The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Elämisen sietämätön vittusaatana ja helvetillinen saatanallisuus. Sitä se on nyt, ni kerta.
Koetahan pitää pintas!:hug::kiss:

Mulla alkaa nyt saatanallinen näpytys täällä, mutta eka juon kyllä kahvit. Tässä ny voi olla niin kiire, prkl!

Laitetaas vielä humpatkin soimaan. Tää James on melko hyvä!:heart:
[video=youtube_share;H-ErDV3tyXw]http://youtu.be/H-ErDV3tyXw[/video]







Näkytään taas.:wave:
 
Näin on näkkärit ja maanantaiaamustakin selvittiin. Missä on mun käsilaukku? Missä on mun bussilippu? Missä on mun puhelin? Missä on mun avaimet? Jne....

Lauralla kummittelee, spooky. Nyt jotain veden pirskomista olohuoneen nurkkiin....
 
Että päivää.

Näin muuten viime yönä todella hämärän unen. Siin tapahtumat oli mulle ihan koko ajan yhtä mysteeriä.
Mut voisin kattoa uusintanakin. Sitä unen naista on vieläkin ikävä, et suoraansanottuna harmitti aamulla herätä.
 
Heippa :wave:
Mukavaa päivää jokaiselle ja :hug:kuka nyt jostain syystä tarviaa. :)

FreezeCat, mä tein sitä banafeetorttua jo tänään. :p
 
Maanantaita kansalaiset :wave:! Vettä sataa ulkona ropisemalla mutta mulla on :O niin kummallisen keväinen fiilis...olotilakin kuin perhosella - pistän viipottamaan ympäri torppaa villasukissani jammaillen ja fiilistellen :)...uulal lal laa!

Töräyänpä teillekin vaikka tommosen biisin, mikä pistää mut väkisinkin ketkutelemaan ja veivaamaan...Moves Like Jagger - Maroon 5 featuring Christina Aguilera - YouTube
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja (Laura)
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä