Kotitreenihaaste! Kaipaako kroppasi kiinteytystä?

Pessimisti
Mää en suoraan sanottuna usko sitä 5 minsan lankkua.
Teen nyt kuntosalilla 3*1min lankkua ja kyllä tärisyttää.

Mut yrittänyttä ei laiteta :saint:
Mäkään en usko, että kuukaudessa siihen pääsis. Onhan se toki mahdollista lankuttaa yli 5 minuuttia, mutta 30 päivää on aika vähän aikaa. Oon kyllä ihan valmis myöntämään olleeni väärässä, jos joku teistä kuukauden jälkeen postaa 5 minuutin lankutuksen itsestään. Onko halukkaita lyömään vetoa?
 
vierass
Mäkään en usko, että kuukaudessa siihen pääsis. Onhan se toki mahdollista lankuttaa yli 5 minuuttia, mutta 30 päivää on aika vähän aikaa. Oon kyllä ihan valmis myöntämään olleeni väärässä, jos joku teistä kuukauden jälkeen postaa 5 minuutin lankutuksen itsestään. Onko halukkaita lyömään vetoa?
mistäs lyödään vetoa ja milläs sen todistaa? :D
 
ViiliTuuri
Mä oon NIIIN mukana! Ihan huikeen hyvä idis, ap! :)

Siis alkaa ensi maanantaina 3.3. ja maanantaina teen tuon videon 30 min treenin + 50 kyykkyä + lankku 20 sekuntia?
Ymmärsinkö oikein?

Ja sitten tiistaina 4.3. teen tuon saman videon + 55 kyykkä + 20 sek lankkua. Menikö oikein?

Ja sitten ku oon tehny 10 pv tätä, niin jostain juutuubista löytyy uusi video jota tehdään?
Menikö nyt oikein, rautalankaa tänne yksi kappale silvuplee? :D
 
Peyote
Mä pystyin lankuttaan 3 minuuttia. Mua sattuu se jostain syystä polviin, olkapäihin ja ihan lopussa alko selkä kovasti väsyä. :( en oo kyllä aiemmin paljoo lankutellut. Oikeestaan viimeks lankutin miehen kaa kilpaa ja hävisin parikla selunnilla ku se ei halunnu luovuttaa.: /
 
Pessimisti
Mä pystyin lankuttaan 3 minuuttia. Mua sattuu se jostain syystä polviin, olkapäihin ja ihan lopussa alko selkä kovasti väsyä. :( en oo kyllä aiemmin paljoo lankutellut. Oikeestaan viimeks lankutin miehen kaa kilpaa ja hävisin parikla selunnilla ku se ei halunnu luovuttaa.: /
Mullakin alkaa sattua olkapäihin paljon ennen kuin se oikeastaan edes alkaa tuntua keskivartalossa..
 
Mä oon NIIIN mukana! Ihan huikeen hyvä idis, ap! :)

Siis alkaa ensi maanantaina 3.3. ja maanantaina teen tuon videon 30 min treenin + 50 kyykkyä + lankku 20 sekuntia?
Ymmärsinkö oikein?

Ja sitten tiistaina 4.3. teen tuon saman videon + 55 kyykkä + 20 sek lankkua. Menikö oikein?

Ja sitten ku oon tehny 10 pv tätä, niin jostain juutuubista löytyy uusi video jota tehdään?
Menikö nyt oikein, rautalankaa tänne yksi kappale silvuplee? :D
Meni aivan oikein :D Maanantaina aloitetaan ja katsotaan sitten treenipäivien kuluessa, että miten tuo kokonaisuus toimii.. Voi nimittäin loppua kohden olla aika tiukkaa vääntöä. :D

Eipä ole asiaa, josta ei voisi lyödä vetoa.. Jos keksitte näppärän keinon miten saadaan vedonlyönti toimimaan ja tulokset rehellisesti todennettua niin voisin olla kimpassa. En usko, että 5 minuuttiin pääsisin lankussa ikinä, mutta ainahan kannattaa yrittää.. :p

Päivällä mietin tuota lankkua tehdessä, että varmaan joutuu tsekkaamaan oikean asennon peilin kautta, ettei ole selkä notkolla tmv. Onneksi eteisessä on liukupeiliovet.
 
Pessimisti
Pessimistin 30 päivän veto:

1. Vetoon osallistuja sitoutuu 30vrk haasteen loputtua kahden päivän sisällä julkaisemaan videon itsestään lankuttamassa 5 minuuttia. Käsien ja jalkojen asentoa saa 5 minuutin aikana korjata, mutta keskivartalon on pysyttävä suorassa lankutus asennossa koko suorituksen ajan. Takamuksen nouseminen liian ylös tai muun ruumiinosan kuin käsivarsien tai jalkaterien koskeminen maahan tuomitaan hävityksi vedoksi. Videon julkaisematta jättäminen haasteen jälkeen tuomitaan hävityksi vedoksi.

2. Ainoastaan yhtäjaksoinen 5 minuutin lankutusvideo osallistujasta itsestään tuomitaan voitoksi.

3. Voittaja saa oikeuden määrätä häviäjän kustannuksella itselleen palkinnon, kohtuuden rajoissa. Esimerkkinä sellaisesta palkinnosta on voittajaa ylistävä tarina, runo, kuva, valokuva tai häviäjää hyvässä hengessä nöyryyttävä rangaistus, joka yleisesti miellettäisiin hyvän maun mukaiseksi.

4. Haasteen alusta lukien osallistujalla on viisitoista (15) päivää aikaa perua vetonsa ja jatkaa haastetta ilman osallistumista vetoon. Vetäytymättä jättäminen tuomitaan vetoon sitoutumiseksi.

Eli jokainen osallistuja, joka lankuttaa 5 minuuttia, ottaa siitä videon ja julkaisee sen niin, että minä voin sen nähdä voittaa vedon.

Teen tästä erillisen ketjun, jossa halukkaat vetoon osallistujat voi ilmoittautua. http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2335973-veto-kotitreenihaaste-kaipaako-kroppasi-kiinteytysta/
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Uuuh.. Aika kutkuttava vedon lyönti.....

Minä voisin kyllä ottaa haasteen vastaan, mutta en tiedä miten saan videon nettiin.. Tai kuvattua?? No, mutta sen ongelman ratkaisuun on reilut 30 päivää aikaa...

Pessimisti taitaa salaa haaveilla häntä ylistävistä runoista täällä kaksplussan keskusteluissa :D
 
Neljän kilon painot ovat minun mielestäni liian painavat tuohon treeniin, mutta mistäs minä tiedän millainen kestävyys sinulla on..

Minä aloitin puolen litran vesipulloilla (juu ja oli täytetyt :whistle:).. sitten kun löydettiin autotallin perukoilta käsipainot (sellaiset mihin voi säätää painoa levyillä) niin parin kerran testauksen jälkeen totesin, että 2,8 kg on liikaa ja 2,3 kg:lla tekee viimeiset liikkeet sarjassa toosi kipeää.. tosin joissain liikkeissä menisi enemmänkin, mutta joissain taas minä alan irvistellä ja kädet vispaa jo puolessä välissä sarjaa tuolla 2,3 kg.

Vierass... älähän hätäile. Aloita vaan meidän kanssa maanantaina. Ei siihen ole kuin neljä päivää kun pääset porukalla aloittamaan. :D Niin ja minulle on erittäin tuttua on hutkia ensin ja sitten vasta lukea ohjeet ;)

Echo: Jospa me aletaan muistuttamaan treenistä jokaisessa keskustelussa mihin sinä otat osaa maaliskuun aikana täällä palstalla. :D
Hyvä. Saatte luvan syyllistää oikein urakalla. :D
 
[QUOTE="pernilla";29619203]echo onko tuo sun oma kuva tai oletko tuon näköinen?oot kaunis ainakin vai mitä? :)[/QUOTE]

Ei ole oma kuva, Microsoftin kuvapankista tuo on otettu. :D Olen itse asiassa ihan erinäköinen. Joskus ollut ehkä sieväkin, mutta vuodet tekevät tuhoansa...:)
 
vauvakiloille kyytiä
Mä en löydä tota Level 3:sta youtubesta ollenkaan. Osat yksi ja kaksi on tallennettuna suosikkeihin. Aion siis osallistua :)

Askelkyykyt eivät kyllä taida onnistua, koska olen hiljattain alkaneen lenkkeilyn vuoksi alkanut kärsiä omituisista tuntemuksista toisessa polvessa. Luulen, että perimmäinen vika on lihasten heikkoudessa ja yllättävässä kuormituksessa ja koitankin treenata reisiä nyt hissukseen. Ehkä nuo askelkyykyt voi tehdä silleen todella varovasti, vain hiukan kyykäten? Hyöty ei kylläkään ole sama, mutta.. :(
 
kenties
Hmm.. siis meinaatteko joka pv jumpata Jillianin kanssa vai saako nuo ohjeet netist kirjallisenakin? Kyykyt unohdan lankutus ok. Olin viime vuonna Jutan dieetil & kotijumpal ja voin kertoo et ei hotsittais Jillianinkaan reeni.. (rankkaaaa) Olikohan sil saksipotkuja kun en nyt jaksanu koko filkkaa katsoa?! Painajaiseni..
 
kenties
Niin ja osaako joku sanoa et millai sit 30 pv kuluttua? Kuinka usein sit reenataa et kunto pysyy? Miksi muute joka pv reenit ilman lepopv..? Jutal tais olla 3-4 krt/ vko. Voin toki men Jutan jumpil ja lopettaa marinan ;) Vaikutan superpullukalta ku marisen jo heti :) Olis vaa just joku 6-10kg tiputettavaa ja oisin taas hoikka! Oih...
 

Yhteistyössä