The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pikkulinnut ja vähän isommatkin ovat aloittaneet kevätkarjumisensa makkarin ikkunan edessä kasvavassa puussa. Kaiken lisäksi city-varikset ovat katsoneet Putousta. Ensin tulee pari kraa-kraata ihan selvästi Ymmin poljennolla...aiivaan, aivaan, todellakin todellakin todellakin ja näiden perään sitä normaalia raakkumista.
meillekkin on tullut jo ekat muuttolinnut
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Tänne on satanu yöllä lunta. Mä kun aattelin jo pyörät kaivaa esiin mut saa ny olla sit viel. Vaiks tuskin tuo kauaa maassa pysyy.

Huomenta ketjuun, heränny ihan ihme aikaan tänään vaiks ois saanu nukkuu pitkään.
 
kahvikirahvi
Eipä oikein. Mut törmäsin yhteen ekskaveriin ja pääsin pyytämään anteeks kun olin teininä niin vammanen ääliö että meni välit poikki. Ja sain vastaavan kommentin takas ja uskoisin että oltais ny sujut.
 
Huomenta!

Olipa taas yö...sain NUKKUKAVERIN ,siis ihan vaan tuli lusikkaan ja nukkumaan.Tosin puolet siitäkin ajasta olin hereillä kun kuorsaa röhötti siinä. Vaikka ei siinä mitään,kivahan se on kun pidetään kiinni.

Nyt jotain aamupalaa ja pyykkikone pyörimään,että saa taas viikolla puhdasta päälle.
 
Maailma on täynnä sanottuja sanoja. Sanoilla on suuri taikavoima, niiden silitelevyydellä ja sivaltavuudella.


Viitaten tuohon, mitä Lispetti tuolla jossain kohtaa sanoi.

Komeinkaan mies ei saisi minua mukaansa, ( tai no ei ainakaan pitkäksi aikaa ) jos täydellisten huulien, jotka sitä kuoppaista sänkistä leukaa täydentäisivät, välistä pääsisi jotain tosi typerää.

Mutta sopivilla sanoilla sitten taas, olisin ehkä vietävissä ja vieteltävissä.


mua muuten vituttaa.

Mun kevät on varastettu. |O
 
Maailma on täynnä sanottuja sanoja. Sanoilla on suuri taikavoima, niiden silitelevyydellä ja sivaltavuudella.


Viitaten tuohon, mitä Lispetti tuolla jossain kohtaa sanoi.

Komeinkaan mies ei saisi minua mukaansa, ( tai no ei ainakaan pitkäksi aikaa ) jos täydellisten huulien, jotka sitä kuoppaista sänkistä leukaa täydentäisivät, välistä pääsisi jotain tosi typerää.

Mutta sopivilla sanoilla sitten taas, olisin ehkä vietävissä ja vieteltävissä.


mua muuten vituttaa.

Mun kevät on varastettu. |O
Minä tarkoitin sitä että tuskimpa osasin montaa sellaista lausetta lausua mitä ei oltaisi jo lausuttu.
Viitaten Aakoon "kuultu jo" kommenttiin.:)


Mutta olen samaa mieltä kanssasi.
Kyllä puhelahjanen mies viettelee varmemmin.:heart:


Hyvää huomenta kaikille.:flower:
 
IhQ
Huoh. Ompa ollu plaah-aamupäivä. Mietin tuossa että paistaisko pullia laskiaisen kunniaks mutta en oo jaksanu alkaa kun tällä viikolla on herkuteltu jo muutenkin. Ainekset tosin olis ja kermaakin jopa..
 
meikäläiselle ei muuten ole kehittynyt minkäänlaisia naisellepuhumistaitoja kun oon ollut lähes koko ikäni ukkomies, mulla ei ole ajatuksen puoliskatakaan että minkälainen stoori naiselle pitäs syöttää että saa reidet raotettua

sitävastoin auttavan kuuntelutaidot on vuosien varrella tullut harjoteltua
 
meikäläiselle ei muuten ole kehittynyt minkäänlaisia naisellepuhumistaitoja kun oon ollut lähes koko ikäni ukkomies, mulla ei ole ajatuksen puoliskatakaan että minkälainen stoori naiselle pitäs syöttää että saa reidet raotettua

sitävastoin auttavan kuuntelutaidot on vuosien varrella tullut harjoteltua
Eläpä mee noin sanomaan. Liian lipevätkin on jutut on niin turn off. Kuuntelutaidot ja yleisesti hyvät verbaaliset taidot ne ratkaisee.
 
mihin se melkein savuton mies hävisi?

Höh sun kanssas.

:stick:
Savuttomuus ja tommoinen rankempi juopottelukuuri on turhan vaikea yhdistelmä.

Maailma muuten kirkastuu kummasti kun saa pannullisen kahvia koneistoon. Yhden kupillisen hörppäsin terassilla ja poltin päivän ensimmäisen ja toistaiseksi ainoan savukkeen siin samalla.
Sain pusunkin.
Mainio päivä.
 
IhQ
Alkoi taas tekee mieli kampaajalle, en tosin oo varmaan lähes vuoteen ainakaan käynykään..

Muoks.ainakaan puoleen vuoteen..hitto tätä muistia..no, pitkä aika siitä silti on.:D
 
Viimeksi muokattu:
IhQ
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29627219:
Eikun tuumasta toimeen siis :D. Mitäs meinasit tehdä?
No kävin tuolla vähän vilkuilemassa kuvia..:snotty:

Löysinkin yhen kivan mut en osaa laittaa sitä tänne :LOL:

No kuitenkin, sivuotsista ja siitä kerroksittain pitenevää..omat hiukset on lapaluiden päälle asti, ajattelin että niistä ei ainakaan paljoa lyhentyis.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
meikäläiselle ei muuten ole kehittynyt minkäänlaisia naisellepuhumistaitoja kun oon ollut lähes koko ikäni ukkomies, mulla ei ole ajatuksen puoliskatakaan että minkälainen stoori naiselle pitäs syöttää että saa reidet raotettua

sitävastoin auttavan kuuntelutaidot on vuosien varrella tullut harjoteltua
Tuoksuuko tämä nenäliina mielestäsi kloroformille?

Muuten kait naisille puhutaan samaan tapaan kuin miehille, sillä erotuksella et naisjutut ja armeijamuistelot kandee jättää vähemmälle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä