The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mun mummi tekee maailman parhaita karjalanpiirakoita. Ne on täällä päin oikeesti kuuluisia kun se välillä tekee niitä muille juhliin, niin onjo muodostunu perinteeks että vieraat kysäsee onko piirakoita tarjolla :p
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mun mummi tekee maailman parhaita karjalanpiirakoita. Ne on täällä päin oikeesti kuuluisia kun se välillä tekee niitä muille juhliin, niin onjo muodostunu perinteeks että vieraat kysäsee onko piirakoita tarjolla :p
ehkä niinkin mutta mun äiti tekee parhaat rieskat

en ole koskaan kuullut kenenkään niitä maistaneiden sanovan että joku tekis parempia
 
IhQ
Oon varmaan aiemminki kyselly/pohdiskellu asiaa, semmoista ku sterilisaatio. Olisko teistä ihan hirmuisen väärin ja itsekkäästi tehty jos yrittäisin puhua miehen siihen?

Ollaan siis ihan yhteispäätöksellä tultu tulokseen ettei meille enää lapsia mutta yks suuri syy siihen on miun terveyshommelit ja ammatittomuus jne. Mutta miehelle se vissiin olis helpompi eikä olis vaaraa mistään jatkuvista vuodoista tms. mukavasta mitä saattaa aiheutua naiselle. Tai että joka tapauksessa joutuis kierukan laitattaa.
 
IhQ
Oon luvannu lopettaa ja mietin miten pyörrän puheeni,, ideoita? Lasten nähden ei viitsi edes polttaa, joten jos muutaman lenkillä poltan päivässä ni eihän ole paha ees?? ( vastaa ei :D)
Vähentäminenkin on ihan jees.
Ite lopetin kahdesti, ekaa lasta ku aloin oottaa ja sit ku toista aloin oottaa :)
Esikoisen syntymän jälkeen olin ehkä puolisen vuotta kokonaan savuton mutta sitten ku imetys alkoi olemaan loppusuoralla niin ratkesin. Toisella kertaa olin sit viisaampi :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä