The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
:wave:
Ollaan tänään vietetty tv-sarjapäivää, miehen kone meni rikki :)
Katottu enempi eri sarjojen jaksoja kuin pitkään aikaan. Niitä kun tulee tallennettua boxille useampiakin muttei meinaa ehtiä katsoa...
Lapset on viihtyneet harvinaisen hyvin pihalla tänään kavereineen niin on saanu rauhassa löhötä sohvalla :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee ja LIEN
No ei ehkä ihan natsaa, mut kadonnut sisko anyway.
Nyt mä varoitan sinua. Et totisesti tahdo, että ihastun sinuun. Ja olet vaaravyöhykkeellä.

Mä olen aina vaan kymppivanha Vaahteramäen Eemeli, joka ehkä fyysisesti kasvoi isoksi ja sit siit tuli kunnanvaltuuston puheenjohtaja ja kaikkee muuta tylsää. Mut se pikkupoika sisälläni on hengissä. Sanavalmiit noidat kutkuttaa mielikuvitustani aivan liikaa. Toi kadonnut siskous tekee saman.

Mut aikuinen mä ei kaipaa miestäsi koputtamaan ovelleni lyödäkseen mua turpiin. Odottelen mielummin niit kalapuikkovastaisia mammoja opastamaan mua hyväksyttävän ruokavalion pariin.
 
Nyt mä varoitan sinua. Et totisesti tahdo, että ihastun sinuun. Ja olet vaaravyöhykkeellä.

Mä olen aina vaan kymppivanha Vaahteramäen Eemeli, joka ehkä fyysisesti kasvoi isoksi ja sit siit tuli kunnanvaltuuston puheenjohtaja ja kaikkee muuta tylsää. Mut se pikkupoika sisälläni on hengissä. Sanavalmiit noidat kutkuttaa mielikuvitustani aivan liikaa. Toi kadonnut siskous tekee saman.

Mut aikuinen mä ei kaipaa miestäsi koputtamaan ovelleni lyödäkseen mua turpiin. Odottelen mielummin niit kalapuikkovastaisia mammoja opastamaan mua hyväksyttävän ruokavalion pariin.
:LOL:

Ei muhun kannata retkahtaa, siitä ei ole kukaan selvinnyt vielä vammoitta - joko fyysisiä tai psyykkisiä arpia kantaa moni ja vielä useammalla on molempia.

Oma mies kai sentään ymmärtää et tango vaatii kaks. Toistaiseksi muut viemään yrittäjät on poistunut häntä koipien välissä ihan mun kehotuksesta, ei se miehen nyrkkejä kaipaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä