The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä koitin just ...
muoks siis sitä avaimen patteria yritin uusia
Meikäläiseen on sisäänrakennettuna hyvät käytöstavat ja kaikkee sensemmoista. Pientä.

Jos noilla ei tilanne etene, niin kukaan ei oikeesti tahdo kaivaa esiin vittumaista minää.

Parista patterista puhuminen ny ei tosiaankaan kuulu joukkoon.

Mut on hirmuisen harva edes nähny minut oikeesti vihaisena ja mä pahaa pelkään, et tohon joukkoon sisältyy vain rakkaimpani. Vain ne, jotka voivat minua vahingoittaa. Muut voivat ainoastaan tappaa.
 
Meikäläiseen on sisäänrakennettuna hyvät käytöstavat ja kaikkee sensemmoista. Pientä.

Jos noilla ei tilanne etene, niin kukaan ei oikeesti tahdo kaivaa esiin vittumaista minää.

Parista patterista puhuminen ny ei tosiaankaan kuulu joukkoon.

Mut on hirmuisen harva edes nähny minut oikeesti vihaisena ja mä pahaa pelkään, et tohon joukkoon sisältyy vain rakkaimpani. Vain ne, jotka voivat minua vahingoittaa. Muut voivat ainoastaan tappaa.
No nyt meni jokseenkin ohi, mut kun mä olen lukija niin se ei sinänsä ole mikään kummastuksen aihe
 
Voi että mä inhoan kuvankäsittely ohjelmia! Oon niissä ihan surkee. Nytkään en saanu kollaasiin taustaväriä laitettua!!!:kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29636331:
Tässä asiassa ihan samaa mieltä oon. Pitäs enemmään harjoitella,mut ei vaan kykene :D
Just kun on tottunut johonkin ohjelmaan ja jotenkin osaa niin sitten se menee vaihtoon kun vaihtuu käyttis tai kone tai mikä hitto tahansa.:D
 
Mää vaihdan jo ihan mielelläni puheenaihetta, naiset ja miehet ei näköjään puhu samaa kieltä kun autoista on kysymys. Älä karkaa.
Luulekko et tarttee puhua vaan autoista?

Mul on toinen silmä ollu sokea jo kauan.

Luulekko et se estää mua luopumasta vanhasta pahvikortistani? Mun ainoasta henkilölisyystodistuksestani joka viel ihmeen kaupalla useimmis tapauksissa kelpaa?

Vitut.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä