Mikä tää Susanna oikeen on kun ei sitä ainakaan niissä suomennetuissa jaksoissa ollut?CandyCandyn Susanna
Minua ärsyttää, kun mulla ei ole kaksoisolentoa julkkismaailmassa
Mikä tää Susanna oikeen on kun ei sitä ainakaan niissä suomennetuissa jaksoissa ollut?CandyCandyn Susanna
Minua ärsyttää, kun mulla ei ole kaksoisolentoa julkkismaailmassa
Dita von Teese, jos meikit ois sulla vahvemmat. Ekana hiukset mietitytti mut mietin lähinnä sit lopulta kasvojen muotoa, silmiä ja sellasta. Hiukset voi laittaa miten vaan mut kasvojen luusto merkkaa.
Oi vitsit, miten ihania! Kiitän molempia :kiss:
mitä olen kuviasi nähnyt, sinulla on aika maskuliiniset kasvot.. Marlene Diecrich ehkä(muiden mielestä) nuorempana Kata Kärkkäistä tai Lara Flynn Boyleä, nykyisin kuulemma Sofi Oksasta:O omasta mielestäni olen korkeintaan Tori Spelling..
jos saisin valita, näyttäisin Bonesin "Angelalta"
Minuu on joskus sanottu ton Angelan näköseks, sit kuulemma Twin Peaksissa on joku näköiseni ja Vampyyripäiväkirjoissa joku Anna/Annabelle? Nuori serkkuni luuli teeveessä Kaunareiden Tayloria minuksi joskus 1990-luvun puolivaiheessa.(muiden mielestä) nuorempana Kata Kärkkäistä tai Lara Flynn Boyleä, nykyisin kuulemma Sofi Oksasta:O omasta mielestäni olen korkeintaan Tori Spelling..
jos saisin valita, näyttäisin Bonesin "Angelalta"
No sä sen sanoit! Jäin miettimään sun kuvan katsomisen jälkeen tota Vampyyripäiväkirjojen Annaa, mut en sit kehdannu sanoo ku saanu päähäni et mistä sarjasta ja minkä niminen hahmo mulle tuli mieleen...Minuu on joskus sanottu ton Angelan näköseks, sit kuulemma Twin Peaksissa on joku näköiseni ja Vampyyripäiväkirjoissa joku Anna/Annabelle? Nuori serkkuni luuli teeveessä Kaunareiden Tayloria minuksi joskus 1990-luvun puolivaiheessa.
Jotakin pientä samaa näkyis muuten olevan!
Anna ja Liv Tyler molemmat ovat lähellä.Minuu on joskus sanottu ton Angelan näköseks, sit kuulemma Twin Peaksissa on joku näköiseni ja Vampyyripäiväkirjoissa joku Anna/Annabelle? Nuori serkkuni luuli teeveessä Kaunareiden Tayloria minuksi joskus 1990-luvun puolivaiheessa.
Mikäs se nainen niissä Stieg Larsonin leffoissa olikaan? Se kovistyttö?no sanokaapa te, olenko mie nyt se Sofi Oksanen vai kuka
]
Lisbeth?Mikäs se nainen niissä Stieg Larsonin leffoissa olikaan? Se kovistyttö?
No kiitos! Nätti likkaHayden Panettiere
Hällä on kaposet kasvotLili Simmons?
Tämä nainen on sarjassa näyttelijä, joka rakastuu siihen Terriin ja sitten lopulta saakin vietyä tämän Candylta pois.Mikä tää Susanna oikeen on kun ei sitä ainakaan niissä suomennetuissa jaksoissa ollut?
No ehkä se Kata Kärkkäinen olisi lähinnä. Sofi Oksasta en näe ja Lara Flynn Boyle on todella kaukaa haettu. Mutta Katan ymmärrän, sulla on vähän samanmuotoiset kasvot ja jotenkin söpöt piirteet.