Piirtäjä paikalla, kerro aihe.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;29509069:
Voitko piirtää mulle jos laitan kuvan yksityisviestillä? :)
Meinasin juuri kysyä samaa :D

Mutta siis, laitan nyt julkisesti... koska olen niin koukuttunut noihin minun koiriini, saisiko jonkun kivan kuvan engl. bulldogista ja tanskandogista? Enkkubulli on vaaleanruskea valkoisella naamalla ja tanskandoggi on musta. Ja poikia molemmat :)
 
vierass


En osannut piirtää niittyä, niin piirsin rötsikät erikseen. Koppis ei oikein onnistunut, mutta sudenkorentoja voisi koettaa lisää.
Oih, kiitos kiitos kiitos. Juuri oikea koppis ja sudenkorento. Ne ovat juuri niin nätit kuin mielessäni kuvittelin :) Ja koppiksen jaloissa pieniä, hienoja yksityiskohtia. Odotan vain, että koppis lähtee kipittelemään :D Sudenkorennolla on ilmavuuden keveyttä siivissään. Kuvan ottaisin itselleni talteen, jos tekijänä annat siihen luvan?

Ja harkitse kuvitusta eders puoliammattilaisena.
 
  • Tykkää
Reactions: azuca
Oih, kiitos kiitos kiitos. Juuri oikea koppis ja sudenkorento. Ne ovat juuri niin nätit kuin mielessäni kuvittelin :) Ja koppiksen jaloissa pieniä, hienoja yksityiskohtia. Odotan vain, että koppis lähtee kipittelemään :D Sudenkorennolla on ilmavuuden keveyttä siivissään. Kuvan ottaisin itselleni talteen, jos tekijänä annat siihen luvan?

Ja harkitse kuvitusta eders puoliammattilaisena.
Ota talteen vain, jos haluat. Kuvittajana on liikaa deadlineja, hyi.
 
Tyhmänä kysyn mutta mikä on piirtolauta, siis eroaako se piirtopöydästä? Ei jaksa kuuklettaa...:ashamed:

Tää on aika iso aihe, mutta piirtäisitkö jotain kesäistä maisemaa tai osasta siitä? Mä nautin kyllä kauniista talvestakin nyt, mutta jotenkin käy kylmä tuuli ulkona...:)
Piirtolauta on tällainen lauta, mikä laitetaan koneeseen kiinni usbilla, ja siihen on kynä jolla sitten piirretään laudalle, ja viivat tulee sitten piirto-ohjelmaan. Kynä on siis sellainen irrallinen, aika tavallisen kynän mallinen. Googleen kun laittaa bamboo table niin pitäisi löytyä.

Maisemat on toooodella vaikeita, mutta voin kokeilla myöhemmin kun jaksan keskittyä.
 

Yhteistyössä