Aion uhmata miestäni ja pelottaa!

  • Viestiketjun aloittaja on sairasta
  • Ensimmäinen viesti
on sairasta
Nimimerkkini kertoo mitä mieltä itsekin olen eli on sairasta, seuraavaksi mitä kerron. Eli pitkä taival miehen kans ja yks lapsi, suhde ollut aina aika vuoristorataa. On erottu ja palattu. Suuret riidat johtuvat täysin siitä kun mies on kontrolloiva ja mustasukkainen ja omaa narsistisia piirteitä. Eli elämäni on ollut, no en tiedä enää mitä sanoa. Tietty minussakin on vikoja. Minua on aivopesty niin etten enää tietäny mikä on normaalia jne joten lähdin terapiaan ja olenkin saanut apua. Tiedän miten minua pitäisi oikeasti kohdella jne. Nyt pelottaa koska aion vkl aikana kertoa miehelle että lähden ystäväni luokse yhdeksi yöksi toiselle paikkakunnalle. Hän on paras ystäväni emmekä ole saaneet vuoteen nähdä kuin pikaisesti ja ystävyys kärsii ja haluan laatuaikaa! Yksi yö poissa kotoa, se on katastrofi miehelle. Miehen mielestä on epänormaalia käytöstä tälläinen. Mutta ei se ole. Yritän tässä muistella terapeutin sanoja ja teiltä saada tukea päätökseeni lähteä vierailulle vaikka tästä ei hyvää seuraa. Epäilen että eroamme. Mutta se voisikin olla hyvä juttu. Ja olisikin. Aion tehdä tämän vaikka mies uhkaisi erolla. Saatana olen täynnä tätä jo! Menkööt jos en saa elää normaalia elämää. Mulla pelottaa miten aloitan tästä puhumaan. Mutta ei kai sen väliä koska huutoa seuraa joka tapauksessa. Olen varmaan lähdössä pettämään tai vähintään olen outo ja lähden tekemään jotain pahaa...miehen mielestä. Ottaa jo valmiiksi päähän kun tiiän mikä riita ja miten mies sättii minua. Periksi en anna kuitenkaan. Odotan jännityksellä. Toisaalta odotan että tulee ero ja pääsen kunnolla vapauteen tai mies ymmärtääkin ja näyttää että pystyy muuttumaan ja voimme jatkaa yhdessä. Mutta miten saan rohkeutta siis tiedän että minun on nyt pakko tehä tämä mutta alku aina hankalaa...
 
Hyvä päätös
Kerrot suunnitelmastasi ja pysyt siinä. Mietin vain et onko lapsi turvassa isänsä kanssa kun olet poissa? Olisko parempi jos lapsikin menisi jonnekin..mummille tai muille sukulaisille tai kavereille? Itse olen vastaavassa paskassa elänyt mutta en koskaan suostunut kynnysmatoksi vaan menin ja tein vaikka siitä riitaa ja raivoa seurasikin. Tsemppiä!
 
"Aloittaja"
Ja vastaus on kyllä jos mietitte olenko kirjoittanut aikaisemmin. Otsikko taisi olla apua ystävä kiristää jättämään miehen. Siinä kerroin kuinka ystäväni on ahdistunut tähän kun me ei nähdä ikinä jne. Ja niinpä lupasin parannusta ja lupasin matkustaa hänen luokseen. Eli minun on todellakin pakko tämä tehdä että saan pitää ystäväni. Ja haluan muutenkin tälläistä vapautta. Siitä tämä lähti.
 
Ootko kirjottanut täällä aiheesta aiemmin? Kuulostaa niin tutulta. Siinäkin ketjussa moni sanoi, että tuo yhden yön kyläily on ihan normaalia.. ja musta tuntuu, että se joka pelkää toisen pettävän heti mahdollisuuden tullen, pettää itse..
 
"Hhh"
Mua kanssa mietityttää mihin lapsi menee... Jos mies raivostuu kunnolla niin sehän voi alkaa kiristää ap:ta lapsella. :(

Jokatapauksessa, sairas se sun mies on! En usko että tulee koskaan muuttumaan...
 
"Aloittaja"
Lapsi jää isälle. On turvassa. Meillä ei ole mitään mihin lapsen voisi muualle viedä. Perheet asuvat kaukana monen sadan km päässä. Joten. Tietenkin mies vaatii että otan itse lapsen mukaani niinkuin aina joka paikkaan mutta nyt se ei käy. Siis tarvitsen minäkin aikaa itelle. Tai alkaa vittumaiseen sävyyn huutaa että hanki hoitopaikka mutta kun sellaista ei järjesty. Aina kun teen lähtöä esim baariin eli noin kerran vuodessa niin hänkin alkaa samalla että jos saat lapsen johonkin että minäkin lähden just johonkin kun kerta sinäkin. Näin hän tekee asioista vaikeita. Mutta jos nyt tapahtuu näin niin sanon itse että tämä oli tässä sitten.
 
lpä
[QUOTE="Aloittaja";29644165]Ja vastaus on kyllä jos mietitte olenko kirjoittanut aikaisemmin. Otsikko taisi olla apua ystävä kiristää jättämään miehen. Siinä kerroin kuinka ystäväni on ahdistunut tähän kun me ei nähdä ikinä jne. Ja niinpä lupasin parannusta ja lupasin matkustaa hänen luokseen. Eli minun on todellakin pakko tämä tehdä että saan pitää ystäväni. Ja haluan muutenkin tälläistä vapautta. Siitä tämä lähti.[/QUOTE]

Kuulostaa vähän siltä että itse lähtisin kuitenkin esim. hotelliin tai vastaavaan enkä menisi ystävänkään luo. Miksi annat muiden määräillä ja/tai painostaa?
 
Yllä jo kirjoitin
[QUOTE="Aloittaja";29644197]Lapsi jää isälle. On turvassa. Meillä ei ole mitään mihin lapsen voisi muualle viedä. Perheet asuvat kaukana monen sadan km päässä. Joten. Tietenkin mies vaatii että otan itse lapsen mukaani niinkuin aina joka paikkaan mutta nyt se ei käy. Siis tarvitsen minäkin aikaa itelle. Tai alkaa vittumaiseen sävyyn huutaa että hanki hoitopaikka mutta kun sellaista ei järjesty. Aina kun teen lähtöä esim baariin eli noin kerran vuodessa niin hänkin alkaa samalla että jos saat lapsen johonkin että minäkin lähden just johonkin kun kerta sinäkin. Näin hän tekee asioista vaikeita. Mutta jos nyt tapahtuu näin niin sanon itse että tämä oli tässä sitten.[/QUOTE]

Kuulostaa siltä et mulle se ois just nyt viimetään tässä! En jaksaisi tommoista ja en jaksanutkaan - kuin ööööö liian monta vuotta. :/
 
fa
And when he tells you you ain't nothin', don't believe him
And if he can't learn to love you, you should leave him
Cause sister, you don't need him
And I ain't tryin' to gas ya up, I just call 'em how I see 'em
You know what makes me unhappy
When brothers make babies, and leave a young mother to be a pappy
And since we all came from a woman
Got our name from a woman and our game from a woman
I wonder why we take from our women
Why we rape our women, do we hate our women
I think it's time to kill for our women
Time to heal our women, be real to our women
And if we don't we'll have a race of babies
That will hate the ladies that make the babies
 
Ken guru
Mä en kyllä pystyisi elämään parisuhteessa missä joutuisin pelkäämään. Vaikka sitten vaan sitä toisen huutoa. Ei parisuhteen kuulu olla lapsi-vanhempi suhde jossa määräillään mitä toinen tekee.
 
Todellaki
Sinä menet ystävän luokse ja muistelet terapeutin ohjeita!! Mäkin muistan aiemman aloituksen.

Eka askel on tärkeä!! Saat itsetuntoosi hirveesti vahvistusta kun lähdet sinne! Voimia, oon varma että onnistut!
 
Luulisin
[QUOTE="niin";29644317]Mutta entä jos mies ottaakin eron joudut yh.ksi ja tuskinpa hän sitten ikinä tapaa lasta?[/QUOTE]

Eiköhän seki ole kaikille osapuolille parempi vaihtoehto!
 
"V ieras"
Mä en uskaltaisi jättää lasta miehen hoteisiin! En sitten mitenkään jos mies kerran on tuollainen.
Ottaisin lapsen mukaan, koska lapsen turvallisuus on mulle kuitenkin tärkeämpää kuin oma aika. Ja varmasti tekisi lapsellekin hyvää päästä pois kodista hetkeksi.
 
ei lasta mukaan
[QUOTE="V ieras";29644429]Mä en uskaltaisi jättää lasta miehen hoteisiin! En sitten mitenkään jos mies kerran on tuollainen.
Ottaisin lapsen mukaan, koska lapsen turvallisuus on mulle kuitenkin tärkeämpää kuin oma aika. Ja varmasti tekisi lapsellekin hyvää päästä pois kodista hetkeksi.[/QUOTE]

Älä nyt höpötä! yrität pilata ap:n illan. Tottakai menee yksin aj on sen ansainnut!
 
"V ieras"
Älä nyt höpötä! yrität pilata ap:n illan. Tottakai menee yksin aj on sen ansainnut!
Jos mies oikeasti on mustasukkainen hullu, niin tiedä mitä saa päähänsä.

Ja mietin tätä tilannetta nyt omalle kohdalle. Mä en nauttisi olostani, jos mieltä kalvaisi, onko lapsi kunnossa.

Mutta jos ap.n mielestä lapsen voi isälle jättää, niin sitten hän tekee niin.

Ja ap kyllä on ansainnut omaakin aikaa, sitä en kiellä. Toivottavasti hinta siitä ei kasva liian kovaksi.
 
gghjk
Miltä näyttää lapsen silmissä, kun äiti lähtee yksin jonnekin kauhean riidan säestämänä ja lapsi ei tiedä koska hän palaa. Samanlaisia tilanteita kuin eronneiden riitaisat lapsen vaihdot.
 

Yhteistyössä