Siis ihan mielettömän taitava!Vilpitön kehu ( ilman ruskeakielisyyttä ) sä olet taitava.
Nää on upeita azuca.:flower:
Siis ihan mielettömän taitava!Vilpitön kehu ( ilman ruskeakielisyyttä ) sä olet taitava.
Voisitko piirtää sielunkumppanit.
Kiitos, osasin olla juuri sopivaan aikaan odottamassa
Vilpitön kehu ( ilman ruskeakielisyyttä ) sä olet taitava.
on kyl hienoja. Piirrä ahdistunut haarniska
Sulla oli sitten huono kuviksenopettaja, mulla oli todella hyvä ja kannustava.Mulla oli aina ysi, koska asenteeni oli huono
Ei juma, pikkusenko hyvä!!
Saiko tälle nauraa jo? Saihan?
Minä en valitettavasti lue palstaa niiiin aktiivisesti että osaisin eri käyttäjien tyylejä erotella...Piirrä vakkarit rekkautuneet palstamammat riviin huutelemaan omalle tyylilleen ominaisia juttuja.
Se oli sitten samanlainen kuin meidän kotitalousopettaja. Luovuus oli ehdottomasti kielletty, ohjeen mukaan piti tehdä.Joo no kuviksenopettaja oli samalla luokanvalvoja. Oli ihan reilu jne, mutta koska vasta väännön jälkeen suostuin piirtämään mallista niin äh. Ja keskityin vääriin asioihin yläasteen aikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja pyydän;29543835:Piirrä chinchilla.noi monimutkaisemmat kuvat on niin hienoja! koppiksen ja korennon tyylistä tykkäsin kans.
Jokos ois kohta mun vuoro? odotan innolla, rakastan enkeleitä ja tuo pääsisi seinälleni.Saisinko naispuolisen, herkän ja sensuellin enkelin?