sanoa että jos ei tiiä valmiiksi niin toyota, sinkkutytölle yaris

:wave:
Mulla tuo mr. Susimies hoitaa juuri tuota osa-aluetta pihalla, ensin pyykkäs oma mörkönsä ja lupas siinä sivussa hoitaa ton mun biilini.

Mä liputan nykyään bemarin nimeen, eka auto jossa on oikeesti näin nysälle kuskille tarpeeks säätömahdollisuuksia ja ajoasento on semmonen ettei ekalla paussipaikalla tarvi ekaks kiroilla muutamaa minuuttia kun autosta poistuu.

mullaki pitäs pestä tai pikemminkin käydä pesukoneessa

automerkeistä ruukaan sanoa että jos ei tiiä valmiiksi niin toyota, sinkkutytölle yaris
Äh,siinä on ruma perä. toyota on kyllä hyvä merkki. Tarttis olla sellanen pitkän matkan ajettava,ei mikään kauppakassi kun ajan tuolla rekkojen seassa et pitää olla turvallinen.muttei mikää iso rohjokaan mitä on hankala käsitellä. Nyt on kolffi ja olen siitä mallista ja sen ajettavuudesta tykännyt.

korollahan on samankokonen kuin kolffi

entä avensis?
ei oo tuttu toi avensis. hitto mä inhoan näitä auto juttuja ja varsinkin kun kukaan ei osaa omassa lähipiirissä mitään neuvoja antaa et mikä olis hyvä. taas saa yksin pähkäillä. tai no enhän mä nytkään yksin pähkäile:) mulla pitäs olla tyyliin kolme vaihtoehtoa ja sit olis pakko joku valita,nyt niitä on ihan liikaa.mut onneks tää ei nyt ole ihan just nyt tän hetken juttu mutta pitäs kuulemma nyt miettiä sitäkin kun kilometrejä on jo paljon ja joka päivä tulee lisää.

Mulla on vaan oman navan juttuja mielessä, niin en viitsi teitä niillä tylsyttää, varsinkin kun avasin aiheesta jo oman ketjun. Kerro tinkkuliini sinä jottaen. Kattoo tuota klikkaa mua? Se näkyy alkavan justiinsa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä