En mä tiiä, jossain perukassaeikun siellä kalevalan puolella raijjaa
En mä tiiä, jossain perukassaeikun siellä kalevalan puolella raijjaa
Jossain kostamuksen kupeessa. Mä en oo sun kanssa ehkä samalla kartallasitä kylää missä pappa synty ei enää ole
kommarit....
Jossain kostamuksen kupeessa. Mä en oo sun kanssa ehkä samalla kartalla
Hossan tiiän, oon siellä käynyt. Nyt nukkumaan minäkin. Yötä!hossan kohalta muutamia kymmeniä kilsoja itään vennään puolelle
Kirahvi muistaa hädin tuskin edes omaa syntymäpäiväänsä, yleensä sekin heittää parilla päivällä kun joku kysyy :snotty:eikö kirahvi kunnioita kansanperinteitä:'(
mulla on kalenteri tuossa seinällä, siitäpä näin Kalevalanpäivän.
Otat miehen avaimen viikonlopuksi?:wave: mää oo hukannut esim molemmat kotiavaimeni, mies lähtee viikonlopuksi kouluun ja ei taideta päästä ulos johan meni 4kk kun tässä ehdittiin asua..
joo, tai sitten vaan huomenna kaivettava kaikki paikat läpi. lahjon lapset jollain etsimään mun kanssaOtat miehen avaimen viikonlopuksi?
harrastako mitään tai näetkö naisia missä? Haluatko vakiintua? Lapsia?Yksinäisyys.
Tavallaan tykkään siitä. Se sopii mulle hirveen hyvin. En o tilivelvollinen mistään kenellekään. Voin vaik päättää ryypätä kertyneet kossuvarastot pois vain jos mua huvittaa, eikä se o keltään pois. Saan laittaa erittäin urosmaisia sapuskoja ja vaik epäonnistua niissä. Kukaan ei potki persiille ja sano, et sun piti eilen asentaa keittiö ja kuumavesivaraaja.
Vaan eipä täs persiillepotkijaa kaipaa. Mitäs semmoisella. Mut yksinäisyyttä on se, kun ei o ketään kenen vuoksi tehdä ylipäänsä mitään. Universumin reiluuskomitea ei tu kysymään, et tahdotko oikeesti olla yksin. Ja kaikki vastaukset olis vääriä.
Laurako se kysyi, et kuolinko mä pariin kossuun? En. En kuole noin helpolla vaik joskus sitä toivoinkin.
Ei meikäläistä enää viina tapa,koska se ei mua kiinnosta. Tää betoniluukku saattaa sen tehdäkin, koska ihmistä, tai ainakaan mua ei o tehty tämmöiseen.
Voidakseni hengittää mä tartten tilaa ja tekemistä. Hemmetisti kissoja ja koiran. Ison koiran. Työn ääniä ja lasten ääniä kuten viritettyjä mopoja ja luukutettuja stereoita. Elämää.
Ja jonkun josta tykätä ihan tosissaan. Se tekee tän homman vaikeaksi.
Oi joi, en tiedä mikä poloista vaivaa, mutta toivottavasti saat apuja :hug:Huomenta!
Tänään on kömmittävä osastolle lääkkeenottoon, pari viikkoa tässä onkin odoteltu "yliaikaa" kun kipeenä ollessa ei lääkettä saa antaa.