The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei kait toi vaan o sen merkki, et pääsee irtautumaan liian harvoin?

Ittelläni oli irtiottoihin turhankin hyvät saumat, koska pitkään pystyin jäämään duunin jälkeen "parille", jois ny sit saattoi kestää vaik pilkkuun. Toi mahdollisuus toki jäi pois ko muutettiin periferiaan, mut kerran kuussa kaksi parhaassa bändikeikat jäi.

Exrouvakulta taas hirveen harvoin edes tahtoi mennä. Loppuvuosina suurinpiirtein kerran vuoteen vuokrasivat naarasporukalla mökin jos kävivät syömässä hyvin, saunomassa, juomassa pullon vinkkua, puhumassa muksuista ja haukkumassa miehiään, mut ei mitään hurjempaa. Tuohonkin kysyi luvan, vaik mikä hiton luvanantaja minä aikuiselle naiselle olen?

Perheenäitien tulee käydä tuulettumassa, jos ei muuten niin mökkihöperyyttä ennaltaekäistäkseen.
Vitsikshän tuo lähinnä kai oli...
 
Täällä opiskellaan. Pitää olla iiiihan hiljaa ja kohta pääsen kyselemään, son kivaa hommaa se.=)
Oliko noita kokeita muka noin kamalasti viidennellä.:O
Aika kultaa muistot.:D


Hieno työ cirahvi!:flower::kiss:
 
Eilen alottelin sen a2:n höpöheinä höpötyksen kattomisen ja simahdin osapuilleen heti. Täytyypä tänään yrittää kahtoa se. En saanu vielä selville kenestä se Sarasvuo twiittas.

Ahas, nyt on luettu riittävästi. Tentin aika.:cool:

Näkytään taas.:wave:
 
kahvikirahvi
Voisko toi ammattivalittaja painua suohon, ei jaksa enää tota isoa puolta edes selata kun puolet alotuksista on sen. Äh, en oo jaksanu ees lukea niitä aikoihin mutta niitä on kaikkialla :kieh:
 
kahvikirahvi
Vaikka sinnekin;)
Mutta tää on siis ihan kaverin kanssa sovittu meno,itseasiassa jo viime kesänä mutta sillon ei voinut tietää millanen elämäntilanne vuoden päästä on niin varmaksi ei sovittu mitään mutta pienellä varauksella kuitenkin.
Jei! toivottavasti kummallekaan ei tule nyt sitten mitään...
Eipä paljoo valassu tää vastaus kysymykseen että mitä meinaatte tehä :D
 
ei :) miehellä on lomaa tääkin viikko, niin se on hoidellut lasten aamut (koululainen, eskari ja kerholainen).
oon tänään käynyt pilateksessa+luennolla, juoksulenkillä ja ensi&turvakodilla vapaaehtoistyötäni hoitamassa.
sitten iski jano :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä