Mies tanssinut hitaita baarissa jonkun toisen kanssa...:/

  • Viestiketjun aloittaja Aloittaja..
  • Ensimmäinen viesti
"huoh"
Alkuperäinen kirjoittaja taas mennään;29665921:
Kyllä se pettäminen tapahtuu jos on tapahtuakseen mistään luvista huolimatta. Minusta hyvään parisuhteeseen kuuluu se luottamus ja toisen kunnioitus, joka pitää sisällään sen, että toista kohdellaan juuri niin, ilman mitään sopimuksia ja listoja.

Mikään ei oo mustavalkoista. En mä tykkäis jos mies menis jotain toista naista suutelemaan, koska ensinnäkin se olis hyvin kummallista käytöstä mieheltä, mutta ei meidän suhde siihen kaatuisi. Jos mies katuisi ja tilanne selvitettäisiin, en mä meidän suhdetta yhden hairahduksen takia jorpakkoon viskaisi. Mutta tanssimista tai muuta viatonta en ees luokittele miksikään, siinähän joraa vaikka koko tanssiryhmän kanssa kunhan tulee mun luo illan päätteeksi.
Kukkia sinulle järjen ääni. Kännipussailu on idiotismia mutta joskus ihan ymmärrettävää mokailua. Eroaminen sellaisen moan takia tuntuu todella mitättömältä syyltä.
Kai siinä nauraisi aidanseipäätkin jos kertoisi että laitoin eropaperit vetämään kun kumppani humalapäissään pussasi vierasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Vierasmiess
No näinpä :LOL:

ehkä tuollaisilla pirttihirmuille se on vain "tilaisuus" jättää idiootti ja kiillottaa sädekehäänsä kun oli parempi eikä koskaan erehtynyt! Missään! Ikinä!

[QUOTE="huoh";29665933]Kukkia sinulle järjen ääni. Kännipussailu on idiotismia mutta joskus ihan ymmärrettävää mokailua. Eroaminen sellaisen moan takia tuntuu todella mitättömältä syyltä.
Kai siinä nauraisi aidanseipäätkin jos kertoisi että laitoin eropaperit vetämään kun kumppani humalapäissään pussasi vierasta.[/QUOTE]
 
[QUOTE="huoh";29665895]Niin sinä uskot. Tositilanteessa ei sillä suudelmalla ole yhtään niin isoa merkitystä kuin nyt kuvittelet. Ei se yksi suudelma vie sinun tunteitasi pois tai pyyhkäise kartalta teidän yhteistä elämää.
Jos todellisuudessa niin kävisi niin köykäinen on suhteenne.[/QUOTE]

Ei, vaan köykäinen on suhteemme jos sellainen suudelma kävisi...

Ja köykäisellä suhteellahan ei tee mitään...
 
hreah
Alkuperäinen kirjoittaja taas mennään;29665921:
Kyllä se pettäminen tapahtuu jos on tapahtuakseen mistään luvista huolimatta. Minusta hyvään parisuhteeseen kuuluu se luottamus ja toisen kunnioitus, joka pitää sisällään sen, että toista kohdellaan juuri niin, ilman mitään sopimuksia ja listoja.

Mikään ei oo mustavalkoista. En mä tykkäis jos mies menis jotain toista naista suutelemaan, koska ensinnäkin se olis hyvin kummallista käytöstä mieheltä, mutta ei meidän suhde siihen kaatuisi. Jos mies katuisi ja tilanne selvitettäisiin, en mä meidän suhdetta yhden hairahduksen takia jorpakkoon viskaisi. Mutta tanssimista tai muuta viatonta en ees luokittele miksikään, siinähän joraa vaikka koko tanssiryhmän kanssa kunhan tulee mun luo illan päätteeksi.
Luvalla tarkoitan nyt lähinnä sitä, että onko pettämisellä seurauksia vai ei. Meidän suhteessa on, jopa niinkin rajuja kuin ero. Joissakin suhteissa taas ei.

Eikö se ole vaan hyvä, että olen löytänyt miehen jolla on yhtä vankat periaatteet kuin itselläni? Häntäheikin ja kännipussailijan kanssa en olis suhteessa päivääkään. Riippumatta siitä kuinka katuva hän olisi seuraaavana päivänä.
 
Mä en ainakaan jaksa tästä asiasta vääntää ihmisten kanssa jotka eivät yhtään yritä ajatella edes sitä toista ajattelutapaa näissä asioissa. Minä kyllä ymmärrän, että joidenkin mielestä vieraan suuteleminen ei ole eron paikka, yrittäkää tekin nyt ymmärtää edes että miksi se joidenkin mielestä olisi eron paikka.

:headwall:

Ei voi olla niin vaikeeta... Tai no.. vierasmiehen tietäen "minä ajattelen näin, kaikki muut ajattelutavat ovat vääriä"
 
hreah
[QUOTE="huoh";29665933]Kukkia sinulle järjen ääni. Kännipussailu on idiotismia mutta joskus ihan ymmärrettävää mokailua. Eroaminen sellaisen moan takia tuntuu todella mitättömältä syyltä.
Kai siinä nauraisi aidanseipäätkin jos kertoisi että laitoin eropaperit vetämään kun kumppani humalapäissään pussasi vierasta.[/QUOTE]

Niin, kännin piikkiinhän joissain suhteissa voi tehdä mitä huvittaa, antaa vaikka eukolle turpaan jos niikseen tulee.

Jos ihminen ei kontrolloi kännissä käytöstään, niin pakkoko sitä viinaa on kitata? Känni ei ole mikään tekosyy toisten ihmisten loukkaamiselle.
 
  • Tykkää
Reactions: kooäffä
säpäle harmaana
Luvalla tarkoitan nyt lähinnä sitä, että onko pettämisellä seurauksia vai ei. Meidän suhteessa on, jopa niinkin rajuja kuin ero. Joissakin suhteissa taas ei.

Eikö se ole vaan hyvä, että olen löytänyt miehen jolla on yhtä vankat periaatteet kuin itselläni? Häntäheikin ja kännipussailijan kanssa en olis suhteessa päivääkään. Riippumatta siitä kuinka katuva hän olisi seuraaavana päivänä.
Se, että ei eroa, ei tarkoita kuitenkaan sitä, etteikö teolla olisi seurauksia. Seuraus voi olla myös totinen juttutuokio.
 
Rollolainen
mä ainakin olen antanut mun miehelle luvan tanssia muiden kanssa, koska itse en hallitse kuin valssin. Eli jos hän lähtee baariin yksin tai mun kanssa saa tanssia ja istuakin naisten kanssa samassa pöydässä.
Onhan tuo yksin ollut kuukadenkinniin etten ole vahtinut, minun oli van luotettava, ettei petä, koska kyllä siellä koulussa ja sen asuntolassa varmati oli naisiakin. Elämä on!
 
Ja kukapa rakastava ihminen edes haluaisi tehdä jotain sellaista, mistä tietää että menettää kumppaninsa luottamuksen? Siinä kohtaa on joku ihan oikeasti pielessä jos näin haluaa toimia. "vahingossa" ei mitään suutelua tapahdu jos omassa suhteessa on kaikki hyvin ja toista rakastaa.

Jos näin tapahtuisi, minä ainakin kokisin että mieheni ei välitä minusta niin paljon mitä minä haluan minusta välitettävän. Ja tällöin suhteellamme ei olisi enää merkitystä.
 
Vierasmiess
Ajattelen kyllä, mutta ajattele nyt jumalauta säkin, että kun sun mies on (kaiketi) IHMINEN joka voi erehtyä, niin mitä? Jätät hänet koska hän erehtyi ja kaikki rakkaus hävisi vain "puff", kuin tuhka tuuleen??

Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29665977:
Mä en ainakaan jaksa tästä asiasta vääntää ihmisten kanssa jotka eivät yhtään yritä ajatella edes sitä toista ajattelutapaa näissä asioissa. Minä kyllä ymmärrän, että joidenkin mielestä vieraan suuteleminen ei ole eron paikka, yrittäkää tekin nyt ymmärtää edes että miksi se joidenkin mielestä olisi eron paikka.

:headwall:

Ei voi olla niin vaikeeta... Tai no.. vierasmiehen tietäen "minä ajattelen näin, kaikki muut ajattelutavat ovat vääriä"
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29665989:
Se, että ei eroa, ei tarkoita kuitenkaan sitä, etteikö teolla olisi seurauksia. Seuraus voi olla myös totinen juttutuokio.
No nimen omaan. Se tuntuu olevan joko ero tai sitten ilomielin annettu lupa pettää.
Ainakin meidän tapauksessa juttu oli niin monisävyinen ja kyseessä ei ollut mikään kieli kurkussa suudelma. Minä näin itse koko tapauksen. Ja en kyllä missään nimessä voinut edes eroa harkita kun se juttu oli niin vähäpätöinen kun sisimmässään mietti.

Silti en lainkaan sano ettenkö olisi ollut vihainen, pettynyt ja pahalla päällä. Asiasta puhuttiin väsymykseen asti. Mies oli loppujen lopuksi vihainen itselleen pidempään kuin minä hänelle. Itselleni olisi voinut tapahtua siinä humalassa ihan samoin, siksi olen ajatellut sitä niin että minun housuissani tuo juttu oli paljon helpompi käsitellä. Sitä morkkista mikä miehellä asiasta oli en kyllä ikinä haluais kokea.

Mutta turha tätä koettaa selittää ihmiselle joka ajattelee täysi mustavalkoisesti asiaa. Minä todella toivon ettei kooäffän tai hreahin tarvitse ikinä näitä edes miettiä ja saavat ihan rauhassa elääkin ilman mitään tuollaisia harmeja. Itsekin olin kovin jyrkkä ennen mutta kun napsahti omaan nilkkaan niin pikkuisen on joutunut nielemään sanojaan. Kun on helppo sanoa kun ei ole omalle kohdalle sattunut.
Joka tapauksessa toivon pelkkää hyvää heille, on täysin mahdollista että koskaan mitään ikävää ei tapahdukaan. Meille ei myöskään olisi tapahtunut ilman turhan vahvaa humalatilaa. Oppi tuli kerrasta sitten.
 
iu
Itsekin olin kovin jyrkkä ennen mutta kun napsahti omaan nilkkaan niin pikkuisen on joutunut nielemään sanojaan. Kun on helppo sanoa kun ei ole omalle kohdalle sattunut.
Mä muistan se keskustelun, jossa olit hyvin vahvasti sitä mieltä, että se on kerrasta poikki, ja tunteet kuolee samantien, koska ei se mies sitten se sun rakastamas mies ollutkaan... Näin se elämä opettaa meistä itse kutakin: kummasti ne jäykät, mustavalkoiset mielipiteet pehmenevät, kun kokemuksia karttuu. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"vierailija"
Miksi se on aina se nainen jonka on annettava anteeksi miehen sekoilut ja lääppimiset yms. vieraiden naisten kanssa baarissa? Pariskunnasta jos nainen menee tekemään saman, ei varmasti sitä oteta mitenkään köykäisesti. Voi tulla jopa turpaan. Ja kaikki puhuu pussaamisesta, eiköhän niissä puristelu- ja lääppimishitaissa sitten ihan katsella toisiia syvälle silmiin ja suudella, jopa kielareita? Ja sen pitäisi olla ihan ok. tai muuten olet msutasukkainen hullu?
 
Vierasmiess
Missä aina?

Onko sua kerran petetty ja sit "aina nyyh nyyh"?

[QUOTE="vierailija";29667297]Miksi se on aina se nainen jonka on annettava anteeksi miehen sekoilut ja lääppimiset yms. vieraiden naisten kanssa baarissa? Pariskunnasta jos nainen menee tekemään saman, ei varmasti sitä oteta mitenkään köykäisesti. Voi tulla jopa turpaan. Ja kaikki puhuu pussaamisesta, eiköhän niissä puristelu- ja lääppimishitaissa sitten ihan katsella toisiia syvälle silmiin ja suudella, jopa kielareita? Ja sen pitäisi olla ihan ok. tai muuten olet msutasukkainen hullu?[/QUOTE]
 

Yhteistyössä