The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
mä en värjää kaupan väreillä vaikka halvemmaks tulis ,maksan mielummin hiukan enemmän että saan just mitä haluan eikä tarvii ite sohlata.ja saa siihen sitten vielä sen hemmottelun.
Hyvin, hyvin harvoin mäkään ite värjäilen tukkaa. Hätätapauksissa jolloin äiti ei oo käytetävissä.

Äiti on meinaan parturikampaaja ekalta ammatiltaan ja se on mun luottotukkalääkäri. Ja se on paras, sille ei tartte sanoa kun että "tee jotain" ja aina se on tehny :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
Ehkä lahjakortti johonkin vaate- tai urheiluvälineliikkeeseen?
tää on vähän hankala kun tosiaan vaan pelaa kaiket ajat...hiukan vissiin rauhottunut mutt kuitenkin. ja annas kun ostan sille vaatetta niin sanoo heti että ainako sä ostat vaatteita:D kun ihan turhaan stressaan tätä kun helpommin pääsee rahalla...jouluna jo sai kaikkea uutta omaan uuteen huoneeseen niin sinnekkään enää mitään sitten.
 
IhQ
mä en värjää kaupan väreillä vaikka halvemmaks tulis ,maksan mielummin hiukan enemmän että saan just mitä haluan eikä tarvii ite sohlata.ja saa siihen sitten vielä sen hemmottelun.
Mie taas yleensä värjään ite kaupan väreillä vaikka miehen sisko parturi-kampaajana tekis vähän alennuksellakin leikkaukset ja värit..ei vaan jotenkin viiti vaivata ku sillä on kiireitä muutenkin.
 
kahvikirahvi
tää on vähän hankala kun tosiaan vaan pelaa kaiket ajat...hiukan vissiin rauhottunut mutt kuitenkin. ja annas kun ostan sille vaatetta niin sanoo heti että ainako sä ostat vaatteita:D kun ihan turhaan stressaan tätä kun helpommin pääsee rahalla...jouluna jo sai kaikkea uutta omaan uuteen huoneeseen niin sinnekkään enää mitään sitten.
Leffaliput.
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
Mie taas yleensä värjään ite kaupan väreillä vaikka miehen sisko parturi-kampaajana tekis vähän alennuksellakin leikkaukset ja värit..ei vaan jotenkin viiti vaivata ku sillä on kiireitä muutenkin.
Hassuja puhut,sehän on sen työtä niin asiakas säkin olisit sillä erotuksella et saisit vaan alennusta. tietysti käytät tilaisuuden hyväkseks. mäkin olen käyttänyt kun perheessä on erään alan yrittäjä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä