The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Onpas täällä hiljasta. Meikä sai kirahvit maalattua ja kävin vilauttamassa miten mun opinmäytetyö etenee, ja hän kehui kovasti miten näyttää hyvältä, maalauksesta tietämätönkin ymmärtää lukemaansa miten työ etenee, ja kieliopissakaan ei ole valittamista. Että hyvin menee sillä saralla. Maanantaina sitten alkaa työharjottelu. Jänskää. En tiedä vieläkään mihin meen :)
 
Onpas täällä hiljasta. Meikä sai kirahvit maalattua ja kävin vilauttamassa miten mun opinmäytetyö etenee, ja hän kehui kovasti miten näyttää hyvältä, maalauksesta tietämätönkin ymmärtää lukemaansa miten työ etenee, ja kieliopissakaan ei ole valittamista. Että hyvin menee sillä saralla. Maanantaina sitten alkaa työharjottelu. Jänskää. En tiedä vieläkään mihin meen :)
näytä niille mistä siraffit on tehty
 
IhQ
:wave: kurkkaus tylsyyden keskeltä..miestä ahistaa ihan hitokseen kun sen kone on rikki ja minuu ahistaa tuo mies mikä masistelee sohvan nurkassa räpläämässä tablettia.

Oon koittanu neuloskella mut tuntuu että nukahdan väkisinkin ihan just. Kahvitkin join äsken. Mikään ei auta.
 
kahvikirahvi
Mää tässä kokeilen ottaa päiväkahvia piristykseksi ja kirjotella samala opparia vähän ja telkkari toimii lapsenvahtina.

Mulle muuten infottiin tarhasta että ne ei oo käyttäny mun pikkasella puolikkallani ollenkaan päiväuni- eikä ulkoiluvaippoja!!! Olin ihan järkyttyny, mutta sitten ne sano että ne on ollu jo aika kauan ilman eikä oo sattunu vahinkoja. En oo huomannutkaan että mun pikkunen poika on jo noin iso.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mää tässä kokeilen ottaa päiväkahvia piristykseksi ja kirjotella samala opparia vähän ja telkkari toimii lapsenvahtina.

Mulle muuten infottiin tarhasta että ne ei oo käyttäny mun pikkasella puolikkallani ollenkaan päiväuni- eikä ulkoiluvaippoja!!! Olin ihan järkyttyny, mutta sitten ne sano että ne on ollu jo aika kauan ilman eikä oo sattunu vahinkoja. En oo huomannutkaan että mun pikkunen poika on jo noin iso.
No hyvänen aika! Lapsi on mennyt oppimaan kuivaksi ilman lupaa!! Kyllä mäkin järkyttyisin :D
 
kahvikirahvi
No hyvänen aika! Lapsi on mennyt oppimaan kuivaksi ilman lupaa!! Kyllä mäkin järkyttyisin :D
Onhan se päiväkuiva ollu jo hetken aikaa, mut en mää sen kaa oo kauheesti ulkoillu kun oon koulussa ja ollu kipeenä, niin oon vaan ajatellu että se kuitenkin leikkii pihalla niin innoissaan ettei muista pyytää vessaan :ashamed: Ja sillä on yön jälkeen vielä vaippa aamusin ihan märkä niin oon ajatellu että se juttu on siinä nukkumisessa ja oon pitäny päikkäreilläki vaippaa :D

Mutta äitin iso poika :heart:
 
Kun äidit repäsee niin se muistaakseni oli sitä paaripöydillä tanssimista vähissä vaatteissa.:xmas:
Ei kait toi vaan o sen merkki, et pääsee irtautumaan liian harvoin?

Ittelläni oli irtiottoihin turhankin hyvät saumat, koska pitkään pystyin jäämään duunin jälkeen "parille", jois ny sit saattoi kestää vaik pilkkuun. Toi mahdollisuus toki jäi pois ko muutettiin periferiaan, mut kerran kuussa kaksi parhaassa bändikeikat jäi.

Exrouvakulta taas hirveen harvoin edes tahtoi mennä. Loppuvuosina suurinpiirtein kerran vuoteen vuokrasivat naarasporukalla mökin jos kävivät syömässä hyvin, saunomassa, juomassa pullon vinkkua, puhumassa muksuista ja haukkumassa miehiään, mut ei mitään hurjempaa. Tuohonkin kysyi luvan, vaik mikä hiton luvanantaja minä aikuiselle naiselle olen?

Perheenäitien tulee käydä tuulettumassa, jos ei muuten niin mökkihöperyyttä ennaltaekäistäkseen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä