Kiitos ja pärjätään. Me tykätään samoista ruuista.Mä toivon teille hirveesti onnea, paljon peitonheilutusta ja jääkaapin täydeltä lemppariruokia.
Kalapuikot kuulemma on pannassa, mut kait te ilmankin pärjäätte?
Kiitos ja pärjätään. Me tykätään samoista ruuista.Mä toivon teille hirveesti onnea, paljon peitonheilutusta ja jääkaapin täydeltä lemppariruokia.
Kalapuikot kuulemma on pannassa, mut kait te ilmankin pärjäätte?
Höpsis.Meille ei ainakaan saa moista tuoda, muuten mulle tulee lähtö
Hänen on pakko olla mun kauan kadoksissa ollut kaksoissiskoniTunnen yhden naarasotuksen, joka pitää itteään äreänä aamumörkönä. Tarttee kuulemma kannullisen kahvia ja suihkun ja peilikaapillisen naarastarvikkeita, joist mä en tiedä mitään muuttuakseen ihmiseksi.
Jos olet nelikymppinen punapää, niin voi vaik ollakin?Hänen on pakko olla mun kauan kadoksissa ollut kaksoissiskoni
Joo, mut mä fuskasin. Noi oli pakastealtaasta.kalapuikkoja saa palstastandardienkin mukaan syödä mutta vain jos ne on ite tehtyjä
Maailmassa on kaksi biisiä jotka on karaåkessa ehdottoman kiellettyjä.
Miksi?Maailmassa on kaksi biisiä jotka on karaåkessa ehdottoman kiellettyjä.
Tää on niistä toinen.
Toinen on MyWay.
Noit jos joku mun läsnäollessani yrittää, niin lentää ulos lähimmästä aukosta joka välttämättä ei ole ovi.
Hymiö just pelasti sinut. Ilman sitä MIES!kään ei vois sua auttaa.Miksi?
No ei ehkä ihan natsaa, mut kadonnut sisko anyway.Jos olet nelikymppinen punapää, niin voi vaik ollakin?
Ei tuo mikään vastaus ollut. :snotty:Hymiö just pelasti sinut. Ilman sitä MIES!kään ei vois sua auttaa.
Nyt mä varoitan sinua. Et totisesti tahdo, että ihastun sinuun. Ja olet vaaravyöhykkeellä.No ei ehkä ihan natsaa, mut kadonnut sisko anyway.
Nyt mä varoitan sinua. Et totisesti tahdo, että ihastun sinuun. Ja olet vaaravyöhykkeellä.
Mä olen aina vaan kymppivanha Vaahteramäen Eemeli, joka ehkä fyysisesti kasvoi isoksi ja sit siit tuli kunnanvaltuuston puheenjohtaja ja kaikkee muuta tylsää. Mut se pikkupoika sisälläni on hengissä. Sanavalmiit noidat kutkuttaa mielikuvitustani aivan liikaa. Toi kadonnut siskous tekee saman.
Mut aikuinen mä ei kaipaa miestäsi koputtamaan ovelleni lyödäkseen mua turpiin. Odottelen mielummin niit kalapuikkovastaisia mammoja opastamaan mua hyväksyttävän ruokavalion pariin.
Uskaltaako sanoakaan? Uskaltaa.aakoo on seriffi ja jos se sanoo että joku piisi ei sovi karaokeen niin sitte se ei vaan sovi
makuasioista on tyhjä kiistellä
Sain sit vastauksen sulta. Makunsa kullakin.. Mä olen eri mieltä.aakoo on seriffi ja jos se sanoo että joku piisi ei sovi karaokeen niin sitte se ei vaan sovi
makuasioista on tyhjä kiistellä
mun tietojen mukaan aakoo laulaa karaokessa (elvistä) joten oot NIIN väärässäUskaltaako sanoakaan? Uskaltaa.
Karaoke pitäis kieltää lailla.