kahvikirahvi
Omg, oot ilmeisesti kuullu kun mä "laulan" :ashamed:Uskaltaako sanoakaan? Uskaltaa.
Karaoke pitäis kieltää lailla.
Omg, oot ilmeisesti kuullu kun mä "laulan" :ashamed:Uskaltaako sanoakaan? Uskaltaa.
Hmm..en ois ihan noin jyrkkä, voi se joskus olla ihan viihdyttävääkinUskaltaako sanoakaan? Uskaltaa.
Ja shampoo on perseestä. En tiennytkään että on olemassa väriä.Se oli muuten Franck Provost se tukkaväri jota kannattaa boikotoida.
Jos laulaa nuotille ja hyvällä äänellä niin sit se menee, mut ikävä kyllä sitä harvemmin karaokes on kuultu. Vieläkin vetää vilunväreitä kun muistaa niitä n.6 tunnin rupeamia kuppioloissa, joissa laulettiin korkealta ja kovaa mustalaisen korvarenkaistamun tietojen mukaan aakoo laulaa karaokessa (elvistä) joten oot NIIN väärässä
Harrastaako se mitään? Ehkä jotain harrastukseen liittyvää, tai sitten joku pleikka tm konsolipeli.sanokaa nyt sitten kun muutakaan vipinää täällä juurikaan ole että mitä 11veelle lahjaks tai paljonko rahaa jos antaa rahana? poika kyseessä
eikai se nyt ihan sieltä ole...Ja shampoo on perseestä. En tiennytkään että on olemassa väriä.
Miksi? No, en kyllä laittaiskaa itse.Se oli muuten Franck Provost se tukkaväri jota kannattaa boikotoida.
Lahjakortti johonkin passeliin putiikkiin? Ei olis suoraan rahaa, mut sais sit varmasti mieleisensä jutun.sanokaa nyt sitten kun muutakaan vipinää täällä juurikaan ole että mitä 11veelle lahjaks tai paljonko rahaa jos antaa rahana? poika kyseessä
No ei oikeestaan enää kun istuu vaan koneen eessä pelailemassa...mutta sillä on niitä pelejä ihan tuhottomasti niin en osta,hoitakoot vanhempansa ne.Harrastaako se mitään? Ehkä jotain harrastukseen liittyvää, tai sitten joku pleikka tm konsolipeli.
Huono se on.eikai se nyt ihan sieltä ole...
Mää osin sitä kerran kun oli suht edullinen ja sai kaupanpäälliseksi semmosen värjäysastian ja -sudin.Ja shampoo on perseestä. En tiennytkään että on olemassa väriä.
Väri haalistui tosi nopeasti, olisko menny viikko vai kaks kun ruskeasta oli muuttunu harmahtava. En kyllä tiedä miten muilla kestää värit, mutta mulla muun merkkiset värit kestää ainakin pari kuukautta ilman huomattavaa haalistumista.Miksi? No, en kyllä laittaiskaa itse.
Lahjakortti peliliikkeeseen?No ei oikeestaan enää kun istuu vaan koneen eessä pelailemassa...mutta sillä on niitä pelejä ihan tuhottomasti niin en osta,hoitakoot vanhempansa ne.
Tää kävi mielessä mutta kun ei oikein tiedä sit mihin. turha edes kysyä sankarilta iteltään saatikka vanhemmilta kun vastaus on et ei mitään tarvitse/en tiedä.Lahjakortti johonkin passeliin putiikkiin? Ei olis suoraan rahaa, mut sais sit varmasti mieleisensä jutun.
Ehkä lahjakortti johonkin vaate- tai urheiluvälineliikkeeseen?No ei oikeestaan enää kun istuu vaan koneen eessä pelailemassa...mutta sillä on niitä pelejä ihan tuhottomasti niin en osta,hoitakoot vanhempansa ne.
Tää kävi mielessä mutta kun ei oikein tiedä sit mihin. turha edes kysyä sankarilta iteltään saatikka vanhemmilta kun vastaus on et ei mitään tarvitse/en tiedä.
mä en värjää kaupan väreillä vaikka halvemmaks tulis ,maksan mielummin hiukan enemmän että saan just mitä haluan eikä tarvii ite sohlata.ja saa siihen sitten vielä sen hemmottelun.Huono se on.
Meikäläisessä on monta vikaa.aakoo on seriffi ja jos se sanoo että joku piisi ei sovi karaokeen niin sitte se ei vaan sovi
makuasioista on tyhjä kiistellä
Hyvin, hyvin harvoin mäkään ite värjäilen tukkaa. Hätätapauksissa jolloin äiti ei oo käytetävissä.mä en värjää kaupan väreillä vaikka halvemmaks tulis ,maksan mielummin hiukan enemmän että saan just mitä haluan eikä tarvii ite sohlata.ja saa siihen sitten vielä sen hemmottelun.
Siis shampoo on huono. Tuosta väristä en tiedä. Loreal Recital Preference on hyvä.mä en värjää kaupan väreillä vaikka halvemmaks tulis ,maksan mielummin hiukan enemmän että saan just mitä haluan eikä tarvii ite sohlata.ja saa siihen sitten vielä sen hemmottelun.
tää on vähän hankala kun tosiaan vaan pelaa kaiket ajat...hiukan vissiin rauhottunut mutt kuitenkin. ja annas kun ostan sille vaatetta niin sanoo heti että ainako sä ostat vaatteita kun ihan turhaan stressaan tätä kun helpommin pääsee rahalla...jouluna jo sai kaikkea uutta omaan uuteen huoneeseen niin sinnekkään enää mitään sitten.Ehkä lahjakortti johonkin vaate- tai urheiluvälineliikkeeseen?
Mie taas yleensä värjään ite kaupan väreillä vaikka miehen sisko parturi-kampaajana tekis vähän alennuksellakin leikkaukset ja värit..ei vaan jotenkin viiti vaivata ku sillä on kiireitä muutenkin.mä en värjää kaupan väreillä vaikka halvemmaks tulis ,maksan mielummin hiukan enemmän että saan just mitä haluan eikä tarvii ite sohlata.ja saa siihen sitten vielä sen hemmottelun.
Leffaliput.tää on vähän hankala kun tosiaan vaan pelaa kaiket ajat...hiukan vissiin rauhottunut mutt kuitenkin. ja annas kun ostan sille vaatetta niin sanoo heti että ainako sä ostat vaatteita kun ihan turhaan stressaan tätä kun helpommin pääsee rahalla...jouluna jo sai kaikkea uutta omaan uuteen huoneeseen niin sinnekkään enää mitään sitten.
No tota shampoota en oo käyttänyt kun pari kolme kertaa kun oon ollut yökyläilee ja käyttänyt sit siellä olevia shampoita joten en osaa sanoa sen tarkemmin omaa mielipidettäni siitä,puhtaaksi ainakin tullut.Siis shampoo on huono. Tuosta väristä en tiedä. Loreal Recital Preference on hyvä.
Hassuja puhut,sehän on sen työtä niin asiakas säkin olisit sillä erotuksella et saisit vaan alennusta. tietysti käytät tilaisuuden hyväkseks. mäkin olen käyttänyt kun perheessä on erään alan yrittäjä.Mie taas yleensä värjään ite kaupan väreillä vaikka miehen sisko parturi-kampaajana tekis vähän alennuksellakin leikkaukset ja värit..ei vaan jotenkin viiti vaivata ku sillä on kiireitä muutenkin.