Näkyy vain koneen näytöllä. On olemassa lautoja joille pystyy piirtämään kuin paperille, ja kuva piirtyy myös koneelle, mutta ne maksaa sitten jo niin paljon että itkettää. Siinä on oma opettelunsa että katsoo eri paikkaan kun piirtää.Jääkö siihen piirtolautaan myös se kuva jonka piirrät, vai näkyykö se vain koneen näytöllä?
No HUI, sit sä oot kyllä ihan super hyper taitava. Mä en osais tuolleen varmaan ku kirjoittaa oman nimeni, jos sitäkäänNäkyy vain koneen näytöllä. On olemassa lautoja joille pystyy piirtämään kuin paperille, ja kuva piirtyy myös koneelle, mutta ne maksaa sitten jo niin paljon että itkettää. Siinä on oma opettelunsa että katsoo eri paikkaan kun piirtää.
Periaatteessa kyllä, periaatteessa en. Paperilla on hankalampi säätää pieniä yksityiskohtia, kuten esimerkiksi väärässä kohdassa olevaa silmää tai kättä joka on väärässä kulmassa. Photoshopilla voi vaan cropata alueen ja käännellä mielensä mukaan, paperilla pitää kumittaa ja piirtää, kumittaa ja piirtää taas. Ja lyijykynää saa olla kokoajan teroittamassa. Photarilla on myös helpompi säätää kokoja, jos tulee vaikka liian iso pää niin saa vaan väännettyä pienemmäksi.No HUI, sit sä oot kyllä ihan super hyper taitava. Mä en osais tuolleen varmaan ku kirjoittaa oman nimeni, jos sitäkään
Oot varmaan vielä parempi jos suoraan paperille piirrät
Hoh, pitäisi siis kaivaa värikynät esille. Se menee kyllä huomiselle, mutta challenge accepted.Hei täähän on kiva ketju. Piirtäminen on hauskaa.
Piirrä jotain paperille ja väritä käsin. Vaikka joku värikäs hieno kala.
Meinasin juuri kysyä samaa
Mutta siis, laitan nyt julkisesti... koska olen niin koukuttunut noihin minun koiriini, saisiko jonkun kivan kuvan engl. bulldogista ja tanskandogista? Enkkubulli on vaaleanruskea valkoisella naamalla ja tanskandoggi on musta. Ja poikia molemmat
No voin laittaa tähän yhden sellaisen, jonka aiheesta ei täälläolevista kukaan ymmärrä mitään, mutta näkee vähän tekniikkaa.Ihan kivan näkösiä. Onko sulla jotain isompaa, oikeasti valmista kuvaa näyttää?
Noniin, olen taas paikalla. Mihis jäin viimeksi..
Piirrä putouksen "mitä jäbä duunaa" tyyppi Kerran antsku on jo piirretty
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29539167:Ne purkerit voisit piirtää jos jaksat