The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä lähden neuvottelemaan.=)

Oikein kauniita unia ja hattaran kuvia kaikille.:kiss::heart:
 
kahvikirahvi
Miksei masennuksesta kärsivää aikuista muuten voi viedä väkisin juttelemaan minnekään? Tyhmää että sairaat ihmiset eivät tajua sairastavansa ja aiheuttavat turhaa huolta läheisille.



Ja miksi puolikkaan oli pakko piilottaa mun laastarit, tarttis voidella haavoihin salvaa mutta tarttis vähän suojaa ettei oo heti haava kissnakarvoissa ja muussa semmosessa. Lainaatko Salla lapsias laastarin metsästykseen?
 
Katoin leffan. Oli katsottava.

Sit kävin röökillä ja jälkeen sen ruudussa pyöri jotain ala- asteen laskutehtäviä joist olis pitäny soittaa johonkin numeroon... tommoinen paska on yks syy miks mulla ei o pariin vuoteen ollu telkkaria.
 
kahvikirahvi
Meilläkään ei töllöä katota sen enempää ku mitä puolikas tuijottelee lastenohjelmia. Olis kyllä unelmana saada aamukahvin kanssa katottua huomenta suomee tai studio viisvitosta mut ei meillä oo koskaan niin hiljasta että pystyis :D
 
Yksinäisyys.

Tavallaan tykkään siitä. Se sopii mulle hirveen hyvin. En o tilivelvollinen mistään kenellekään. Voin vaik päättää ryypätä kertyneet kossuvarastot pois vain jos mua huvittaa, eikä se o keltään pois. Saan laittaa erittäin urosmaisia sapuskoja ja vaik epäonnistua niissä. Kukaan ei potki persiille ja sano, et sun piti eilen asentaa keittiö ja kuumavesivaraaja.

Vaan eipä täs persiillepotkijaa kaipaa. Mitäs semmoisella. Mut yksinäisyyttä on se, kun ei o ketään kenen vuoksi tehdä ylipäänsä mitään. Universumin reiluuskomitea ei tu kysymään, et tahdotko oikeesti olla yksin. Ja kaikki vastaukset olis vääriä.

Laurako se kysyi, et kuolinko mä pariin kossuun? En. En kuole noin helpolla vaik joskus sitä toivoinkin.

Ei meikäläistä enää viina tapa,koska se ei mua kiinnosta. Tää betoniluukku saattaa sen tehdäkin, koska ihmistä, tai ainakaan mua ei o tehty tämmöiseen.

Voidakseni hengittää mä tartten tilaa ja tekemistä. Hemmetisti kissoja ja koiran. Ison koiran. Työn ääniä ja lasten ääniä kuten viritettyjä mopoja ja luukutettuja stereoita. Elämää.

Ja jonkun josta tykätä ihan tosissaan. Se tekee tän homman vaikeaksi.
 
gght
Yksinäisyys.

Tavallaan tykkään siitä. Se sopii mulle hirveen hyvin. En o tilivelvollinen mistään kenellekään. Voin vaik päättää ryypätä kertyneet kossuvarastot pois vain jos mua huvittaa, eikä se o keltään pois. Saan laittaa erittäin urosmaisia sapuskoja ja vaik epäonnistua niissä. Kukaan ei potki persiille ja sano, et sun piti eilen asentaa keittiö ja kuumavesivaraaja.

Vaan eipä täs persiillepotkijaa kaipaa. Mitäs semmoisella. Mut yksinäisyyttä on se, kun ei o ketään kenen vuoksi tehdä ylipäänsä mitään. Universumin reiluuskomitea ei tu kysymään, et tahdotko oikeesti olla yksin. Ja kaikki vastaukset olis vääriä.

Laurako se kysyi, et kuolinko mä pariin kossuun? En. En kuole noin helpolla vaik joskus sitä toivoinkin.

Ei meikäläistä enää viina tapa,koska se ei mua kiinnosta. Tää betoniluukku saattaa sen tehdäkin, koska ihmistä, tai ainakaan mua ei o tehty tämmöiseen.

Voidakseni hengittää mä tartten tilaa ja tekemistä. Hemmetisti kissoja ja koiran. Ison koiran. Työn ääniä ja lasten ääniä kuten viritettyjä mopoja ja luukutettuja stereoita. Elämää.

Ja jonkun josta tykätä ihan tosissaan. Se tekee tän homman vaikeaksi.
harrastako mitään tai näetkö naisia missä? Haluatko vakiintua? Lapsia?
 
Ruusuista huomenta kaikille :flower: Enpä olisikaan halunnut mennä töihin. Pienempi valittaa vatsaansa, joten kotiin on jäätävä seuraamaan oliko aiheellista vai feikkiä. Puolisokin ehti karata ovesta ulos puoli tuntia sitten. Ei tuu pöpöt meille, hus pois....
 



Onpa tietty tietyssäni,
mesimarja mielessäni,
lempilintu liitossani,
sinisorsa suojassani,
jok` on mieltynyt minuhun,
minä mieltynyt hänehen.
Hänell` on ihanat silmät,
minulla syän suloinen.
Ei hän heittänyt minua
eikä yksin jättänynnä;
omaksens` ottanunna,
kullaksensa kutsununna,
valkiaksensa valinnut.
Niin minä hänessä riipun,
sekä riipun jotta kiikun
niinkuin lintu lehtipuussa,
kuusen oksalla orava.

Kanteletar
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä