The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ei sentäs jumalainen mutta toi pärstäpuoli ..no niin..en mä tiedä...sanovat söpöks..ja kyllähän mä vähän oonkin...itsekehu haisee ruutilaan asti....
Ppöh.

Ny pari pykälää itteluottamusta kehiin.

Miten sä luulet et kaltaiseni ruma kaljamaha olis koskaan saanu naista jos ei suuvärkki toimis tai itteluottamus ei olis isompi kuin mä itte?

Näytä mulle nainen joka ei olis kaunis.
 
Niih.

Kävin baarissa.

Shakkia ei voinu pelata, kun joku stanan tohelo oli eilen poistumiseni jälkeen pelannu shakkia kuin pulu. Kaatanu nappulat ja paskantanu laudalle ja lehahtanu parvelleen kehumaan et mä voitin. Kolme nappulaa hukkateillä.

Eikä tässä vielä kaikki.

Paitti et baarissa oli naarasotuksia ( juu, siel oli tuleva ex- vaimoni. Me tehtiin eropaperit valmiiks ennenko on sekuntiakaan ehditty seurustella. aloitimme oikein. Ja sit siellä oli villasukkanaaras.) Mut sit baariin jostain pölähti satapäinen lauma mulle tuntematonta nuorisoa.

Kait toi tekee hyvää paikan liikevaihdolle, mut nopein tapa karkottaa minut olohuoneestani on tuoda sisään jengiä jota mä en tunne.

Ai nii. Syyllistyin taas karaåken syntiin. Joku kävi sanomassa, et "hopeinen kuu" ei sulta taitu. Toistaiseksi elämäni helpoin tuoppi.

Jonain päivänä mä laulan mun Pepilleni "punatukkaiselle tytölleni". Sitä päivää me kumpikin tietämättämme odotamme.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29625170:
Mie meen rehveille ihan itseni kanssa :D. Ja namusten :p.

Meen katsomaan tämän [video=youtube;z02Ie8wKKRg]http://www.youtube.com/watch?v=z02Ie8wKKRg[/video]
Ompa hemputin hyvä etten tätä lehvaa mennyt teatteriin kattomaan.
Oli melkosen rankka elokuva ja itkuhan siinä tuli.:|
 
Niih.

Kävin baarissa.

Shakkia ei voinu pelata, kun joku stanan tohelo oli eilen poistumiseni jälkeen pelannu shakkia kuin pulu. Kaatanu nappulat ja paskantanu laudalle ja lehahtanu parvelleen kehumaan et mä voitin. Kolme nappulaa hukkateillä.

Eikä tässä vielä kaikki.

Paitti et baarissa oli naarasotuksia ( juu, siel oli tuleva ex- vaimoni. Me tehtiin eropaperit valmiiks ennenko on sekuntiakaan ehditty seurustella. aloitimme oikein. Ja sit siellä oli villasukkanaaras.) Mut sit baariin jostain pölähti satapäinen lauma mulle tuntematonta nuorisoa.

Kait toi tekee hyvää paikan liikevaihdolle, mut nopein tapa karkottaa minut olohuoneestani on tuoda sisään jengiä jota mä en tunne.

Ai nii. Syyllistyin taas karaåken syntiin. Joku kävi sanomassa, et "hopeinen kuu" ei sulta taitu. Toistaiseksi elämäni helpoin tuoppi.

Jonain päivänä mä laulan mun Pepilleni "punatukkaiselle tytölleni". Sitä päivää me kumpikin tietämättämme odotamme.
:LOL:
 
näin on

onko muuten kukaan koskaan tullut laskeneeksi mikä on vitun keskikulutus?
t

Satatonnia vuodessa?

Eli enemmän mitä mies tienaa.

En o tolta kannalta miettiny, mut yks humppakaverini teki aikanaan tämmöisen laskelman. Luulis ingenjöörillekin kelpaavan.

No, onneksi oleellinen asia on jo laskettu, niin sitä ei tarvitse murehtia kummemmin:

Jos aatellaan, että mulkku on 15 cm pitkä ja pistetään yhdynnän kestoksi 10 minuuttia ja lasketaan vaikkapa 33 työntöä/minuutti, niin kerralla tulee matkaa 50 metriä.

No, 50 metriä/kerta tarkoittaa, että 2000:lla kerralla kertyy 100 000 metriä eli 100 km.

Eli noin kerran viikossa seksiä harrastava nainen saa elämänsä aikana yli 100 km mulkkua.

Kun otetaan vielä huomioon, että keskimääräinen ejakulaatio on ehkä 5 millilitraa, niin 2000:lla kerralla kertyy 10 000 millilitraa eli 10 litraa siemennestettä.

Jotenka mulkun keskikulutus on 10 litraa satasella.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
En oo aikoihin laulanut karaokea. On menny viimeaikoina paari-illat tanssiessa.

Laulaminen on kyllä kivaa.:heart:
 
Ompa hemputin hyvä etten tätä lehvaa mennyt teatteriin kattomaan.
Oli melkosen rankka elokuva ja itkuhan siinä tuli.:|
Miulle oli taas hyvä, että menin juuri leffaan. Olisi voinut jopa jäädä muuten katsomatta loppuun. Sen verran ahdistava oli. Mutta ahdistavuus oli todella hyvin toteutettu. Kesti läpi elokuvan. Jos Oscareita nappaa tämä elokuva on ne kaikki kyllä ansainnut.
 
Ai nii. Olisin viisas jos en sanois mitn. Mut en ole.

Mä tunnistan oman Peppini ensikosketuksella. Jos joku naaras on niin tyhmä, et häirittee kesken shakkimatsin, niin se on oma vikansa. Mut mun Pepille tuokin on sallittu.

Voi Peppiparkaa. Ei tule koskaan tietämään mikä iski, mut loppuikänsä on mennyttä.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29626147:
Miulle oli taas hyvä, että menin juuri leffaan. Olisi voinut jopa jäädä muuten katsomatta loppuun. Sen verran ahdistava oli. Mutta ahdistavuus oli todella hyvin toteutettu. Kesti läpi elokuvan. Jos Oscareita nappaa tämä elokuva on ne kaikki kyllä ansainnut.
Asioista voi olla montaa mieltä.

Mun mielipiteeni (vaatimaton semmoinen) on se, et jos velhotar käy katsomassa leffan ilman visiiriä, niin sit turvatarkastuksissa on säästetty liikaa.

Mut se on vaan semmoinen asiaankuulumaton tekninen yksityiskohta.
 
Asioista voi olla montaa mieltä.

Mun mielipiteeni (vaatimaton semmoinen) on se, et jos velhotar käy katsomassa leffan ilman visiiriä, niin sit turvatarkastuksissa on säästetty liikaa.

Mut se on vaan semmoinen asiaankuulumaton tekninen yksityiskohta.
Luudalla liikkuviin velhottariin ei oikein nuo perinteiset turvatarkastukset pysty :|. Ei tarkastajapojat edes ehdi ymmärtää mikä juuri pyyhälsi ohi.


:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29626173:
Luudalla liikkuviin velhottariin ei oikein nuo perinteiset turvatarkastukset pysty :|. Ei tarkastajapojat edes ehdi ymmärtää mikä juuri pyyhälsi ohi.


:D
Urosotusten syntymävika. Ei me aina ehditä ymmärtää.

Paitti rumia me miehet saadaan olla myös tyhmiä, eiks je?
 
IhQ
Huomenta!

Kyllä tämä mamma pomppas kerralla sängystä löhöömästä kun klo 8 su aamuna soi ovikello. Ovella oli lasten kaveri joka pyysi pihalle leikkimään...vähän mietityttää että mitähä heillä oli oikeen ajateltu, oli hiukan turhan aikanen pyyntö. Meillä lapset ei ollu ees aamupalaa syöny.
 
Pikkulinnut ja vähän isommatkin ovat aloittaneet kevätkarjumisensa makkarin ikkunan edessä kasvavassa puussa. Kaiken lisäksi city-varikset ovat katsoneet Putousta. Ensin tulee pari kraa-kraata ihan selvästi Ymmin poljennolla...aiivaan, aivaan, todellakin todellakin todellakin ja näiden perään sitä normaalia raakkumista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä