The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Savuttomuus ja tommoinen rankempi juopottelukuuri on turhan vaikea yhdistelmä.

Maailma muuten kirkastuu kummasti kun saa pannullisen kahvia koneistoon. Yhden kupillisen hörppäsin terassilla ja poltin päivän ensimmäisen ja toistaiseksi ainoan savukkeen siin samalla.
Sain pusunkin.
Mainio päivä.
Pusut on hyvä asia ja kahvi.

Toisesta niistä olen nauttinut tänään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29627351:
Hirmuinen mieliteko tuliseen ja epäterveelliseen pöperöön. Pitäisikö tehdä tätä?

Kana-nachopaistos – Resepti – Kariniemen

:p.
Ei, ellet kutsu mua syömään.

Meillä on kaapissa kaikkia vaan ei inspiroivia ruoka-aineita ja kauppaan en aikonut mennä.

Mutta pitäisikö lähteä syömään ihan ravinteliin. Mä haluan nachoja ja salsaa ja juustokastiketta ja ja ja...


enkä ollenkaan höyrystettyä kukkakaalia.
 
Ei, ellet kutsu mua syömään.

Meillä on kaapissa kaikkia vaan ei inspiroivia ruoka-aineita ja kauppaan en aikonut mennä.

Mutta pitäisikö lähteä syömään ihan ravinteliin. Mä haluan nachoja ja salsaa ja juustokastiketta ja ja ja...


enkä ollenkaan höyrystettyä kukkakaalia.
Tule vaan syömään :D. Miun on pakko mennä kauppaan, koska kauhukseni totesin, että tästä mökistä ei löydy pisaaraakaan kynsilakanpoistoainetta ja nää entiset lakkaukset on luokkaa..... öööööööö.... ole töissä lapaset kädessä.

Samalla reissulla mie voisin ostaa nuo ainekset tuohon vuokaan :p.

Ravinteli kuulostaa kyllä oikein hyvältä vaihtoehdolta myös :p.
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29627374:
Tule vaan syömään :D. Miun on pakko mennä kauppaan, koska kauhukseni totesin, että tästä mökistä ei löydy pisaaraakaan kynsilakanpoistoainetta ja nää entiset lakkaukset on luokkaa..... öööööööö.... ole töissä lapaset kädessä.

Samalla reissulla mie voisin ostaa nuo ainekset tuohon vuokaan :p.

Ravinteli kuulostaa kyllä oikein hyvältä vaihtoehdolta myös :p.

tehdään diiili, mä tulen syömään ja tuon tullessani kynsilakanpoistoainetta.
 
....tu!

Ei auta näköjään aiemmat kokemukset, ei eletyt vuodet, ei saman virheen tekeminen
ties kuinka monta kertaa.


Jotenkin tuonne pyykin sekaan oli luikerrellut nenäliinä.

|O


se tosin onneksi ei värjää pyykkiä.Värillinen servetti housun taskussa taas voi saada kivan sävytyksen vaatteisiin.
 
....tu!

Ei auta näköjään aiemmat kokemukset, ei eletyt vuodet, ei saman virheen tekeminen
ties kuinka monta kertaa.


Jotenkin tuonne pyykin sekaan oli luikerrellut nenäliinä.

|O


se tosin onneksi ei värjää pyykkiä.Värillinen servetti housun taskussa taas voi saada kivan sävytyksen vaatteisiin.
Kiitos muistutuksesta :hug:. Pitäisi koneellinen pistää pyörimään. *tonkii taskut huolella*
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29627421:
Shhh... kalapuikkoja ei saa mainita palstalla. Kohta siut tulee joukko mammoja teilaamaan :kieh:.
Onko tuo ihan varmaa kans?



Kalapuikko, kalapuikko, kalapuikko, kalapuikko, kalapuikko, kalapuikko, kalapuikko, kalapuikko, kalapuikko, kalapuikko...

Kuulenko jo koputusta ovelta?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä