The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pääni löin ja jouduin eilen töistä sairaslomalle, en pystynyt olemaan täyttä päivää. Muutama päivä pitäisi lepäillä ja ottaa rennosti. Eli ei oikein sovi mun luonteelle.
Siun tarttee ny vaan hillitä hurja luontosi ja lepäillä ne käsketyt pari päivää.

Milloin päähän tulee pipiä, niin asian kans ei kande urheilla.

Toivottavasti ei sattunu pahasti.
 
No ei ny oikeasti mitään temppuja. :p
No ei tieteskään ihanaiseni. Tai siis MIEHEN! ihanainen.

Mut vaikkapa mun nukkumaluukussani on jokainen tavara just siin paikassa mis sen kuuluu olla... ööh taidan valehdella... mut kaikki on ainaskin siin paikassa mihin mä olen sen jättäny tai unohtanu. En tosiaankaan kaipaa semmottista ihmettelyä, et mihin joku muu olis voinu jotain laittaa, jättää tai unohtaa.

Yöpöydälle unohdetut korvikset on ihan eri asia.

Uunia ja sapuskatarvikkeita toki saa käyttää, mut kumman yllätys sit siin pilataan?
 
mikäs se semmonen ylläri on?
Kysymysmerkkinä meikäläinenkin.

Asiaa sivuava ylläriin viittaava tapahtuma on se, kun yks mies vei vaimon poissaollessa vieraan naisen kotiinsa. Yön päätteeksi nainen sit laittoi pikkupöksynsä uuniin. Sit luvassa onkin hauskaa arvuuteltavaa ihmetellessä, et löysikö mies noi pikkarit ennen vaimoaan.

Mut ymmärtääkseni lootuksenkukan ja MIEHEN! suhde ei o tommoisten kepposten tarpeessa.
 
No ei tieteskään ihanaiseni. Tai siis MIEHEN! ihanainen.

Mut vaikkapa mun nukkumaluukussani on jokainen tavara just siin paikassa mis sen kuuluu olla... ööh taidan valehdella... mut kaikki on ainaskin siin paikassa mihin mä olen sen jättäny tai unohtanu. En tosiaankaan kaipaa semmottista ihmettelyä, et mihin joku muu olis voinu jotain laittaa, jättää tai unohtaa.

Yöpöydälle unohdetut korvikset on ihan eri asia.

Uunia ja sapuskatarvikkeita toki saa käyttää, mut kumman yllätys sit siin pilataan?
Ei kannata jättää tahallaan eikä vahingossa...surua ja murhetta siitäkin vaan seuraa.

nim.kokemusta on
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä