The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihanaa perjantaihuomenta.:)

Minäpä olin vikkelä tyttö. Rajailin tässä makkarin sillettiin että sinne sopii nyt mennä telan kansssa heilumaan.=)


[video=youtube_share;6mV8ew_stNs]http://youtu.be/6mV8ew_stNs[/video]
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Pimpulan syntymäpäivä ja huomenna tulee siskot perheineen yöksi näitä juhlimaan. Tänään luvassa siis siivousta ja leipomista. Ihan just heti kun nousen tästä koneelta ensin.. :D Yhdeksän vuotta sitten heräsin sänky lapsivedestä märkänä just näitä aikoja ja menin lakanapyykille kun luulin pissanneeni housuun. Äiti oli meillä yötä ja muistan kun se hädissään (ensimmäinen lapsenlapsi tulossa) repi multa lakanat pois ja huusi että "tyhmä tyttö, etkö nä osaa ees synnyttää, nyt soitat ambulanssin"!! Sillon ei naurattanut, mutta sen jälkeen kyllä monesti :LOL:
 
Kiva biisi Lispetti! Heitäpä sitä virtaa vähän tännekin, täällä olis tarvetta. Siivoukset ja pyykinpesut odottavat.
*heittää ison kansan hyppyvoimaa namuselle päin*:D


Mä olen niin onnellinen että kukaan ei näe mua täällä.:D

Mä innostun aina niin kovasti paljon sisustusuprojekteista että saatan intopinkeenä yhtäkkiä ryysätä paikasta toiseen ja hypellä samalla silleen tosi hölmön näkösesti.:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
*heittää ison kansan hyppyvoimaa namuselle päin*:D


Mä olen niin onnellinen että kukaan ei näe mua täällä.:D

Mä innostun aina niin kovasti paljon sisustusuprojekteista että saatan intopinkeenä yhtäkkiä ryysätä paikasta toiseen ja hypellä samalla silleen tosi hölmön näkösesti.:LOL:
Mä keksin kans yks ilta et maalaan koko kämpän samalla sävyllä. Ekat huoneet meni silleen et nauroin ääneen ja välillä kuului iloinen hihkaisu "jessss" "wuhuuuuu" ja vikasta nurkasta pari päivää myöhemmin lensi ärräpäitä. Tästä on nyt puoli vuotta ja yks nurkka odottaa uutta inspiraatiota edelleen kun maalit loppui kesken...
 
Pimpulan syntymäpäivä ja huomenna tulee siskot perheineen yöksi näitä juhlimaan. Tänään luvassa siis siivousta ja leipomista. Ihan just heti kun nousen tästä koneelta ensin.. :D Yhdeksän vuotta sitten heräsin sänky lapsivedestä märkänä just näitä aikoja ja menin lakanapyykille kun luulin pissanneeni housuun. Äiti oli meillä yötä ja muistan kun se hädissään (ensimmäinen lapsenlapsi tulossa) repi multa lakanat pois ja huusi että "tyhmä tyttö, etkö nä osaa ees synnyttää, nyt soitat ambulanssin"!! Sillon ei naurattanut, mutta sen jälkeen kyllä monesti :LOL:
Voi ristus sentään.:LOL:


Tulipa mieleeni ne mun supparikierrokset mitä mulla oli tapana vetää täällä himassa.
Liikkuminen helpotti oloa.

Mies istu sohvalla ja otti niin hauskana kierrosaikoja.:D Kyllä mua ketutti.:D


Sitten kun oli lähtöpäivä niin kyykähdin tohon eteisen käytävälle ja anoppi tuli rääkymään että et kai sä nyt tyttö siihen synnytä!!:kieh:
:LOL:
 
harrastako mitään tai näetkö naisia missä? Haluatko vakiintua? Lapsia?
Jätin soittohommat tos taannoin. Kun henkireikä alkaa tuntua rasitteelta on aika päästää irti mikistä.
Näen mä naisia, mut olen useimmin liian laiska kattellakseni.
Mä vakiinnun vallitsevaan olotilaan turhankin hyvin.
Lapseni on tehty. Niit on jo neljä. Nyt muut saa ahkeroida ton homman parissa.
 
Pikkupoika on löytänyt nyt elämän suurimman aarteensa haarojensa välistä ja hehkuttaa ja ihailee vehjettää vähän joka käänteessä. Nyt löysin sen eilen piirtämiä kuvia. Tsiisus, pitäskö olla huolissaan vai todeta tästä kasvavan kelpo miehen alku! :LOL:

[/URL][/IMG]

[/URL][/IMG]
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Pikkupoika on löytänyt nyt elämän suurimman aarteensa haarojensa välistä ja hehkuttaa ja ihailee vehjettää vähän joka käänteessä. Nyt löysin sen eilen piirtämiä kuvia. Tsiisus, pitäskö olla huolissaan vai todeta tästä kasvavan kelpo miehen alku! :LOL:

[/URL][/IMG]

[/URL][/IMG]
Meilläkin piirreltiin pimppeleitä.:D
Ihan normaaleja naperoita heist on tullu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä