niin on.=)Avarassa luonnossa on pinkviineitä:heart:
Ai sillä laitteella kun eilen oli puhettaAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29624801:Teleporttaan luokses
Oo onnellinen ees siitä että joku puoli on parempi..taitaa peräpää olla meikällä parempi kuin pärstäpuoli
Tämä on erilainen laite. Mut se eilinen laitekin ois hyväAi sillä laitteella kun eilen oli puhetta
onkohan tää sama joka tuli joskus kun siinä pinkviinejä kuoli niin mää itkin kun vesiputous...niin on.=)
aika hauskan näköisiä kavereita.onkohan tää sama joka tuli joskus kun siinä pinkviinejä kuoli niin mää itkin kun vesiputous...
ei sentäs jumalainen mutta toi pärstäpuoli ..no niin..en mä tiedä...sanovat söpöks..ja kyllähän mä vähän oonkin...itsekehu haisee ruutilaan asti....ai tinkullla on niin jumalainen perse?
Hauskaa iltaa.:wave:En voi, enkä saa. Ei o mun asiani.
Ehdotteluni ovat omia fantasioitani. (lääh)
Lähden baariin. Hyväl tuuril siel on shakkivastus.
Huonol tuuril siel on joku naarasotus.
Pikkuset:heart:aika hauskan näköisiä kavereita.
Millanen laite sulla nyt sit on?Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29624817:Tämä on erilainen laite. Mut se eilinen laitekin ois hyvä
Kumpikin juoma käy...käypi ihan työstä tuo puunaaminen...Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29624791:Spritea ja kokista jääkaapissa. Saat kyllä palkkasi. Vois olla joskus minun vuoro pestä sinut
No kun oliskin teleporttaus mahdollista,niin nappia painamalla oisin luonas. Silleen vaan kaffeteltas sitMillanen laite sulla nyt sit on?
Ai niin se oli tota no ilmakos se ei käykään ihan suitsait!Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29624910:No kun oliskin teleporttaus mahdollista,niin nappia painamalla oisin luonas. Silleen vaan kaffeteltas sit
Eikös se oo normaalia kuitenkinOnko muuten huijausta jos on kiltin näkönen mutta sitten ei olekaan? Kun eihän sitä voi mitään sille että on kiltin näköinen mutta muuten vähän...