Ainoa järkevä kommentti näiden sekopäiden joukossa.Ei, vaan tämä erä- ja luonto-opas naureskelee toisten kustannuksella heidän tietämättömyydelleen sodankäynnistä ja sen vaikutuksista siviilien elämään.
ja just kun mä päätin säästää sittenkin mun kaikki tyhjät partaäijäpurkit, kun niihin mä sitte kerään niitä mustikoita.: /
ja ehkä niitä vois käyttää salaattikippoina ja sillee. Kasvaaks Nuuksios voikukkia? Niitähän voi kanssa syödä, lehdist mä tekisin salaatii.
Jos sä kasvattaisit niissä purkeissa basilikaa. Kotitekoinen pesto on aika hyvääja just kun mä päätin säästää sittenkin mun kaikki tyhjät partaäijäpurkit, kun niihin mä sitte kerään niitä mustikoita.: /
ja ehkä niitä vois käyttää salaattikippoina ja sillee. Kasvaaks Nuuksios voikukkia? Niitähän voi kanssa syödä, lehdist mä tekisin salaatii.
Onko ampuminen ja nylkeminen jotenkin erikoista? Ja miten kuullostetaan? Kuulostellaan kun kuullotetaan?Wau!:heart:
Miten musta tuntuu että oon kaupunkilaistunut liikaa.
Kuullostaa tosi hienolta että ammut ja nyljet itse etc.
Mä taidan tulla teille jos sota syttyy. Oon kova tekemään töitä, eikä lapset syö paljon!
Haist Tepa kakka. *repeeee*Onko ampuminen ja nylkeminen jotenkin erikoista? Ja miten kuullostetaan? Kuulostellaan kun kuullotetaan?
Minä ainakin asennoidun juuri noin, että pakko se olisi pärjätä, oli tilanne mikä oli. Ilkkuvia asenteita muita kohtaan en ymmärrä, mutta onneksi ei tarvitsekaan.Minä nimenomaan tuolla kirjoitin että helppoa ei olisi mutta pakko kai se olisi pärjätä. Jotkut sitten vetävät herneen nokkaan siitä että pystyis itse ainakin hommaamaan syötävää. Kaupungissa, kerrostalossa olisikin tilanne ihan toinen. Silloin pitäis varmaan sinne sukulaisiin/mökille lähteä.
Siis millaisten ihmisten?Ei kyllä tekisi mieli liittyä mihinkään järjestöön tai liikkeeseen (vertaa Lotta Svärd), joka auttaisi sekä rintamalla että kotona. Ei kerta kaikkiaan tekisi mieli laittaa tikkuakaan ristiin tuollaisten ihmisten takia, eikä heidän puolisoidenkaan.
Luonnollisesti en tarkoittanut Vaimo-Rakasta, vaan teitä muitaSiis millaisten ihmisten?
Eiku oikeasti, en ymmärtänyt keihin viittasit. Toivon kuitenkin ymmärtäneeni väärin.Luonnollisesti en tarkoittanut Vaimo-Rakasta, vaan teitä muita