Voi voi. Mulla se onnistuu liiankin helposti. Johtunee sairauksista. :snotty:Pitäisi levätä, mutten oikein osaa nukkua keskellä päivää. Onpas tylsää.
Mulla kans turhankin helppoa. Voipi mennä taju ihan huomaamatta&vahingossa...Pitäisi levätä, mutten oikein osaa nukkua keskellä päivää. Onpas tylsää.
:hug:Pääni löin ja jouduin eilen töistä sairaslomalle, en pystynyt olemaan täyttä päivää. Muutama päivä pitäisi lepäillä ja ottaa rennosti. Eli ei oikein sovi mun luonteelle.
Siun tarttee ny vaan hillitä hurja luontosi ja lepäillä ne käsketyt pari päivää.Pääni löin ja jouduin eilen töistä sairaslomalle, en pystynyt olemaan täyttä päivää. Muutama päivä pitäisi lepäillä ja ottaa rennosti. Eli ei oikein sovi mun luonteelle.
näköjään kiittiTässä olisi kaikille sumppia [url=http://www.freesmileys.org/smileys.php][/url
Nonnii, tääkää ei onnistu tänään... Liian vaikea tehtävä.
Tos muuten ei hirveesti kande keksiä mitään.Yksin miehen kotona osa 1. Mitäs sitä keksis? :vampire:
No ei ny oikeasti mitään temppuja.Tos muuten ei hirveesti kande keksiä mitään.
Mitähän sitä itte toivois, et joku tekis jos olisin tänne yksin jättäny??? Niit asioita ei oikein o.
Oikeesti on enempi asioita joit ei kandeis tehdä.
Kehyksiä valittaessa voi mennä aikaa. Niiden kun pitää olla kaikin puolin sopivat.:wave: Nonii, nyt on lasit tilattu. Olipa huisin vaikea homma niiden kehysten valinta, etenkin kun miehellä oli hirvee kiire kotiin oottelemaan tietsikankorjaajaa...
No ei tieteskään ihanaiseni. Tai siis MIEHEN! ihanainen.No ei ny oikeasti mitään temppuja.
Koita lien ens kerralla sitä muoviulhoyllätystä kun oot yksin miehellä!
Kysymysmerkkinä meikäläinenkin.mikäs se semmonen ylläri on?
Voi miten mukavaa. :kiss:Minä oon niin hyvällä tuulella että poksahdan kohta :vampire:
Siin on teillekin suklaiset suudelmat!
Mitä vittua muovikulho!mikäs se semmonen ylläri on?
Ei kannata jättää tahallaan eikä vahingossa...surua ja murhetta siitäkin vaan seuraa.No ei tieteskään ihanaiseni. Tai siis MIEHEN! ihanainen.
Mut vaikkapa mun nukkumaluukussani on jokainen tavara just siin paikassa mis sen kuuluu olla... ööh taidan valehdella... mut kaikki on ainaskin siin paikassa mihin mä olen sen jättäny tai unohtanu. En tosiaankaan kaipaa semmottista ihmettelyä, et mihin joku muu olis voinu jotain laittaa, jättää tai unohtaa.
Yöpöydälle unohdetut korvikset on ihan eri asia.
Uunia ja sapuskatarvikkeita toki saa käyttää, mut kumman yllätys sit siin pilataan?
ei vieläkään käsitäMitä vittua muovikulho!
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2172302-mita-vittua-muovikulho/ei vieläkään käsitä
väännäppäs rautalangasta niin että heikompihoksottiminenkin pääsee kärryille
no olipa vain paska kulho