av:lta kopsattua:ketä julkkista muistutat TAI haluaisit muistuttaa

• Viestiketjun aloittaja chilisuklaa
  • Ensimmäinen viesti
En tiedä, en kai ketään.

Tein noita netin yhdennäköisyystestejä ja sieltä ainakin tuli niin ihmeellisiä vastauksia, etten niihin luota ollenkaan.
En osaa sanoa ketään tiettyä, keneltä haluaisin näyttää, mutta useammalta jotain palasia ottaisin kyllä mielelläni.

Dita von Teese, jos meikit ois sulla vahvemmat. Ekana hiukset mietitytti mut mietin lähinnä sit lopulta kasvojen muotoa, silmiä ja sellasta. Hiukset voi laittaa miten vaan mut kasvojen luusto merkkaa.

Oi vitsit, miten ihania! :D Kiitän molempia :kiss:

Dita von Teese nyt tietysti tämmöiselle vintage- ja burlesquefanille on kauneusikoni, mutta muistan nähneeni nuorempana noita Mena Suvarin leffoja ja kyllähän se hurjan kaunis tapaus myöskin on :D

(muiden mielestä) nuorempana Kata Kärkkäistä tai Lara Flynn Boyleä, nykyisin kuulemma Sofi Oksasta:O :confused: omasta mielestäni olen korkeintaan Tori Spelling..

jos saisin valita, näyttäisin Bonesin "Angelalta"
Minuu on joskus sanottu ton Angelan näköseks, sit kuulemma Twin Peaksissa on joku näköiseni ja Vampyyripäiväkirjoissa joku Anna/Annabelle? Nuori serkkuni luuli teeveessä Kaunareiden Tayloria minuksi joskus 1990-luvun puolivaiheessa.

Minuu on joskus sanottu ton Angelan näköseks, sit kuulemma Twin Peaksissa on joku näköiseni ja Vampyyripäiväkirjoissa joku Anna/Annabelle? Nuori serkkuni luuli teeveessä Kaunareiden Tayloria minuksi joskus 1990-luvun puolivaiheessa.
No sä sen sanoit! Jäin miettimään sun kuvan katsomisen jälkeen tota Vampyyripäiväkirjojen Annaa, mut en sit kehdannu sanoo ku saanu päähäni et mistä sarjasta ja minkä niminen hahmo mulle tuli mieleen... :D

On mua moneks vertailtu mutta palstalta LIEN tais sanoa mua Katie Perryn näköseks ja voin tähän kyllä yhtyä.

Mulla on ihan samanlaiset tissiposketkin kun Katiella.=)
Holea ei tosin leuassa ole ja nenä on hiukan erilainen ja silmät on eriväriset.

Yx +35 kalkkis äijä
Mikko Leppilampea. Ollaan sen verran läheisiä sukulaisia. Jotkut myös todenneet saman. Olen kuin Leppis Kimmossa - ulkonäöltä, kuulemma. Molemmat ollaan myös jo vanhoja ukkoja :D

Yhteistyössä