av:lta kopsattua:ketä julkkista muistutat TAI haluaisit muistuttaa

• Viestiketjun aloittaja chilisuklaa
  • Ensimmäinen viesti
(muiden mielestä) nuorempana Kata Kärkkäistä tai Lara Flynn Boyleä, nykyisin kuulemma Sofi Oksasta:O :confused: omasta mielestäni olen korkeintaan Tori Spelling..

jos saisin valita, näyttäisin Bonesin "Angelalta"

Viimeksi muokattu:
Ken guru
Kim Basinger ehkä? Mulla on vähän samanlainen neliskanttinen pää, olen vaalea, ja poskipäät on korkeahkot. Muutenkin kasvot on sellaiset tosi "perus". Mua on sanottu Brooken näköiseksi, mutta itse en ole kyllä samaa mieltä...

Ken guru
[QUOTE="vieras.";29616225]En tiedä, lasketaanko häntä julkkikseksi, mutta olen samannäköinen kuin ent. balettitanssija Minna Tervamäki.[/QUOTE]

Mun mielestä tuo Minna Tervamäki näyttää joissain kuvissa Brookemaiselta. Ehkä säkin sitten? :rolleyes:

Olen tän ennenkin linkittänyt, mutta jos joku tahtoo vielä koklata ni laitetaampa uusiks.=)

Julkkisnäköisyydet - kasvojentunnistus - MyHeritage
Minä sain tulokseksi Halle Berryn lapsuuskuvan 55% yhdennäköisyydellä :LOL: Miehistä Fujiki Naohito(??) on 57% minun kanssa samannäköinen :'( Auttaisikohan jos meikkaisin niin olisin enemmän naisen näköinen? :LOL:

Muoks.. otin uuden kuvan, jossa hymyilin ja sitten olin jo 70% Rita Hayworth =)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Freiya ja Lispetti
Ei tuu mieleen ketään jota muistuttaisin (joskus on joku jotain sanonut, mutta en kyllä muista :D)

Scarlett Johansson on sellainen jota mielelläni voisin muistuttaa :) monta muutakin kaunista on, mutta tuo nyt tuli ekana mieleen. Se nälkäpelin naispääosakin oli aika ihana.

Ken guru
[QUOTE="rusina";29616442]no niin naiset, pistäkäähän niitä pärstäkuvia kehiin niin helpompi arvioida ;)[/QUOTE]

Sitä päivää ei tule että pärstäkuvani tänne laitan.

Mä sain ton MyHeritagen kanssa Marlene Dietrichin, Audrey Hepburnin ja Britney Spears :LOL:

Ei hele... :D Mut joo, nuorempana mua sanottiin kovasti Nylon Beatin tyttöjen näköseks, hiusten väristä riippui milloin muistutin Jonnaa ja milloin Eriniä :D

Haluaisin näyttää Gemma Artertonilta :heart:

*muoks*

Voisin kans mielelläni näyttää Sabina Kelleyltä tai Kristen Leannelta :heart:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä