opeta mullekkiOlikohan ne myös näköisiä. Oon kuullu että jokainen tekee näköisensä piirakan.
Mä tässä joku hetki sitten rypyttelin pari pellillistä. Munavoi piirakoiden kanssa on ehdoton!
Elä nyt kun mulla on tässä tulossa syy hakea röökiä. Teet kohta mulle olon ette kehtaa hakea näin pieniin murheisiin. ei saa sabotoida toisten yrityksiä hakea hyvällä syyllä röökiä!Mulla on sellaisia mitkä aiheutti keskivaikean masennuksen. Mut en nyt niistä tän enempää.
Se vaan täytyy kokeilla, se ei oo vaikeeta. Kaulin pitää olla sellanen puikula, tai mä en ainakaan normi kaulimella saa tehtyä helpolla taikinasta pyöreitä lättyjä.opeta mullekki
ehkä niinkin mutta mun äiti tekee parhaat rieskatMun mummi tekee maailman parhaita karjalanpiirakoita. Ne on täällä päin oikeesti kuuluisia kun se välillä tekee niitä muille juhliin, niin onjo muodostunu perinteeks että vieraat kysäsee onko piirakoita tarjolla
Hae pois.Elä nyt kun mulla on tässä tulossa syy hakea röökiä. Teet kohta mulle olon ette kehtaa hakea näin pieniin murheisiin. ei saa sabotoida toisten yrityksiä hakea hyvällä syyllä röökiä!
No ei minuakaan hatuttais jos pääsis Elenan kanssa rehveille.:xmas:mullapa ei vituta oikeestaan yhtään vaikka joudun taas huomenna käymään tsadissa
siitä kun selviää niin sitte alkaa viikon talviloma
en tohi sittekään mennä Elenalle, sehän saattaa olla paljokas eikä wanha välttämättä kestä enää 4pv seksitreffejäNo ei minuakaan hatuttais jos pääsis Elenan kanssa rehveille.:xmas:
Oon luvannu lopettaa ja mietin miten pyörrän puheeni,, ideoita? Lasten nähden ei viitsi edes polttaa, joten jos muutaman lenkillä poltan päivässä ni eihän ole paha ees?? ( vastaa ei )Hae pois.
Uskon. Mä en oo tainnu saada kun iskän ja kaupan tekemiä rieskoja. Nii ja omiaehkä niinkin mutta mun äiti tekee parhaat rieskat
en ole koskaan kuullut kenenkään niitä maistaneiden sanovan että joku tekis parempia
Mihin aikaan liikut siellä?mullapa ei vituta oikeestaan yhtään vaikka joudun taas huomenna käymään tsadissa
siitä kun selviää niin sitte alkaa viikon talviloma
Ei oo paha. Vähentäminen on jo hyvä juttu.Oon luvannu lopettaa ja mietin miten pyörrän puheeni,, ideoita? Lasten nähden ei viitsi edes polttaa, joten jos muutaman lenkillä poltan päivässä ni eihän ole paha ees?? ( vastaa ei )
kokoustan Ruoholahdessa 10...12 ja sen jälkeen venttailen että lento pohjoseen lähtee neljältäMihin aikaan liikut siellä?
Oih kyllä, ja hillahilloa!Saisinpa leipäjuustoa.
aijjai, sitäkin mun mutsi osaa tehä hiukan hyvinSaisinpa leipäjuustoa.
Minun tapauksessa sis lisääminen kun olin jo Pari kuukautta ilmanEi oo paha. Vähentäminen on jo hyvä juttu.
Vähentäminenkin on ihan jees.Oon luvannu lopettaa ja mietin miten pyörrän puheeni,, ideoita? Lasten nähden ei viitsi edes polttaa, joten jos muutaman lenkillä poltan päivässä ni eihän ole paha ees?? ( vastaa ei )
Siinä välissä hurauttais junalla tänne ja kävis kahvilla.kokoustan Ruoholahdessa 10...12 ja sen jälkeen venttailen että lento pohjoseen lähtee neljältä
katoppako etelänpillu osas sanoa oikeaoppisesti hillaa hillaksiOih kyllä, ja hillahilloa!