av:lta kopsattua:ketä julkkista muistutat TAI haluaisit muistuttaa

• Viestiketjun aloittaja chilisuklaa
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
Mä sain ton MyHeritagen kanssa Marlene Dietrichin, Audrey Hepburnin ja Britney Spears :LOL:

Ei hele... :D Mut joo, nuorempana mua sanottiin kovasti Nylon Beatin tyttöjen näköseks, hiusten väristä riippui milloin muistutin Jonnaa ja milloin Eriniä :D

Haluaisin näyttää Gemma Artertonilta :heart:
Voi hyvä ihminen kun sä olet miljoona kertaa sitä Gemmaa kauniimpi!

• Tykkää
Reactions: Ciervo
Freiyalle en tosiaan suosittelisi ulkonäkövaihdosta Gemmaan.
Miten te saitte myheritagen toimimaan tietokoneella? Mulle ehdottaa vaan Applen sovellusta ja Googleplayta, mutta sitä en saa toimimaan ("Sinulla ei ole laitteita" sanoo Googlen sovellus).

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Peyote
Minusta tuo näköisyyssivu on ihan paska. Se ei osaa kuin katsoa vähän jotain nenänmuotoa ja siinä se. Ei voi kovib hyvin pitää paikkaansa jos joka kuvaan tulee eri ukkelit. :D

vieras_
Useamman kerran olen viimeisen parin vuoden aikana kuullut muistuttavani Jenni Vartiaista. Itse en näe meissä mitään muuta samaa kuin tummat, pitkät hiukset ja ehkä huulet. Mutta kai meissä sitten jotain samaa on, kun useampi on niin sanonut. Nimimerkillä olisinkin yhtä kaunis, hoikka ja kaunisääninen kuin Jenni. :)

"hmh"
Mun miehen mielestä mä muistutan sophia lorenia nuorena, hunter tyloa ennen sen naamatäytteitä sekä audrey hepburnia.

Minusta hämmästyttävää kun nämä eivät ole ollenkaan toistensa näköisiä. Ja itse en ole mielestäni kenenkään näistä näköinen. Lisäksi mulla on vaaleat hiukset (vaikka tummat silmät kyllä).

"vierailija"
Pari tuntematonta on sanonut Iina Kuustosen näköiseksi ja isäni lähinnä vittuilee, että "ootkos nyt leikannut tuollaisen Iina-tukan" vaikka mitään en ole tälle pehkolle tehnyt moneen vuoteen.

Meitä kyllä yhdistää ainakin pituus, ruumiinrakenne, hiukset (paitsi Iinalla nykyään vaaleammat) ja pakko kai niissä kasvoissakin on jotain olla. Mä tosin olen pisamanaamainen, Iina ei mun tietääkseni ole. En kyllä ottaisi pahakseni yhdennäköisyyttä, musta se on tosi söpö tyttö. :p

Yhteistyössä