tekeeks sun anoppi?Ikinä en oo leipäjuustoa tehnyt. Kaipa sitäkin joskus pitäis koklata.
tekeeks sun anoppi?Ikinä en oo leipäjuustoa tehnyt. Kaipa sitäkin joskus pitäis koklata.
katoppako etelänpillu osas sanoa oikeaoppisesti hillaa hillaksi
oon yllättyny
Tarkoitatte lakkaa??katoppako etelänpillu osas sanoa oikeaoppisesti hillaa hillaksi
oon yllättyny
Ai lähet takasi nuin aikaisin. Aattelin jotta olis voitu kahvilla tai jollain vahvemmalla kävästä.kokoustan Ruoholahdessa 10...12 ja sen jälkeen venttailen että lento pohjoseen lähtee neljältä
tekeeks sun anoppi?
Juuston juoksutinta?:OMua alko heti kiinnostaa miten tehdään ite leipäjuustoa, ja tsiigailkaapa tätä ohjetta. Ymmärrättekö mitään
Leipäjuusto (itse tehty) - Kotikokki.net - reseptit
"Laita vuokaan leivinpaperi.Juusto levitä ja tasoita tasaiseksi. Anna jäähtyä hetken kun paistat grillin yläosassa. Tai jos paistat leivinuunissa arinalla. Mikä on paras kypsentäminen. Silloin laitat juuston vuokaan. Kun se on jäähtynyt. Ota vuokasta pois ja paista uunissa kauniin ruskeaksi"Juuston juoksutinta?:O
Taidampa tehdä mummin kanssa tota.
empä älynny varata lippuja myöhäsemmälle lennolle ja toisekseen pitäs ajaa autolla kentältä kotiin...Ai lähet takasi nuin aikaisin. Aattelin jotta olis voitu kahvilla tai jollain vahvemmalla kävästä.
Tuo on ärrrsyttävää.Tilasin muksulle verkkokaupasta vaatteita ensi syksyksi. Voi mikä pettymys, sukkahousut ja villatakki väärää kokoa. Pöh, nyt täytyy palauttaa väärän kokoiset tuotteet ja toivoa, että oikeita kokoja vielä riittää.
2kk ja lisäsit? Piiskata pitäs. :vampire:Minun tapauksessa sis lisääminen kun olin jo Pari kuukautta ilman
Mä kerkiäisin helsinkiin ennen 14.00.empä älynny varata lippuja myöhäsemmälle lennolle ja toisekseen pitäs ajaa autolla kentältä kotiin...
yhen pilsnetin ehkä tohtis ottaa
Mä oon päässy lapsen vaatteitten kaa ihan helpollla , mutta SUKAT. Tsiisus. Jos yhden sopivan kokosen parin löytää niin pitäis kyllä juosta ostamaan ainakin 15 paria samanlaisia heti.Tuo on ärrrsyttävää.
Joka merkillä tuntuu olevan ihan omat kokonsakin. Välillä ostaa samaa merkkiä kun haluaa pelata varman päälle. Saa ainakin oikeaa kokoa.
Itse en tiedä miten sterilisaatio vuotoihin vaikuttaa mutta nykyäänhän on joku essuremenetelmäkin joka kestää vain hetken. Siis sen tekeminen.Oon varmaan aiemminki kyselly/pohdiskellu asiaa, semmoista ku sterilisaatio. Olisko teistä ihan hirmuisen väärin ja itsekkäästi tehty jos yrittäisin puhua miehen siihen?
Ollaan siis ihan yhteispäätöksellä tultu tulokseen ettei meille enää lapsia mutta yks suuri syy siihen on miun terveyshommelit ja ammatittomuus jne. Mutta miehelle se vissiin olis helpompi eikä olis vaaraa mistään jatkuvista vuodoista tms. mukavasta mitä saattaa aiheutua naiselle. Tai että joka tapauksessa joutuis kierukan laitattaa.
No tosta kun reklamoi niin luulis saavan valita mitkä tahansa sukkikset samaan hintaan.Tässä tapauksessa saman merkin sukkahousut ja samaa kokoa ja toinen kappale 10 cm lyhyempi kuin toinen.
mä oon kyllä käsityksessä että ei olis pakko olla ternimaitoa mutta jos sitä on saatavilla niin siitä tulee parempi juustoLeipäjuustoon tarvitaan ternimaitoa ja juoksutinta. Tästä "herkusta" en pidä :-x
Mä tilasin joskus kahdet äitiyshousut samaa kokoa, toiset ei mahtunu jalkaan. Yllättävää että niissä sopivissa housuissa oli väärä kokolappu, en uskaltanu ottaa koskaan selvää miten isoa numeroa ne mahto ollaTässä tapauksessa saman merkin sukkahousut ja samaa kokoa ja toinen kappale 10 cm lyhyempi kuin toinen.
ja mun pitää olla kentällä noin klo 15Mä kerkiäisin helsinkiin ennen 14.00.
Ihana!Mä tilasin joskus kahdet äitiyshousut samaa kokoa, toiset ei mahtunu jalkaan. Yllättävää että niissä sopivissa housuissa oli väärä kokolappu, en uskaltanu ottaa koskaan selvää miten isoa numeroa ne mahto olla
Vaiha sähköpölliin?Sopuratkaisu kun haen nyt ison säkin karkkia ja ehkä jotain Nikkis purkkaa.. En haluis polttaa mut joku tuolla aivoissa nakuttaa ja pistää kädet tärisemään. Se on se nikotiinimörkö.. Tupakka tappaa. Toisaalta joskushan sitä kuolee anyway. Toisaalta on se karsea tapa lähteä tukehtumalla. Toisaalta on ihana istua yksin lämpimässä kevätillassa savukkeita nauttien. Toisaalta se haju on oksettava... Toisaalta toisaalta
Sopuratkaisu kun haen nyt ison säkin karkkia ja ehkä jotain Nikkis purkkaa.. En haluis polttaa mut joku tuolla aivoissa nakuttaa ja pistää kädet tärisemään. Se on se nikotiinimörkö.. Tupakka tappaa. Toisaalta joskushan sitä kuolee anyway. Toisaalta on se karsea tapa lähteä tukehtumalla. Toisaalta on ihana istua yksin lämpimässä kevätillassa savukkeita nauttien. Toisaalta se haju on oksettava... Toisaalta toisaalta