The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sinähän se hurjaksi heittäydyit! Eihän ole vitutuskännit?
Arkenahan toi on kauheesti kätsympää, kun ei o amatöörejä liikenteessä. Pe- la mä välttelen omaa nurkkabaarianikin, kun joutuu jonottamaan ja paikalla on jengiä joiden kännikäytöstä ei osaa ennustaa.

Vitutuskännit ei o hyvä idea, koska toi aine on yleensä semmoinen korostava. Iloisena ottaen tulee iloisemmaksi, mut vitutukseen ottavat tulee vittumaisemmiksi. Määristä tietty kiinni, koska kun tarpeeks ottaa, niin molemmat on samoja sössöttäviä paskahousuisia päivystyspotilaita.
 
  • Tykkää
Reactions: Salla07
en jaksa baareihin lähteä, paras kaverikin on murtanut nilkkansa ja hetkeen ei ole baariin ilmeisesti poistumassa :D noh, ehtii sitä myöhemminkin.

np - Erin - "Väärä Mies" Lyrics
Mä taas käyn baarissa just moikkaamassa kavereita ja kuulemassa kylän kuulumiset, vaik jo ny vissiin vimosen vuoden useimmin vaan ilmaisen kahvin voimalla.

[video=youtube;S2JrrCCwTU8]http://www.youtube.com/watch?v=S2JrrCCwTU8[/video]
 
mulla ei hirmuna oo täällä kavereita baariin saakka, ei ole kovin kauaa asuttu tässä, marraskuusta saakka..
Täs nukkuessa mul tulee kesällä täyteen kolme vuotta.

Olen vissiin ennenki kertonu, mut ekaa kertaa kun avasin nurkkabaarin oven ja kattelin ympärilleni sitä toisaalta mustaan nahkaan ja niitteihin pukeutunutta väkeä ja toisaalta jokapaikasta tuttuja perusbaarijuoppoja... niin meikäläinen pikkutakki päällä ja kraka kaulassa tartuin karaåkemikkiin ja kysyin, et saako täs paikas laulaa bluussia saamatta turpaansa?

Kun pääsin pöytään, niin kuus tuoppia odotti juojaansa.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
IhQ
Huomenta!

Heti aamusta tuppaa tänään ärsytystä nostaa esim.tuo BootyPepin ketju, ei siellä todellakaan muu mutta ne (yleensä) harmaana räkyttäjät noissa ketjuissa, kellä ei oo mitään hyvää/järkevää sanottavaa vaan silti pitää alkaa...eikä ole eka kerta, tuskin viimeinenkään.:kieh:

Mutta, mitäs nyt, aamukahvia oottelen, laitoin kokeilun vuoksi kahvinporojen sekaan lusikallisen tummaa kaakaota..katotaan muuttuuko mikään :D
 
Suklaa kahvia pitää kyllä joskus kokeilla :p Mää lähen pikkupoijan kanssa kyläilemään kun näkyy satavan ihka oikeaa VETTÄ! Sittenpä koitan nukkua kun yöksi pääsee töihin. Mä tykkään yövuoroista. Saa nukkua koko seuraavan päivän ja olla muutenkin vetelän oloinen ja mies vaan silittelee ja passaa.. Jos sais valita niin pelkkiä öitä tekisin. :p
 
Tk.ssa hengailen ja lääkri on myöhässä. Jeah!!
Tietenkin on myöhässä. Lääkäri joka ei tule myöhässä on tuskin edes oikea LÄÄKÄRi. Mikä lie puoskari ilman todistusta sellainen joka hädissään tulee ajoissa. Siitähän ne ensimmäiset epäilyt aina herää jos jollain "lääkärillä" on pakottava tarve joutua ajoissa töihin... Heti miettii et mitä se pelkää? mitä se salaa?? Tutkintonsa suorittaneella riittää töitä eikä ne potkuja saa vaikka vähän rennommin seurais kellon liikkeitä..
 
kahvikirahvi
Ei ollu hometta ja tohtori määräs antibioottikuurin sen perusteella että keuhkot rohisee, mutta keuhkokuvia ei kuulemma viitsinyt ottaa kun on tauti jatkunut näin kauan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä